facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita prodeje nízká. Tím spíš je nutné řídit vztahy se zákazníky na špičkové úrovni.  více
 

Nová verze řešení Oracle Business Intelligence 12c

Nová verze řešení Oracle Business Intelligence 12c
Společnost Oracle uvedla na trh novou verzi svého řešení Business Intelligence 12c. Jedná se o analytickou platformu pro práci s různými typy podnikových dat, která nyní umožňuje čerpat data z více zdrojů a zpracovat je pomocí nových vizuálních analytických nástrojů. Nová verze přináší také zjednodušené uživatelské prostředí a podle Oracle i vyšší škálovatelnost výkonu.  více
 

Jsou čistá data nutnost nebo zbytečný luxus?

V cestě za kvalitnějšími daty nejčastěji stojí management firem

Jsou čistá data nutnost nebo zbytečný luxus?
Data hýbou nejen světem IT. Stoupající vliv mobilní komunikace a příchod nových technologií přinesl v roce 2014 nárůst objemu spravovaných dat o 25–50 %. Užitek z jejich správy pomalu objevuje státní správa, marketingové firmy, pojišťovny, banky i telekomunikační společnosti. Přesto segment velkých dat stále halí nejasnosti. Platí i zde, že kvalita vítězí nad kvantitou? Jak tak obrovské množství dat vůbec korigovat a efektivně...  více
 

Big Data aneb Když běžné databázi dochází dech

Big Data aneb Když běžné databázi dochází dech
Big Data je pojem, který dnes uslyšíte nejen v diskuzích techniků, ale především od lidí z byznysu a snad i politiků. Nejde totiž jen o technologie pro zpracování dat, ale o celkový trend, jak vytěžit hodnotné informace z dostupných vlastních i veřejných dat co nejrychleji. Tento trend přináší nové byznysové scénáře využití dat. Nové technologie umožňují zpracovat větší objemy dat způsoby, které v minulém desetiletí...  více
 

Jsi moje banka, tak mě bav!

Jsi moje banka, tak mě bav!
Finanční sektor je jedním z nejvíce digitalizovaných odvětví. Při styku s klienty v něm tedy hodně záleží na aplikacích. A to nejen na poskytované funkcionalitě, ale i na emocích a celkovém zážitku. Co nového nám v oblasti uživatelského zážitku (UX) chystají finanční instituce?  více
 

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně...  více
 

Problémy veřejných zakázek v IT (2. díl)

Servis softwaru a jeho úpravy, exkluzivita dodavatele, dělení IT zakázek

Problémy veřejných zakázek v IT (2. díl)
V minulé části miniseriálu o problémech veřejných zakázek v IT jsem se věnoval možnému pochybení zadavatele při definici požadavků na typ licence a pochybením při vymezení funkcí softwaru. Zmínil jsem se také o problematickém požadavku na neomezenou odpovědnost za škodu a upozornil jsem na řešení v podobě úschovy zdrojových kódů. Nyní se budu věnovat problematice zakázek na rozšíření stávajícího systému a zajištění...  více
 

Microsoft rozšířil možnosti Office 365 a uvedl Dynamics CRM 2016 a PowerApps

Microsoft rozšířil možnosti Office 365 a uvedl Dynamics CRM 2016 a PowerApps
Na své výroční konferenci představil Microsoft hned několik novinek. Jde především o nové možnosti Office 365 v oblasti schůzek a hlasových služeb v rámci nástroje Skype pro firmy. Oznámena byla také dostupnost nové verze systému Dynamics CRM 2016. Představena byla i nová služba PowerApps pro tvorbu firemních aplikací a jejich sdílení.  více
 

Cesta k efektivnímu identity managementu (8. díl)

Správa identit a přístupů na Internetu

Cesta k efektivnímu identity managementu (8. díl)
Internetové a podnikové prostředí se v posledním desetiletí podstatně přiblížily. Dnes už není nezvyklé vidět internetové technologie, které jsou základními stavebními prvky podnikových informačních systémů. A naopak internetové technologie se proto přibližují požadavkům podnikových informačních systémů nejen v oblasti bezpečnosti a spolehlivosti.  více
 

Příručka úspěšného IT manažera (8. díl)

Řiďte IT jako Service Broker

Příručka úspěšného IT manažera (8. díl)
Oblast řízení podnikové informatiky prošla výrazným vývojem a dá se předpokládat, že dojde k další výrazným změnám. Svět se bude stále více profesionalizovat v dodávání služeb IT. Pokud budete ještě mít oddělení podnikové informatiky, bude fungovat spíše jako dodavatel služeb, který zajistí dodávku kvalitních služeb od externích dodavatelů.  více