Nové řešení Zimbra Collaboration Server

nabízí e-mail, adresář, kalendář a integrovanou sjednocenou komunikaci

Společnost VMware představila nové řešení Zimbra Collaboration Server 8.0. Nejnovější verze platformy Zimbra nabízí všem organizacím - jak velkým společnostem, tak i malým firmám - možnost nasadit e-mailové řešení založené na prohlížeči v privátním nebo veřejném cloudu, a zároveň zajistit pokročilé funkce, které uživatelé vyžadují. Pro další zjednodušení interakce s IT je řešení Zimbra 8.0 dostupné jako virtuální softwarové zařízení, které může být nasazeno za méně než deset minut a vyžaduje minimální průběžnou správu. Zimbra 8.0 spojuje uživatele s jejich osobními cloudy prostřednictvím upraveného uživatelského rozhraní a chytřejší e-mailové schránky, která pomáhá řídit tok informací přes e-mailový účet, kalendář, hlasové a sociální kanály.



Součástí řešení Zimbra je nyní i sjednocená komunikace se zcela novými hlasovými aplikacemi, které zahrnují pokrokovou integraci UC řešení od společností Cisco a Mitel, dostupných prostřednictvím hlavního uživatelského rozhraní. Přehled integrovaných funkcí:

  • Funkce Click-to-Call k přesměrování jakéhokoliv čísla na telefonní přístroj nebo softwarový telefon
  • Vizuální hlasová schránka s možností nahrávání, správy a aktualizací MWI statusu 
  • Nastavení dostupnosti a spuštění funkce Click-to-Chat díky integrovanému řešení Cisco Jabber
  • Integrovaný Cisco WebEx pro plánování a spuštění Cisco WebEx relace přímo z platformy Zimbra 
  • Historie hovorů včetně odchozích, příchozích a zmeškaných hovorů viditelná v rámci platformy Zimbra 
  • Možnost připojení nebo integrace dalších UC řešení třetích stran

 

V rámci přechodu k přívětivějším zkušenostem uživatelů IT služeb v „post-PC éře“ byla Zimbra aktualizována, aby poskytla nejlepší možnou funkčnost, kterou může řešení založené na prohlížeči nabídnout. Chytřejší e-mailová schránka tak pomůže uživatelům lépe řídit tok informací v rámci jejich e-mailového účtu, hlasových a sociálních kanálů. Vybrané funkce zahrnují:

  • Aktualizované uživatelské rozhraní založené na prohlížeči s přehledem o komunikaci 
  • Automatická filtrace distribučních listů
  • Rozšířené vyhledávací funkce, správa distribučních listů koncovým uživatelem, sdílené označování
  • Firemní kalendář – plánování složitých jednání, chytré náhledy pro správu více různých kalendářů

 

Zimbra Collaboration server 8.0 nabízí konsolidované služby pro spolupráci v rámci aplikací, jako jsou zprávy, kalendář a kontakty, s pokročilou IT bezpečnostní kontrolou, která může být doručena jako služba ve formě privátního nebo veřejného cloudového řešení. Zimbra 8 nabízí zjednodušené funkce pro IT správu jako například: 

  • Nové virtuální softwarové zařízení, které je plně vybavené a lze ho nasadit v libovolně velkém prostředí 
  • Zjednodušení aktualizací a přechodu na nový systém, výpadek e-mailové schránky je při přechodu na novou verzi řešení Zimbra kratší než 60 vteřin
  • SaaS administrace a optimalizace pro samoobslužné pro minimalizaci závislosti koncových uživatelů na IT oddělení
  • Správa distribučních seznamů koncovým uživatelem prostřednictvím webového klienta. Určený DL správce může vytvářet a spravovat nové kontakty na distribučních listech v souladu s určenými IT předpisy
  • Koncoví uživatelé mohou vyhledávat a obnovovat již vymazané položky v rámci e-mailové schránky, kalendáře, kontaktů a úkolů na základě stanovených pravidel uchovávání

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.