facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - 20. 4. 2022 - Aleš Koreček

Rizika ransomwaru u tradičních metod ochrany dat a koncept obnovy Cyber Recovery

Rizika ransomwaru u tradičních metod ochrany dat a koncept obnovy Cyber Recovery
Není snadné psát o ransomwaru bez určité míry pesimismu. Téměř denně se dozvídáme o dopadech kybernetických útoků na životy lidí i chod podniků. Škody se zdaleka netýkají jen hospodaření firem, ale způsobují rozsáhlé problémy v celé naší společnosti tím, že narušují veřejné služby, a dokonce i zásobování potravinami a lékařskou péči. A pokud pro nás z událostí posledních let vyplynulo nějaké poučení, pak to, že musíme být připraveni na cokoli.  více
 
E-commerce B2B/B2C, Podnikové aplikace a služby - 19. 4. 2022 - Milan Frýbert

Jak úspěšně vstoupit do světa e-commerce?

Otevření e-shopu je jen špičkou ledovce, firmu to změní od základů

Jak úspěšně vstoupit do světa e-commerce?
Vstup do světa e-commerce je dlouhodobý trend, ke kterému se nyní přidávají i konzervativní firmy. Ty se nejenže dosud v online prodeji nepohybovaly, ale ani o vstupu do tohoto segmentu neuvažovaly. Řadí se mezi ně například stavební společnosti, které dosud obchodovaly zpravidla přes síť velkoodběratelů, nyní se však rozhodly vstoupit do digitalizace naplno. V praxi to znamená nejen vybudování e-shopu, aby mohly prodávat na přímo, ale zároveň staví i B2B portály pro...  více
 

6 důvodů, proč do firmy pozvat hackera

6 důvodů, proč do firmy pozvat hackera
Penetrační testování má zásadní vliv na bezpečnost systémů a infra­struk­tu­ru každého podniku. Etický hacker pomůže zabránit škodám, které můžou dosáhnout i desítek milionů korun. Cena za „pentest“ přitom představuje sotva půldruhého procenta ročních investic do IT technologií a kyberbezpečnosti.  více
 

Čtyři základní rady od odborníků na řešení bezpečnostních incidentů

Čtyři základní rady od odborníků na řešení bezpečnostních incidentů
Reakce na kritický kybernetický útok může být neuvěřitelně stresující a intenzivní. Ačkoli nic nemůže zcela zmírnit tlak spojený s řešením útoku, pochopení těchto klíčových tipů od odborníků na reakci na bezpečnostní incidenty pomůže vašemu týmu získat výhody při obraně vaší organizace. Tipy vycházejí z reálných zkušeností týmů Sophos Managed Threat Response a Sophos Rapid Response, které společně reagovaly již na tisíce kybernetických bezpečnostních incidentů.  více
 

Budoucnost business intelligence je propojení kompozitní analytiky a headless BI

Budoucnost business intelligence je propojení kompozitní analytiky a headless BI
Poskytnout zaměstnancům a zákazníkům přístup ke srozumitelným a konzistentním datům bez ohledu na jejich technické vzdělání – to je hlavní výzva a zároveň trend v oblasti datové analytiky. Pomoci s tím má nový přístup k práci s firemními daty – tzv. composable data and analytics – který s daty a analytikou pracuje jako stavebnice s kostkami. Zároveň zajišťuje potřebnou konzistenci a dostupnost dat.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 11. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze WhatsUp Gold si rozumí s Flowmonem a LoadMasterem

Nová verze WhatsUp Gold si rozumí s Flowmonem a LoadMasterem
Společnost Progress uvedla novou verzi řešení WhatsUp Gold pro monitorování IT infra­struk­tu­ry. Nová verze nabízí integraci s aplikacemi Progress Flowmon a Progress LoadMaster do jednoho řešení. Jde o výsledek nedávné akvizice společnosti Kemp. Nově tak WhatsUp Gold představuje velmi komplexní a přitom přehledné řešení pro monitorování IT infrastruktury, které pomáhá provozním týmům zajistit vysokou úroveň výkonnosti a dostupnosti podnikových aplikací a zdrojů.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 8. 4. 2022 - Kateřina Trčalová

ERP v cloudu

Bezpečnost až na prvním místě

ERP v cloudu
Všechny firmy za sebou mají složité období několika covidových vln. A ať už se s touto zkušeností vyrovnaly lépe či hůře, jedno měly a mají společné: životní nutností se pro ně stal bezpečný přístup k jejich firemním datům.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Richard Baar

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě i dnes jedním z nejvyužívanějších kanálů komunikace se zákazníkem.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 7. 4. 2022 - Aleš Hok

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany

Nezměnitelnost záloh jako poslední vrstva kybernetické ochrany
Zálohování je vnímáno jako poslední vrstva kybernetické ochrany. K obnově ze záloh dochází zpravidla až tehdy, když selže všechno ostatní. Když se podíváme deset let zpět, co jsme tehdy řešili? Řešili jsme, jak zákazníkům pomoct s ochranou systémů a dat pomocí zálohovacích řešení. Tím největším strašákem tehdy bylo selhání a chyby hardwaru. Ale dnes jsme jinde. Hardwarových selhání už se nebojíme. Dokážeme je efektivně řešit dokonce několika způsoby. Dnes se bojíme...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 6. 4. 2022 - Jaroslav Revenda

Moderní řízení skladu – krok za krokem

Moderní řízení skladu – krok za krokem
V pos­led­ních letech se změ­ni­lo nejen pro­stře­dí, ale také chová­ní zákaz­ní­ků. Vět­ši­na prode­je zboží a služeb se přemís­ti­la na internet. Dochází k rozvoji e-shopů, digitalizaci nabídky a obchodu, zvýšení poptávky – to vše má dopad také na skladovou logistiku.  více