Online cloudový nástroj SpeedoftheWeb

pomáhá zvyšovat rychlost webových stránek

Společnost Adastra představila nový bezplatný online cloudový nástroj SpeedoftheWeb.org společnosti Compuware, jehož cílem je pomáhat vlastníkům webových aplikací zvyšovat rychlost jejich stránek. SpeedoftheWeb pracuje se seznamem, založeným na kritériích Alexa a Compuware, který obsahuje 1000 světově nejnavštěvovanějších stránek. Tento index je dále rozdělený podle odvětví - finance, zdravotnictví, cestování, e-komerce, média, sport a další. Provozovatelé a vlastníci webů mohou porovnat své produkty s těmito ukazateli a dodat svým vývojářům podklady a doporučení pro zrychlení webových stránek.



Po zadání testované URL SpeedoftheWeb vygeneruje přehledný report s 15 indikátory, KPI a doporučeními, jak zlepšit odezvu webové stránky. Umožní také porovnání těchto KPI s konkurenčními weby v daném odvětví. Neméně zajímavý je také záznam testované „session“, který je možné přeposlat na vývojáře. Ti zde naleznou informace o fungování stránky, a to až na úroveň jednotlivých řádků JavaScript kódu a mohou se tak zaměřit na výkonnostní problémy v řádu minut.

 

Funkčně je SpeedoftheWeb založený na cloudové architektuře Compuware dynaTrace. Ta díky patentované technologii PurePath poskytuje „end to end” výsledky i detaily o Web 2.0 technologiích.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.