facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Využití umělé inteligence a asistované reality pro udržení efektivity v obtížné době

Využití umělé inteligence a asistované reality pro udržení efektivity v obtížné době
Jednou z klíčových úvah mnoha společností je v současné době možnost využití plného potenciálu asistované/rozšířené reality (AR) a umělé inteligence (AI). Nadšení pro implementaci řešení AI a AR rostlo již v roce 2019, nicméně jejich široké přijetí bylo stále v nedohlednu. Poté zasáhla svět pandemie, vzhledem k zásadním omezením se stala standardem vzdálená práce a mnoho společností se ocitlo v krizovém režimu. Během posledních 18 měsíců jsme proto byli svědky toho, jak firmy zaváděly nové digitální nástroje a objevovaly...  více
 

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb, dodávek a podpory. Jak se na to má firma připravit?  více
 

Jaké jsou předpoklady úspěšné digitalizace HR agendy

Jaké jsou předpoklady úspěšné digitalizace HR agendy
Dobře víme, že když udeřila pandemie, byly to zejména technologie, které nám pomohly „nezbláznit se“. Streamovací služby plné hudby, filmů i podcastů a sociální sítě vyplnily náš volný čas. V práci to byly zase konferenční hovory přes známé platformy a další cloudové služby obstarávající nezbytnou pracovní agendu.  více
 

Odstávky jako příležitost ke změně

Odstávky jako příležitost ke změně
Aktuální nedostatek zdrojů pro výrobu, zejména vstupního materiá­lu, lze řešit dvěma způsoby. Firma omezí výrobu na takovou úroveň, která odpovídá dostupnosti materiá­lu, bude ale neustále vyrábět, byť v malém množství. Tento způsob je pro některé podniky jedinou možnou cestou, neboť úplné zastavení výroby pro ně není z různých důvodů možné. Některé firmy ale mají i druhou možnost, kterou je úplné zastavení výroby až na několik týdnů. Pochopitelně hovoříme o subjektech...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 15. 12. 2021 - Vojtěch Strnad

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnost zákaznického servisu

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnost zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnic­tví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klientům a umožňují podnikům a značkám lépe obsluhovat své zákazníky. Kvalita chatbotů a hlasových asistentů urazila dlouhou cestu. Tato zlepšení nezůstala bez povšimnutí, protože stále více spotřebitelů je ochotno s chatboty...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 14. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com

Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com
Společnost Grit rozšířila možnosti skladového systému Lokia WMS o propojení se službou Foxdeli.com, což je online aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci a pokročilé­mu sledování zásilek. Pokud takto e-shop využívající Lokia WMS propojí svůj skladový systém, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky propojení systémů například uvidí, kolik...  více
 

Nemáte firemního bezpečnostního experta? Můžete si ho pronajmout

Nemáte firemního bezpečnostního experta? Můžete si ho pronajmout
Více než polovina českých firem si nemůže dovolit platit vlastního experta na analýzu kybernetických hrozeb, nebo jej nemohou na trhu sehnat, vyplývá z velkého průzkumu bezpečnostní společnosti Kaspersky. Firemní IT infrastruktury jsou přitom stále komplikovanější a vyžadují lepší ochranu před sofistikovanými útoky. Přes čtvrtinu (26 %) tuzemských společností se v souvislosti s těmito hrozbami obává úniku citlivých firemních dat, více než pětina pak soudních sporů s...  více
 
CRM systémy, Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 8. 12. 2021 - Richard Baar

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a techno­logickým rozvojem. Prostor pro minimalizaci rutinní práce s počítačem, ať již jde o pracovníky kontaktních center nebo administrativní zaměstnance, je totiž i v dnešní době překvapivě veliký. Řada firem nicméně stále nevyužívá tyto nové nástroje...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 3. 12. 2021 - Zdeněk Gric

Amazon Web Services otevře v Česku Local Zone

Amazon Web Services otevře v Česku Local Zone
Společnost Amazon Web Services (AWS) oznámila otevření Local Zone v České republice. AWS oznámilo celkem 30 nových takových zón po celém světě. Mezi první lokality mimo USA se řadí právě i Česká republika.  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 3. 12. 2021 - Michal Smetana

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)
Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři softwaru. Jak tedy CRM zlepšuje zákaznickou zkušenost, a tím zvyšuje pravděpodobnost prodeje?  více