ESET spouští službu ESET Premium Support

Společnost ESET spustila službu ESET Premium Support pro zákazníky z korporátního segmentu a malých a středních firem z Evropy, Blízkého východu a Afriky. Nová služba umožní firmám ušetřit na nákladech souvisejících s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin. Tato služba je k dispozici nonstop, zatímco standardní podpora je omezena na pracovní dny. Kromě mnoha dalších výhod může klient sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti. Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti ESET.



 
  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.

  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 od video specialisty Milestone Systems


XProtectLetošní rok přináší zásadní proměny v oblasti videodohledových systémů. Podle Rahula Yadava, technologického ředitele společnosti Milestone Systems, se do popředí dostávají samostatně jednající AI agenti, akční inteligence a inteligentní video management systémy. Co tyto posuny znamenají pro integrátory, resellery i provozní týmy? Přinášíme pět klíčových trendů, které budou podle Milestone formovat bezpečnostní technologii v nadcházejících měsících.