Podnikové aplikace a služby

Správa koncových zařízení přes cloud

Toshiba Cloud Client Manager

Správa koncových zařízení přes cloud
Společnost Toshiba Europe GmbH oznámila novou službu Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), která umožňuje společnostem spravovat koncová zařízení a poskytuje kompletní realitní správu majetku a komplexní nástroje pro kontrolu a zajištění efektivity zařízení. Pomocí standardního webového prohlížeče mohou administrátoři on-line dohlížet a případně převzít v reálném čase kontrolu nad IT zařízeními. TCCM může spravovat více zařízení bez ohledu na platformu nebo uživatelské nastavení....  více
 

COBIT 5 v malých a středních firmách

COBIT 5 v malých a středních firmách
COBIT 5 a ostatní „best practices“ jsou využívány ve velkých firmách. V malých a středních firmách jsou považovány za zbytečně robustní a byrokratické. Nicméně i tam se dají využít. Důležité je si uvědomit, co mi mohou přinést, co vlastně potřebuji, a jak je tedy můžu využít.  více
 

EVM – řízení podle reálně vytvořené hodnoty

EVM – řízení podle reálně vytvořené hodnoty
Řízení na základě reálně a měřitelně odvedené práce jako metoda existuje již od šedesátých let minulého století. Je zmiňováno téměř v každé renomovanější metodice projektového řízení. A přesto v IT není něčím, o čem byste mohli běžně slyšet: „Ano, samozřejmě. Využíváme EVM. Jinak by to snad ani nešlo.“ Proč je tomu tak? Díky své principiální jednoduchosti EVM naplňuje předpoklad rychlé a účinné pomoci projektovému manažerovi v udržení...  více
 

Safetica Insight pomáhá chránit data před únikem

Safetica Insight pomáhá chránit data před únikem
Společnost Safetica Technologies představila nový produkt Safetica Insight, software, který doplňuje stávající portfolio a pomáhá firmám zabezpečit jejich data před únikem. Safetica Insight proaktivně vyhledává potenciální nebezpečí a varuje před nimi. Přehledy o aktuální situaci lze jedním kliknutím získat ve formě interaktivních grafů v reálném čase. Safetica Insight...  více
 

Strategie implementace CRM

Čemu věnovat pozornost?

Strategie implementace CRM
Současné tržní prostředí klade stále vyšší nároky na konkurenceschopnost a flexibilitu společností, a posiluje tak význam marketingu, prodeje a řízení vztahů se zákazníky (dále CRM). Je kladen silný důraz nejen na růst klientské báze, ale především na udržení a rozvoj stávajících klientských vztahů. Většina společností se dříve nebo později dostává do situace, kdy potřebuje tyto oblasti podpořit kvalitním systémovým řešením. Jak jej vybrat?  více
 

IFS představila další generaci mobilních aplikací pro podniky

IFS představila další generaci mobilních aplikací pro podniky
Společnost IFS rozšířila své portfolio podnikových mobilních aplikací. O novinkách, které pokrývají oblasti od řízení servisu v terénu po agendu zaměstnanců v kancelářích, informovala v tiskové zprávě, oficiálně je pak představila minulý týden na celosvětové konferenci IFS World Conference v Barceloně. Investice do mobilních řešení jsou podle zástupců IFS významnou částí strategie společnosti, která chce být na poli podnikové mobility vedoucím dodavatelem....  více
 

Trask solutions přináší na trh řešení Splunk Enterprise

pro zpracování Big Data

Trask solutions přináší na trh řešení Splunk Enterprise
Společnost Trask solutions přináší na český a slovenský trh platformu společnosti Splunk. Splunk Enterprise představuje flexibilní platformu pro zpracovávání a analýzu velkých objemů nestrukturovaných strojově generovaných dat. Automatizuje procesy sběru dat, která je obtížné či nemožné analyzovat tradičními nástroji, ať už jde o nestrukturovaná data z webových či aplikačních serverů, databází, virtuálních stojů,...  více
 

Kritická místa implementačního projektu

Jak jimi úspěšně projít?

Kritická místa implementačního projektu
Podle světových statistik končí téměř 35 procent implementačních projektů neúspěšně. Za neúspěch se přitom obecně považuje především nenaplnění požadavků na funkcionalitu, významné zpoždění v termínech nasazení a výrazné navýšení investice v průběhu realizace. Kde se na projektové dráze skrývají ty nejzáludnější zatáčky a šikany, na jejichž projetí je třeba si dát dobrý pozor a možná někdy raději přibrzdit? O tom je následující článek.  více
 

Přístupy k řízení rizik v IT projektech

Přístupy k řízení rizik v IT projektech
Řízení rizik by mělo být nedílnou součástí realizace projektů bez ohledu na to, co je vlastním předmětem jejich dodávky. Není tedy žádnou překvapivou informací, že projekty v oblasti informačních technologií nejsou v tomto ohledu výjimkou a rizika jsou během projektu aktivně řízena.  více
 

Řízení (nejen) IT projektů - 1. díl

Z čeho lze vycházet při přípravě projektu?

Řízení (nejen) IT projektů - 1. díl
Na úvod seriálu, ve kterém se budeme zabývat fázemi projektového řízení a jejich úskalími, je třeba představit standardy, ze kterých projektová praxe vychází. Ty nejsou, až na výjimky, výmyslem akademiků nebo úředníků neposkvrněných praxí. Jsou spíše soupisem nejlepších zkušeností „praktikujících“ manažerů, kteří si vše vyzkoušeli na vlastní kůži.Na úvod seriálu, ve kterém se budeme zabývat fázemi projektového řízení a jejich úskalími, je třeba představit...  více