- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2013
Česká pošta spouští systém i-zakázky
podnikatelům usnadní přístup k veřejným zakázkám


„Naším cílem je vnést světlo do složitého systému zadávání veřejných zakázek a zpřístupnit je každému,“ uvedl ředitel ICT České pošty Tomáš Ječný. Každý podnikatel nebo živnostník získá za měsíční poplatek 199 korun přístup k nejnovějším výběrovým řízením podle oboru činnosti, regionu a dalších kritérií.
„Dnes máme systém, který sbírá informace z tisíců různých zdrojů – státní instituce, ministerstva, kraje, města, obce, ale také poptávky lokálních zadavatelů. Sledujeme více než 120 oborů. Samozřejmě informujeme o obřích tendrech, ale umíme vyhledat také tisíce malých zakázek. Jejich průměrná hodnota je osmdesát tisíc korun, proto je služba určená zejména malým a středním podnikatelům,“ dodal Ječný.
„Za i-zakázkami stojí sofistikovaný systém pro vyhledávání a agregaci dat. Největší výzvou byla v tomto projektu schopnost zpracovat velké množství strukturovaných, a především nestrukturovaných dat a přiřazovat je výsledkům nejen na základě klíčových slov,“ uvedl ředitel pro strategický rozvoj společnosti Corpus Solutions Martin Pavlica.
Projekt připravovaný více než rok by měl být spuštěn 15. dubna v off-line verzi. Zákazníci budou moci podávat žádosti o informace například na pobočkách České pošty nebo skrze systém datových schránek. Odpovědi s výpisem dostupných výběrových řízení jim pak budou chodit buďto e-mailem nebo v papírové podobě, a to do dvou dnů od podání. On-line portál bude spuštěn 15. června.
Na i-zakázky chce Pošta v blízké době navázat dalšími službami. Již v květnu představí systém i-předpisy, který by měl podnikatelům a veřejnosti poskytovat právní servis a usnadnit jim orientaci v legislativě a nejnovějších předpisech.
Služba i-zakázky bude k dispozici na adrese www.i-verejnezakazky.cz.
foto (zleva): Tomáš Ječný, Martin Pavlica; archiv ČP
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









