- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Podnikové aplikace a služby - 18. 12. 2012
Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy
Předpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů, které poptávku ovlivňují, je přitom její predikce složitým úkolem. Odpovědí na tyto výzvy je využití kontextové analýzy. více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 17. 12. 2012
Manažeři vs. obchodníci
aneb Jak docílit efektivního CRM?
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků je zase jednoduchá, časově nenáročná, a přitom výnosná práce se zákazníky. S minimem administrativy, s dokonalým a všudypřítomným přístupem k potřebným informacím. Požadavky manažerů a obchodníků jdou mnohdy proti sobě... více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 16. 12. 2012
Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade? více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 14. 12. 2012
Social content management a podniková sociální síť
Budoucnost, nebo realita?
Doba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru. Proč ale nevyužít tyto možnosti také v podnikové struktuře ke zlepšení spolupráce, na podporu sdílení... více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 13. 12. 2012
IBM rozšiřuje nabídku pro social business
o mobilní cloudová řešení
Společnost IBM představila nový software pro social business. Ten umožní firemním klientům spolupracovat snadněji a bezpečněji v prostředí cloudu s využitím řady mobilních zařízení. Nejnovější IBM SmartCloud zahrnuje nové prvky social networkingu a také nově službu IBM SmartCloud Docs, kancelářskou sadu umístěnou v cloudu, která umožňuje spolupracovat na zpracování textových dokumentů, tabulek... více
Podnikové aplikace a služby - 12. 12. 2012
Data mining v procesu vymáhání pohledávek
Pohledávka je charakterizována řadou proměnných. Z hlediska statistického modelování jde o proměnné, podle kterých lze pohledávky shlukovat dle různých hledisek. Dataminingové modelování ale může pomoci i jinde než pouze v selekci případů. Může významně usnadnit klasifikaci jednotlivých případů a vylepšit dosud stanovené scénáře zacházení s jednotlivými případy. více
Banky a finanční organizace, Podnikové aplikace a služby - 11. 12. 2012
Softwarová podpora korporátních úvěrů
Softwarová podpora korporátních úvěrů je nejen možná, ale i žádoucí, protože dokáže předejít mnoha operačním rizikům. Systém však musí být navržen jinak než pro malé a střední podniky. více
Banky a finanční organizace, Podnikové aplikace a služby - 10. 12. 2012
Specifika implementace provozních systémů v bankách
Dnešní doba je typická poměrně dynamickými změnami v bankovním podnikání. Stávající banky, které na trhu fungují již několik let a jsou mezi klienty velmi dobře etablovány, se mění a přizpůsobují aktuálním trendům. Zároveň vznikají zcela nové subjekty. V rámci konkurenčního prostředí se tyto organizace navzájem předhánějí v honbě za novými klienty. Důsledkem je rozšiřování portfolia bankovních produktů a služeb a jejich poskytování za stále výhodnějších podmínek.... více
Podnikové aplikace a služby - 10. 12. 2012
Řízená diverzifikace produktového portfolia
Mnoho výrobních společností musí vzhledem ke stagnaci poptávky po své „tradiční“ produkci diverzifikovat – rozšiřovat svůj výrobní sortiment o modifikace produktů, nebo o produkty zcela nové. Prostřednictvím diverzifikace pak lze posilovat poptávku prostřednictvím vstupů do nových vertikál stávajících trhů, či budováním trhů zcela nových. Proces diverzifikace však není záchranným kruhem v pravém slova smyslu, nemusí totiž za každých okolností fungovat správně. Diverzifikace,... více
Banky a finanční organizace, Podnikové aplikace a služby - 9. 12. 2012
Kontaktní centra ve finančních institucích
Cesta k novým obchodním příležitostem
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době. více
květen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
22.5. | Cloud Computing Conference 2024 |
5.6. | IT mezi paragrafy 2024 |
20.6. | Cybernity 2024 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce