Podnikové aplikace a služby

ATS Inspect pro sledování kvality ve výrobě

ATS Inspect pro sledování kvality ve výrobě
ATS pokračuje ve vývoji svého softwarového řešení pro sběr dat a řízení operací vizuální kvality pod názvem ATS Inspect a uvádí na trh jeho nejnovější verzi 5.5. ATS Inspect je navržen na snížení nákladů souvisejících se zmetkovitostí, opravami, reklamacemi a úzkými místy ve výrobě. ATS Inspect je nástroj pro sběr, analýzu a reporting vad, zejména pak v takových místech procesů, které ovlivňují výslednou kvalitu výroby (výroba součástek, montáž)....  více
 

Ověření původu lihovin s novou mobilní aplikací

Ověření původu lihovin s novou mobilní aplikací
Společnost Hönigsberg & Düvel Datentechnik Czech ve spolupráci s Unií výrobců a dovozců lihovin ČR (UVDL), představila mobilní aplikaci pro ověřování původu lihovin. Aplikace je ke stažení zdarma a jejím cílem je pomoci prodejcům i spotřebitelům s určením původu lahví s obsahem alkoholu vyšším než 20 %. Spotřebitelé, obchodníci i majitelé restaurací si nyní mohou snadno a rychle ověřit produkty od všech členů UVDL, přičemž členové UVDL pokrývají kolem 80% českého trhu s lihovinami. Pro ověření původu...  více
 

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech
Kvalitně strukturovaná data. Efektivní nástroje k jejich využití pro zákaznickou segmentaci. Stanovení obchodní strategie, její provádění a následné vyhodnocení. To jsou nutné podmínky přežití finanční instituce v současném turbulentním ekonomickém prostředí. Platí to také pro oblast poskytování úvěrů, která je jako jeden ze základních příjmových zdrojů bank přímo ovlivněna makroekonomickou situací, ve které se nachází úvěrující instituce, a zejména její...  více
 

Možnosti Google Apps pro vnitrofiremní spolupráci

Možnosti Google Apps pro vnitrofiremní spolupráci
Nástup mobilních zařízení a rozšiřování dostupnosti připojení k internetu výrazně změnily (a nadále mění) také firemní prostředí. Aktuální technologie umožňují práci odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení. Typický obraz zaměstnance zasedajícího každý den od 8 do 17 hodin ke svému počítači již mnohdy neodpovídá realitě a mnohem více se také dostává do popředí práce v týmech. Jak řešit tyto výzvy v menších podnicích? Zajímavou alternativu klasických nástrojů vnitrofiremní...  více
 

hybris Telco Accelerator pro oblast telekomunikací

hybris Telco Accelerator pro oblast telekomunikací
Společnost hybris představila řešení hybris Telco Accelerator, které bylo speciálně navrženo k tomu, aby pomáhalo poskytovatelům telekomunikačních služeb prodávat více telefonů, tarifů a služeb přidané hodnoty. Nový systém je dodáván v kombinaci s produktem hybris Commerce Suite a obsahuje funkce, jež mají poskytovatelům telekomunikačních služeb pomoci zprovoznit plně funkční komerční služby pro mobilní zařízení generující vyšší průměrné výnosy na jednoho uživatele (ARPU) v časovém horizontu pouhých tří až čtyř měsíců....  více
 

Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy

Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy
Předpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů, které poptávku ovlivňují, je přitom její predikce složitým úkolem. Odpovědí na tyto výzvy je využití kontextové analýzy.  více
 

Manažeři vs. obchodníci

aneb Jak docílit efektivního CRM?

Manažeři vs. obchodníci
Snem asi většiny manažerů je mít pro svůj byznys k dispozici křišťálovou kouli. Co se právě děje kolem zakázek? Co, kdo a kde dělá? Jaké máme obchodní příležitosti? Pokud by navíc bylo možné věci snadno řídit a ovlivňovat... Snem obchodníků je zase jednoduchá, časově nenáročná, a přitom výnosná práce se zákazníky. S minimem administrativy, s dokonalým a všudypřítomným přístupem k potřebným informacím. Požadavky manažerů a obchodníků jdou mnohdy proti sobě...  více
 

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade?  více
 

Social content management a podniková sociální síť

Budoucnost, nebo realita?

Social content management a podniková sociální síť
Doba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru. Proč ale nevyužít tyto možnosti také v podnikové struktuře ke zlepšení spolupráce, na podporu sdílení...  více
 

IBM rozšiřuje nabídku pro social business

o mobilní cloudová řešení

IBM rozšiřuje nabídku pro social business
Společnost IBM představila nový software pro social business. Ten umožní firemním klientům spolupracovat snadněji a bezpečněji v prostředí cloudu s využitím řady mobilních zařízení. Nejnovější IBM SmartCloud zahrnuje nové prvky social networkingu a také nově službu IBM SmartCloud Docs, kancelářskou sadu umístěnou v cloudu, která umožňuje spolupracovat na zpracování textových dokumentů, tabulek...  více