facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové řešení Zimbra Collaboration Server

nabízí e-mail, adresář, kalendář a integrovanou sjednocenou komunikaci

Společnost VMware představila nové řešení Zimbra Collaboration Server 8.0. Nejnovější verze platformy Zimbra nabízí všem organizacím - jak velkým společnostem, tak i malým firmám - možnost nasadit e-mailové řešení založené na prohlížeči v privátním nebo veřejném cloudu, a zároveň zajistit pokročilé funkce, které uživatelé vyžadují. Pro další zjednodušení interakce s IT je řešení Zimbra 8.0 dostupné jako virtuální softwarové zařízení, které může být nasazeno za méně než deset minut a vyžaduje minimální průběžnou správu. Zimbra 8.0 spojuje uživatele s jejich osobními cloudy prostřednictvím upraveného uživatelského rozhraní a chytřejší e-mailové schránky, která pomáhá řídit tok informací přes e-mailový účet, kalendář, hlasové a sociální kanály.



Součástí řešení Zimbra je nyní i sjednocená komunikace se zcela novými hlasovými aplikacemi, které zahrnují pokrokovou integraci UC řešení od společností Cisco a Mitel, dostupných prostřednictvím hlavního uživatelského rozhraní. Přehled integrovaných funkcí:

  • Funkce Click-to-Call k přesměrování jakéhokoliv čísla na telefonní přístroj nebo softwarový telefon
  • Vizuální hlasová schránka s možností nahrávání, správy a aktualizací MWI statusu 
  • Nastavení dostupnosti a spuštění funkce Click-to-Chat díky integrovanému řešení Cisco Jabber
  • Integrovaný Cisco WebEx pro plánování a spuštění Cisco WebEx relace přímo z platformy Zimbra 
  • Historie hovorů včetně odchozích, příchozích a zmeškaných hovorů viditelná v rámci platformy Zimbra 
  • Možnost připojení nebo integrace dalších UC řešení třetích stran

 

V rámci přechodu k přívětivějším zkušenostem uživatelů IT služeb v „post-PC éře“ byla Zimbra aktualizována, aby poskytla nejlepší možnou funkčnost, kterou může řešení založené na prohlížeči nabídnout. Chytřejší e-mailová schránka tak pomůže uživatelům lépe řídit tok informací v rámci jejich e-mailového účtu, hlasových a sociálních kanálů. Vybrané funkce zahrnují:

  • Aktualizované uživatelské rozhraní založené na prohlížeči s přehledem o komunikaci 
  • Automatická filtrace distribučních listů
  • Rozšířené vyhledávací funkce, správa distribučních listů koncovým uživatelem, sdílené označování
  • Firemní kalendář – plánování složitých jednání, chytré náhledy pro správu více různých kalendářů

 

Zimbra Collaboration server 8.0 nabízí konsolidované služby pro spolupráci v rámci aplikací, jako jsou zprávy, kalendář a kontakty, s pokročilou IT bezpečnostní kontrolou, která může být doručena jako služba ve formě privátního nebo veřejného cloudového řešení. Zimbra 8 nabízí zjednodušené funkce pro IT správu jako například: 

  • Nové virtuální softwarové zařízení, které je plně vybavené a lze ho nasadit v libovolně velkém prostředí 
  • Zjednodušení aktualizací a přechodu na nový systém, výpadek e-mailové schránky je při přechodu na novou verzi řešení Zimbra kratší než 60 vteřin
  • SaaS administrace a optimalizace pro samoobslužné pro minimalizaci závislosti koncových uživatelů na IT oddělení
  • Správa distribučních seznamů koncovým uživatelem prostřednictvím webového klienta. Určený DL správce může vytvářet a spravovat nové kontakty na distribučních listech v souladu s určenými IT předpisy
  • Koncoví uživatelé mohou vyhledávat a obnovovat již vymazané položky v rámci e-mailové schránky, kalendáře, kontaktů a úkolů na základě stanovených pravidel uchovávání

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.