- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nové řešení Zimbra Collaboration Server
nabízí e-mail, adresář, kalendář a integrovanou sjednocenou komunikaci

Společnost VMware představila nové řešení Zimbra Collaboration Server 8.0. Nejnovější verze platformy Zimbra nabízí všem organizacím - jak velkým společnostem, tak i malým firmám - možnost nasadit e-mailové řešení založené na prohlížeči v privátním nebo veřejném cloudu, a zároveň zajistit pokročilé funkce, které uživatelé vyžadují. Pro další zjednodušení interakce s IT je řešení Zimbra 8.0 dostupné jako virtuální softwarové zařízení, které může být nasazeno za méně než deset minut a vyžaduje minimální průběžnou správu. Zimbra 8.0 spojuje uživatele s jejich osobními cloudy prostřednictvím upraveného uživatelského rozhraní a chytřejší e-mailové schránky, která pomáhá řídit tok informací přes e-mailový účet, kalendář, hlasové a sociální kanály.

Součástí řešení Zimbra je nyní i sjednocená komunikace se zcela novými hlasovými aplikacemi, které zahrnují pokrokovou integraci UC řešení od společností Cisco a Mitel, dostupných prostřednictvím hlavního uživatelského rozhraní. Přehled integrovaných funkcí:
- Funkce Click-to-Call k přesměrování jakéhokoliv čísla na telefonní přístroj nebo softwarový telefon
- Vizuální hlasová schránka s možností nahrávání, správy a aktualizací MWI statusu
- Nastavení dostupnosti a spuštění funkce Click-to-Chat díky integrovanému řešení Cisco Jabber
- Integrovaný Cisco WebEx pro plánování a spuštění Cisco WebEx relace přímo z platformy Zimbra
- Historie hovorů včetně odchozích, příchozích a zmeškaných hovorů viditelná v rámci platformy Zimbra
- Možnost připojení nebo integrace dalších UC řešení třetích stran
V rámci přechodu k přívětivějším zkušenostem uživatelů IT služeb v „post-PC éře“ byla Zimbra aktualizována, aby poskytla nejlepší možnou funkčnost, kterou může řešení založené na prohlížeči nabídnout. Chytřejší e-mailová schránka tak pomůže uživatelům lépe řídit tok informací v rámci jejich e-mailového účtu, hlasových a sociálních kanálů. Vybrané funkce zahrnují:
- Aktualizované uživatelské rozhraní založené na prohlížeči s přehledem o komunikaci
- Automatická filtrace distribučních listů
- Rozšířené vyhledávací funkce, správa distribučních listů koncovým uživatelem, sdílené označování
- Firemní kalendář – plánování složitých jednání, chytré náhledy pro správu více různých kalendářů
Zimbra Collaboration server 8.0 nabízí konsolidované služby pro spolupráci v rámci aplikací, jako jsou zprávy, kalendář a kontakty, s pokročilou IT bezpečnostní kontrolou, která může být doručena jako služba ve formě privátního nebo veřejného cloudového řešení. Zimbra 8 nabízí zjednodušené funkce pro IT správu jako například:
- Nové virtuální softwarové zařízení, které je plně vybavené a lze ho nasadit v libovolně velkém prostředí
- Zjednodušení aktualizací a přechodu na nový systém, výpadek e-mailové schránky je při přechodu na novou verzi řešení Zimbra kratší než 60 vteřin
- SaaS administrace a optimalizace pro samoobslužné pro minimalizaci závislosti koncových uživatelů na IT oddělení
- Správa distribučních seznamů koncovým uživatelem prostřednictvím webového klienta. Určený DL správce může vytvářet a spravovat nové kontakty na distribučních listech v souladu s určenými IT předpisy
- Koncoví uživatelé mohou vyhledávat a obnovovat již vymazané položky v rámci e-mailové schránky, kalendáře, kontaktů a úkolů na základě stanovených pravidel uchovávání
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce









