facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nejnovější verze produktu hybris Commerce Suite

Společnost hybris uvádí na trh nejnovější verzi svého produktu Commerce Suite, který B2B a B2C organizacím dává k dispozici řešení pro vícekanálové obchodování prostřednictvím jediného technologického celku. S rozšířenými možnostmi na podporu mezikanálových spotřebitelských a in-store obchodních nástrojů, které slouží k ovládání funkcí jako „nakupujte online, vyzvedněte si na prodejně“, mohou od nynějška obchodní společnosti navrhovat, vyvíjet a v praxi nasazovat pokročilá komerční řešení. Klíčem k tomu, jak obchodní společnosti mohou propojit všechny kanály, jsou nové kapacity zpřístupněné nejnovější verzí programu, mezi něž patří například objednávkový systém hybris Order Management Services for OmniCommerce nebo nástroj pro místa prodeje hybris InStore Module.



Díky řešení Commerce Suite nyní obchodní společnosti mohou:

  • podporovat přechody zákazníků mezi kanály - nástroj hybris Order Management Services (hybris OMS) pro platformu OmniCommerce rozšiřuje kapacity modulu správy objednávek a umožňuje firmám snadnou podporu veškerých procesů plnění, které probíhají ve vícekanálovém režimu. 
  • propojovat digitální i fyzické lokace, údaje o produktech a náhled zásob - nástroj hybris InStore Module rozšiřuje komfort pohybu uživatelů mezi kanály, přičemž kamenné obchody mohou díky němu těžit z výhod přístupu k produktovým údajům a podpory obchodních procesů, jež hybris nabízí. Uživatelské rozhraní v rámci hybris InStore je optimalizované pro tablety a maximalizuje možnosti provozovatelů míst prodeje nabízet různé formy obsluhy během online návštěvy místa prodeje. Uživatelské rozhraní je vybaveno čtečkou QR kódů i bezkontaktní technologií NFC, zobrazuje stavy zásob v rámci celé organizace, stejně jako detailní informace o produktech.
  • vytvářet si vlastní uživatelské obchodní nástroje – platforma hybris umožňuje vytvářet si obchodní nástroje šité na míru specifickým potřebám. hybris nově uvádí Next Generation Cockpit, rámec na bázi widgetové miniaplikace, který vývojářům umožňuje snadno vytvářet obchodní nástroje individualizované pro konkrétní „role“ v organizaci.
  • rychle vyvíjet a do provozu nasazovat mobilní komerční aplikace - obchodní společnosti mají k dispozici nativní mobilní vývojářské SDK sady pro iOS i Android, a mohou tak prostřednictvím některé z aplikací budovat komplexní a plně integrované komfortní mobilní prostředí pro nákupy. Mobilní vývojářské SDK sady zahrnují prefabrikované konstrukční vzory pro storefront, které disponují např. skenováním QR kódů, bezkontaktním NFC načítáním tagů, správou klientů, mobilním vyhledavačem a předinstalovaným odbavením na pokladně. 
  • využívat předpřipravené zásuvné moduly pro sociální média - prostřednictvím sady jednoduše využitelných komponent pro zpracování webového obsahu mohou odběratelé hybris od nynějška stimulovat svůj odbyt publikováním obsahů v režimu Pin This/Like/Tweet, stejně jako se pustit do rozvíjení svých komunitních vazeb prostřednictvím Facebook Comments.
  • zkracovat dobu zavádění inovací - všechny aktuální inovace jsou kompletně integrované s řešením hybris Commerce Accelerator, které obchodním společnostem na úrovni B2C a B2B umožňuje rychle zavádět do provozu komerční kapacity napříč všemi kanály – webovými, mobilními, přes call centra a nyní i v místě prodeje.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.