- Přehledy IS
 - APS (20)
 - BPM - procesní řízení (23)
 - Cloud computing (IaaS) (10)
 - Cloud computing (SaaS) (32)
 - CRM (51)
 - DMS/ECM - správa dokumentů (20)
 - EAM (17)
 - Ekonomické systémy (68)
 - ERP (76)
 - HRM (28)
 - ITSM (6)
 - MES (32)
 - Řízení výroby (36)
 - WMS (29)
 - Dodavatelé IT služeb a řešení
 - Datová centra (25)
 - Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
 - Dodavatelé CRM (38)
 - Dodavatelé DW-BI (50)
 - Dodavatelé ERP (69)
 - Informační bezpečnost (50)
 - IT řešení pro logistiku (45)
 - IT řešení pro stavebnictví (26)
 - Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
 
 ERP systémy
 CRM systémy
 Plánování a řízení výroby
 AI a Business Intelligence
 DMS/ECM - Správa dokumentů
 HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
 EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
 Účetní a ekonomické systémy
 ITSM (ITIL) - Řízení IT
 Cloud a virtualizace IT
 IT Security
 Logistika, řízení skladů, WMS
 IT právo
 GIS - geografické informační systémy
 Projektové řízení
 Trendy ICT
 E-commerce B2B/B2C
 CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]()  | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky  | |
 
 | ||
Nové řešení Zimbra Collaboration Server
nabízí e-mail, adresář, kalendář a integrovanou sjednocenou komunikaci

Společnost VMware představila nové řešení Zimbra Collaboration Server 8.0. Nejnovější verze platformy Zimbra nabízí všem organizacím - jak velkým společnostem, tak i malým firmám - možnost nasadit e-mailové řešení založené na prohlížeči v privátním nebo veřejném cloudu, a zároveň zajistit pokročilé funkce, které uživatelé vyžadují. Pro další zjednodušení interakce s IT je řešení Zimbra 8.0 dostupné jako virtuální softwarové zařízení, které může být nasazeno za méně než deset minut a vyžaduje minimální průběžnou správu. Zimbra 8.0 spojuje uživatele s jejich osobními cloudy prostřednictvím upraveného uživatelského rozhraní a chytřejší e-mailové schránky, která pomáhá řídit tok informací přes e-mailový účet, kalendář, hlasové a sociální kanály.

 Součástí řešení Zimbra je nyní i sjednocená komunikace se zcela novými hlasovými aplikacemi, které zahrnují pokrokovou integraci UC řešení od společností Cisco a Mitel, dostupných prostřednictvím hlavního uživatelského rozhraní. Přehled integrovaných funkcí:
- Funkce Click-to-Call k přesměrování jakéhokoliv čísla na telefonní přístroj nebo softwarový telefon
 - Vizuální hlasová schránka s možností nahrávání, správy a aktualizací MWI statusu
 - Nastavení dostupnosti a spuštění funkce Click-to-Chat díky integrovanému řešení Cisco Jabber
 - Integrovaný Cisco WebEx pro plánování a spuštění Cisco WebEx relace přímo z platformy Zimbra
 - Historie hovorů včetně odchozích, příchozích a zmeškaných hovorů viditelná v rámci platformy Zimbra
 - Možnost připojení nebo integrace dalších UC řešení třetích stran
 
V rámci přechodu k přívětivějším zkušenostem uživatelů IT služeb v „post-PC éře“ byla Zimbra aktualizována, aby poskytla nejlepší možnou funkčnost, kterou může řešení založené na prohlížeči nabídnout. Chytřejší e-mailová schránka tak pomůže uživatelům lépe řídit tok informací v rámci jejich e-mailového účtu, hlasových a sociálních kanálů. Vybrané funkce zahrnují:
- Aktualizované uživatelské rozhraní založené na prohlížeči s přehledem o komunikaci
 - Automatická filtrace distribučních listů
 - Rozšířené vyhledávací funkce, správa distribučních listů koncovým uživatelem, sdílené označování
 - Firemní kalendář – plánování složitých jednání, chytré náhledy pro správu více různých kalendářů
 
Zimbra Collaboration server 8.0 nabízí konsolidované služby pro spolupráci v rámci aplikací, jako jsou zprávy, kalendář a kontakty, s pokročilou IT bezpečnostní kontrolou, která může být doručena jako služba ve formě privátního nebo veřejného cloudového řešení. Zimbra 8 nabízí zjednodušené funkce pro IT správu jako například:
- Nové virtuální softwarové zařízení, které je plně vybavené a lze ho nasadit v libovolně velkém prostředí
 - Zjednodušení aktualizací a přechodu na nový systém, výpadek e-mailové schránky je při přechodu na novou verzi řešení Zimbra kratší než 60 vteřin
 - SaaS administrace a optimalizace pro samoobslužné pro minimalizaci závislosti koncových uživatelů na IT oddělení
 - Správa distribučních seznamů koncovým uživatelem prostřednictvím webového klienta. Určený DL správce může vytvářet a spravovat nové kontakty na distribučních listech v souladu s určenými IT předpisy
 - Koncoví uživatelé mohou vyhledávat a obnovovat již vymazané položky v rámci e-mailové schránky, kalendáře, kontaktů a úkolů na základě stanovených pravidel uchovávání
 
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... | 
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 | 
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 | 

 






