- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2013
Česká pošta spouští systém i-zakázky
podnikatelům usnadní přístup k veřejným zakázkám


„Naším cílem je vnést světlo do složitého systému zadávání veřejných zakázek a zpřístupnit je každému,“ uvedl ředitel ICT České pošty Tomáš Ječný. Každý podnikatel nebo živnostník získá za měsíční poplatek 199 korun přístup k nejnovějším výběrovým řízením podle oboru činnosti, regionu a dalších kritérií.
„Dnes máme systém, který sbírá informace z tisíců různých zdrojů – státní instituce, ministerstva, kraje, města, obce, ale také poptávky lokálních zadavatelů. Sledujeme více než 120 oborů. Samozřejmě informujeme o obřích tendrech, ale umíme vyhledat také tisíce malých zakázek. Jejich průměrná hodnota je osmdesát tisíc korun, proto je služba určená zejména malým a středním podnikatelům,“ dodal Ječný.
„Za i-zakázkami stojí sofistikovaný systém pro vyhledávání a agregaci dat. Největší výzvou byla v tomto projektu schopnost zpracovat velké množství strukturovaných, a především nestrukturovaných dat a přiřazovat je výsledkům nejen na základě klíčových slov,“ uvedl ředitel pro strategický rozvoj společnosti Corpus Solutions Martin Pavlica.
Projekt připravovaný více než rok by měl být spuštěn 15. dubna v off-line verzi. Zákazníci budou moci podávat žádosti o informace například na pobočkách České pošty nebo skrze systém datových schránek. Odpovědi s výpisem dostupných výběrových řízení jim pak budou chodit buďto e-mailem nebo v papírové podobě, a to do dvou dnů od podání. On-line portál bude spuštěn 15. června.
Na i-zakázky chce Pošta v blízké době navázat dalšími službami. Již v květnu představí systém i-předpisy, který by měl podnikatelům a veřejnosti poskytovat právní servis a usnadnit jim orientaci v legislativě a nejnovějších předpisech.
Služba i-zakázky bude k dispozici na adrese www.i-verejnezakazky.cz.
foto (zleva): Tomáš Ječný, Martin Pavlica; archiv ČP
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |