Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 4. 3. 2021 - Zdeněk Gric

Český Siemens představuje aplikaci Comfy pro bezpečnost a efektivní provoz kanceláří

Aplikace Comfy pomůže s návratem zaměstnanců do kanceláří a sdílených pracovišť v režimu tzv. nového normálu. Comfy usnadní plánování a bezpečnější a příjemnější pobyt v kancelářích. Současně nabízí detailní analytiku, která slouží k optimalizaci uspořádání prostor budovy a snížení provozních nákladů. Comfy lze snadno integrovat do existujících aplikací a systémů.



Konfigurovatelná aplikace Comfy díky propojení a vyhodnocování dat pomáhá udržet zdravé a bezpečné prostředí v budovách a zajišťuje efektivnější využití kancelářských prostor. Její funkce jsou obzvláště přínosné během epidemiologických problémů, kdy je v kancelářích nezbytné dodržovat bezpečné odstupy a hygienická nařízení.

Comfy poskytuje zaměstnancům i managementu aktuální přehled o kancelářských prostorech. Aplikace umožňuje rychle reagovat na vnější okolnosti a pružně přizpůsobovat strategii ochrany pracoviště. Mezi hlavní funkce a výhody Comfy patří:

  • Rezervace sdílených pracovních míst. V případě potřeby pomáhá zachovávat fyzické odstupy prostřednictvím systému rezervace jen těch pracovních stolů, které mají bezpečné rozestupy. 
  • Bezpečná orientace v kanceláři – usnadňuje nalezení stolů, zasedacích místností, prostředků pro dezinfekci a dalšího potřebného vybavení budovy, na které chce management nebo vlastník upozornit. Pomocí navigace se v budově lze snadno orientovat. 
  • Poskytování přehledu o obsazenosti kanceláře a předcházení přeplnění prostor.
  • Zobrazení aktuálního pracovního místa zaměstnanců (kancelář, home office).
  • Možnost připojení k již existujícím automatizačním systémům budov, IT sítím a systémům IoT. Tuto funkci lze využít například ke zlepšení hygienického standardu zasedacích místností prostřednictvím řízení přísunu vzduchu, filtrace nebo ventilace podle obsazenosti.
  • Komunikace se zaměstnanci – díky možnosti odesílání zpráv nebo výstrah mají všichni zaměstnanci okamžitý a stále aktuální přehled o platných opatřeních a požadavcích. 
  • Usnadnění přístupu k relevantním informacím. S Comfy lze v reálném čase komunikovat s IT servisem nebo se správcem budovy, zadávat požadavky třeba na úklid nebo poskytovat zpětnou vazbu.

Používáním platformy Comfy zaměstnanci svou interakcí s aplikací poskytují důležitá data, ze kterých správa budovy získává detailní analytiku. Dashboard poskytuje přehledné agregované informace o využití prostor, budov, podlaží nebo pracovních zón. Vyhodnocuje míru využití jednacích místností a pracovních stolů a přináší informace o interakci zaměstnanců. Tato data lze například využít k podpoře flexibilního pracovního režimu a analýzy za účelem snížení nároků na pronajímaný prostor. Správa budovy díky nim získává podrobný přehled o využívání majetku, zařízení, vybavení a podobně.

Společnost Siemens již dříve, v polovině loňského roku, oznámila, že aplikací Comfy vybaví na 600 svých firemních lokalit. K aplikaci tak bude mít přístup více než 100 000 zaměstnanců Siemens ve 30 zemích včetně České republiky.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.