facebook LinkedIN LinkedIN - follow

ESET spouští službu ESET Premium Support

Společnost ESET spustila službu ESET Premium Support pro zákazníky z korporátního segmentu a malých a středních firem z Evropy, Blízkého východu a Afriky. Nová služba umožní firmám ušetřit na nákladech souvisejících s IT i kapacitu firemních IT zdrojů. Reakční doba u kritických případů je stanovena na dvě hodiny (standardní servisní odezva je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin. Tato služba je k dispozici nonstop, zatímco standardní podpora je omezena na pracovní dny. Kromě mnoha dalších výhod může klient sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti. Navíc bude moci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti ESET.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.