Podnikové aplikace a služby

Data mining v procesu vymáhání pohledávek

Data mining v procesu vymáhání pohledávek
Pohledávka je charakterizována řadou proměnných. Z hlediska statistického modelování jde o proměnné, podle kterých lze pohledávky shlukovat dle různých hledisek. Dataminingové modelování ale může pomoci i jinde než pouze v selekci případů. Může významně usnadnit klasifikaci jednotlivých případů a vylepšit dosud stanovené scénáře zacházení s jednotlivými případy.  více
 

Softwarová podpora korporátních úvěrů

Softwarová podpora korporátních úvěrů
Softwarová podpora korporátních úvěrů je nejen možná, ale i žádoucí, protože dokáže předejít mnoha operačním rizikům. Systém však musí být navržen jinak než pro malé a střední podniky.  více
 

Specifika implementace provozních systémů v bankách

Specifika implementace provozních systémů v bankách
Dnešní doba je typická poměrně dynamickými změnami v bankovním podnikání. Stávající banky, které na trhu fungují již několik let a jsou mezi klienty velmi dobře etablovány, se mění a přizpůsobují aktuálním trendům. Zároveň vznikají zcela nové subjekty. V rámci konkurenčního prostředí se tyto organizace navzájem předhánějí v honbě za novými klienty. Důsledkem je rozšiřování portfolia bankovních produktů a služeb a jejich poskytování za stále výhodnějších podmínek....  více
 

Řízená diverzifikace produktového portfolia

Řízená diverzifikace produktového portfolia
Mnoho výrobních společností musí vzhledem ke stagnaci poptávky po své „tradiční“ produkci diverzifikovat – rozšiřovat svůj výrobní sortiment o modifikace produktů, nebo o produkty zcela nové. Prostřednictvím diverzifikace pak lze posilovat poptávku prostřednictvím vstupů do nových vertikál stávajících trhů, či budováním trhů zcela nových. Proces diverzifikace však není záchranným kruhem v pravém slova smyslu, nemusí totiž za každých okolností fungovat správně. Diverzifikace,...  více
 

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Kontaktní centra ve finančních institucích
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době.  více
 

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý sedmý člověk! Již dnes ale roste popularita on-line bankovnictví. Realitou se stává bezkontaktní placení mobilem, mobil jako multi-systémová věrnostní karta nebo identifikační průkaz. Jaká bude další budoucnost chytrého...  více
 

Webový klient K2 přináší řadu inovací

Webový klient K2 přináší řadu inovací
Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. V nové verzi se změnil nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek. Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém...  více
 

IS K2 s certifikací pro Windows 8

IS K2 s certifikací pro Windows 8
Společnost K2 atmitec oznámila úspěšné zakončení procesu certifikace IS K2 pro operační systém Windows 8. OS Windows 8 tak rozšiřuje rodinu operačních systémů, které jsou přímo podporovány Informačním systémem K2. Od 1. 11. 2012 tak mají všichni uživatelé a zákazníci IS K2 možnost v rámci poskytování servisních služeb ze strany výrobce a oprávněných partnerských společností získat verzi K2 MONDE podporující nejnovější operační systém z produkce společnosti Microsoft.
 

Business intelligence ve výrobních podnicích

Business intelligence ve výrobních podnicích
Výrobní podniky v současné době čelí většímu tlaku než kdykoli dříve a tento tlak stále stoupá. Globalizace, nová konkurence, ekonomická krize nutí podniky k zeštíhlování organizační struktury, větší konkurenční dravosti, snižování nákladů, zatímco na druhé straně jsou nuceny vyrábět větší počet typů produktů, výrobky upravovat dle požadavků konkrétního zákazníka a dodržovat stále přísnější normy a standardy. Jak mohou výrobní podniky zajistit, aby byla každá objednávka...  více
 

Trendy v mobilních bankovních aplikacích

Trendy v mobilních bankovních aplikacích
V současné době se potřeby klientů ve vztahu k bankám mění. Jedním z neopominutelných trendů je přitom zájem spotřebitelů čím dál častěji jednat s bankami prostřednictvím on-line kanálů. Preferují komunikaci s bankou, která je nenutí vyřizovat požadavky pouze prostřednictvím osobní návštěvy pobočky, nabízí snadnou interakci a také pohodlí spojené s rychlým přístupem k informacím. Tato změna v chování byla jasným signálem pro banky, aby začaly věnovat maximální úsilí...  více