facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Středobodem vývoje retailu jsou technologie

Středobodem vývoje retailu jsou technologie
Digitální transformace v malo­ob­cho­dě již dříve způsobila revoluci ve všech částech procesu – od správy zásob, práce se zbožím, školení, až po marketing, zákaznickou podporu a věrnostní programy. Další metou digitalizace retailu je nabídnout zákazníkům, kteří nakupují zboží ve fyzických obchodech, výhody nakupování v online prostředí a naopak. Zkrátka nabídnout z obou světů to nejlepší pro zákaznický zážitek. Překlenout propast mezi oběma světy pomáhá automatizace....  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2022 - Dominika Šindlerová

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z funda­mentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky technologiím jako je umělá inteligence nebo text-to-speech rychle rozšiřuje také v oblasti kontaktních center – ať už jde o velká call centra nebo menší týmy obchodníků. Zkrátka v jakémkoliv týmu lidí, kde velká část každodenní pracovní...  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 31. 3. 2022 - Ondřej Flídr

(Ne)výhody vysoké dostupnosti IT infrastruktury

(Ne)výhody vysoké dostupnosti IT infrastruktury
Vysoká dostupnost či high avail­abil­i­ty (HA) je už řadu let synonymem spolehlivosti a odolnosti IT infra­struk­tu­ry. Kdo svůj online projekt neprovozuje „v há-áčku“, jako by nebyl. Co se pod tímto pojmem ale opravdu skrývá? Jak se vysokodostupnostní infrastruktura vůbec staví? Komu se vyplatí do ní investovat a komu ne?  více
 
E-commerce B2B/B2C, Podnikové aplikace a služby - 30. 3. 2022 - László Szabó

E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit

E-shop budoucnosti zná svého zákazníka a umí se mu přizpůsobit
Spotřebitelé si v době pandemie rychle zvykli na online nakupování a vyšší podíl nákupů na internetu nezmizí ani po jejím odeznění. E-shopy však musí nejen udržet stávající zákazníky, ale přivést nové. Správně zvolená strategie digitálního marketingu je účinnou zbraní proti konkurenci. Klíčem pro obchodníky v e-commerce je znát potřeby a chování nakupujících. Věrné zákazníky navíc udrží jen e-shop, který má uživatele na prvním místě.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový ekonomický systém MySmartPlace pro menší firmy

Nový ekonomický systém MySmartPlace pro menší firmy
Česká firma Smart Management Advisory vyvinula software MySmartPlace, který řeší základ­ní back office aktivity menších firem. Aplikace pokrývá zaměst­naneckou a účetní agendu, evidenci majetku, ale například i systém zadávání úkolů. MySmartPlace má modulární architekturu, takže jde nasadit postupně a digitalizovat vždy jen dílčí část procesů. Software MySmartPlace funguje na základě měsíčního předplatného, jehož výše závisí na počtu využívaných modulů.  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2022 - Mark Towler

Tři tipy pro prevenci narušení v rámci řízeného přenosu souborů (MFT)

Tři tipy pro prevenci narušení v rámci řízeného přenosu souborů (MFT)
Nedávno jsem mluvil s jedním klientem a diskutovali jsme o důležitosti zabezpečení dat v jejich řešení pro řízení přenos souborů (Managed File Transfer, MFT). Řekl něco, co mi utkvělo v paměti: „My víme, že jsme paranoidní. Ale jsme dostatečně paranoidní?“ Nad tím je třeba se pozastavit, protože to nejen odhaluje obavy uživatelů MFT ohledně bezpečnosti, ale také to, odkud vycházejí. Všichni se shodneme, že bezpečnost stojí na prvním místě. Můžeme si však být jisti,...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 28. 3. 2022 - Roland Džogan

Retail v roce 2022 bude o flexibilitě a automatickém řízení zásob. Technologicky vyzbrojit se musí i ti nejmenší

Retail v roce 2022 bude o flexibilitě a automatickém řízení zásob. Technologicky vyzbrojit se musí i ti nejmenší
Uplynulý rok se nesl zejména v duchu pandemie covid-19, která zasáhla prakticky všechna odvětví. Jednou z oblastí, které pandemie postihla nejvíce, byl ale bezpochyby mezinárodní obchod. Byli jsme svědky prudkého poklesu globální produkce, celý svět se potýkal s problémy v dodavatelském řetězci, jakým v moderní historii dosud nemusel čelit a v důsledku kterých vznikla na trhu významná nerovnováha mezi poptávkou a nabídkou zboží. Na změny, které pandemie přinesla, byli...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 28. 3. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Czech POINT

První český projekt eGovernmentu slaví 15 let

Czech POINT
28. 3. 2007 byl na Úřadu městské části Praha 13 spuštěn první Czech POINT a český stát tak poprvé vstoupil do digitální éry. Šlo o pilotní projekt, který na začátku umožňoval pouze výpis z katastru, živnostenského a obchodního rejstříku. Brzy se ale z jediného úřadu doby rozrostl do celé republiky a v současné době má Czech POINT přes 7300 poboček na...  více
 

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního listopadového víkendu, kdy obchody lákají na slevové akce v rámci Black Friday, utratili Češi podle českého poskytovatele e-shopové platformy Shoptet 4 miliardy korun....  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 17. 3. 2022 - Martin Vápeník

Biometrická řešení mohou řešit víc problémů najednou

Biometrická řešení mohou řešit víc problémů najednou
S nástupem pandemie se biometrie rychle stala technologií, ve které organizace spatřily způsob, jak vyřešit víc problémů najednou. Pryč jsou doby, kdy byly obdobné systémy vnímány spíše jako technologické bonbónky. Nástup covid-19 změnil tyto technologie na životně důležité a kdo je využíval, dokázal pokračovat například v získávání nových klientů. Díky biometrii mohly banky, které musely v časech lockdownů zavřít pobočky, pokračovat v získávání klientů a poskytování...  více