AVG představuje rozhraní pro sociální media

AVG Technologies oznámila, že bezplatná aplikace MultiMi vystoupila z testovací beta verze a představuje bezpečný a chytrý nástroj pro všechny, kdo chtějí efektivně spravovat své sociální sítě online. MultiMi je rozhraní sociálních médií, které pomáhá lidem zůstat v kontaktu s těmi, na nichž jim záleží. Ať se jedná o Facebook, Gmail, Twitter nebo jakoukoli jinou sociální platformu, MultiMi umožňuje zůstat v kontaktu prostřednictvím jednoho kliknutí. Uživatelé mohou přetahovat tweety do emailů, zatímco aktualizují svůj status na Facebooku, nebo přesunují fotky z emailu na Flickr nebo Picasu. Nejenže Multimi pomáhá uživatelům jednotlivé kanály snadno spojit, ale především chrání uživatele při jejich aktivitách online prostřednictvím technologie AVG LinkScanner.



MultiMi je dostupný zdarma ke stažení pro Windows na www.MultiMi.com a podporuje široké spektrum služeb včetně:

  • Email -- Gmail, Yahoo, Hotmail, PoP3 and IMAP
  • Sociální média-- Facebook, Twitter, LinkedIn
  • Kalendáře -- Facebook, Google
  • RSS -- Google Reader a Pocket
  • Fotografie -- Picasa, Facebook a Flickr
  • Média -- YouTube • Docs -- Gdocs, Box.net
  • Chat -- Gtalk a Facebook

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.