Podnikové aplikace a služby

Podnikové portály (1. díl)

Základní možnosti portálů, aktuální trendy

Podnikové portály (1. díl)
Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem aplikacím, které společnosti využívají ke každodenní komunikaci jak se zaměstnanci, tj. intranetová řešení, tak i se svými zákazníky a partnery. Je možné si vybrat z řady produktů – placených i neplacených. Nejen proto jsou portály vhodné pro společnosti všech velikostí i všech oblastí působení.  více
 

Velká data mohou končit velkou frustrací

Velká data mohou končit velkou frustrací
Využití velkých objemů dat (tzv. Big Data) slibuje změnit způsob fungování firem a transformovat celé jejich podnikání – jenže v realitě se často setkáváme s úplně jinými příběhy. Problémem obvykle není samotný nedostatek dat, cenné informace se ale topí v balastu a není jasné, jak oddělit zrno od plev. Dokonce i když to podniky umí, jde mnohdy o těžkopádné a časově náročné procesy, které vyžadují vysoce kvalifikované odborníky....  více
 

Kerio Control 8.6 zjednodušuje zabezpečení sítí

Kerio Control 8.6 zjednodušuje zabezpečení sítí
Společnost Kerio Technologies vydala Kerio Control 8.6 a představila MyKerio, nové centralizované webové rozhraní pro správu, které uživatelům umožňuje vzdáleně monitorovat a konfigurovat více zařízení Kerio Control. Nejnovější verze produktu nabízí rovněž rychlejší konfiguraci komunikačních pravidel, pravidel pro obsah a také pravidel pro řízení šířky...  více
 

Big Data nejsou jen další buzzword

Big Data nejsou jen další buzzword
O Big Datech se toho už hodně namluvilo, ale dlouho to vypadalo, že jde jen o další buzzword. Nikdo vlastně neuměl říct, co znamenají, a ještě si pod nimi něco představit? Big Data už ale dávno nejsou nějakým imaginárním konceptem, ale mohou proměňovat, a také proměňují, náš každodenní život. Zasahují totiž do oblastí, ve kterých bychom je možná ani nečekali. Napadlo vás někdy, že lze Big Data využít i k vylepšení stavu silnic?...  více
 

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu

Sedm nejvýraznějších globálních trendů online marketingu
Větší důraz na marketing na mobilních zařízeních a sociálních sítích, Big Data, Internet věcí, automatizace aktivit, ale i návrat k e-mail marketingu. To jsou jen některé z hlavních trendů digitálního marketingu v roce 2015, které vyplynuly z průzkumu provedeného mezi marketingovými manažery s specialisty (zkráceně marketéry) nezávislou agenturou Millward Brown pro společnost Kentico Software, která závěry studie...  více
 

Spojení webové analytiky s interními daty

pro výkonnější marketing

Spojení webové analytiky s interními daty
Lidé toho na sebe prozradí během procházení webu i během objednávkového procesu docela hodně. E-mail. Adresa. Možná telefon. Ale i to, co mají rádi. Jak často nakupují. A kolik utratí. Kouzlo je v propojení těchto informací a v jejich využití při komunikaci s vašimi zákazníky.  více
 

Windows 10 bude dostupný od 29. července 2015 (aktualizováno)

Windows 10 bude dostupný od 29. července 2015 (aktualizováno)
Microsoft oznámil, že systém Windows 10 bude dostupný od 29. července v celkem 190 zemích ve formě bezplatného upgradu pro uživatele systémů Windows 7 a Windows 8.1. Nová verze by měla především řešit koncepční chyby verze 8, která popudila velké množství uživatelů. Do systému se tak vrací oblíbená nabídka Start a lépe bude řešeno ovládání podle typu zařízení. Na zařízeních s klávesnicí a myší...  více
 

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?

Jak se analyzují data v e-mailingovém marketingu?
V mnoha odvětvích je proces vytěžování dat klíčový. V případě rozesílání e-mailových kampaní to platí dvojnásob. Pokud mají být co nejvíce úspěšné a nejlepší, je potřeba nejen sledovat a vyhodnocovat výsledky po rozeslání, ale je velmi důležité podrobit je důkladné analýze a získat z nich co nejvíce vhodných informací pro sestavení a naplánování následujících elektronických kampaní. Získávání dat na straně systému přitom probíhá...  více
 

Nová platforma pro e-shopy

s integrovanou personalizací

Nová platforma pro e-shopy
Po dvou letech příprav uvádí společnost NetDirect na trh novou platformu pro e-shopy. Klíčovou vlastností nové platformy je integrovaná funkce personalizace. E-shopy by díky ní měly být schopny rozpoznat potřeby konkrétního zákazníka a přizpůsobit mu svou nabídku. Vedle personalizace obsahu přinese nová platforma také integraci analytických nástrojů či zákaznické podpory. Pro e-shopy, které využívají řešení FastCentrik a ShopCentrik,...  více
 

Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz

Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz
Technologická společnost Neogenia představila novou službu pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Služba dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy vygenerovat pomocí TextToSpeech syntetizátoru s pokročilou podporou skládání operací v sedmi světových jazycích přehrát hlasovou zprávu či libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika...  více