facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 13. 1. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

PPL CZ má novou mobilní aplikaci

PPLSpolečnost PPL představila svoji novou mobilní aplikaci mojePPL, která umožňuje sledovat doručo­va­né a podané zásilky, navigovat na nejbližší výdejní či podací místo nebo balíky poslat bez nut­nosti tisku etikety. V následují­cích týdnech přibude do aplikace i nová funkce na měření balíků pomocí mobilního fotoaparátu.



Aplikaci mohou zdarma stahovat uživatelé mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. Aplikace, která byla vyvinuta společností eMan, má intuitivní ovládání, registrace a přihlášení probíhá na základě zadané e-mailové adresy. Po přihlášení do aplikace se automaticky spárují všechny aktuální příchozí i odeslané zásilky. V reálném čase je proto možné hned zjistit, kde se balíček právě nachází, ověřit cenu za dopravu, zkontrolovat otevírací dobu výdejního místa nebo zobrazit PIN pro převzetí. Kromě toho je možné s pomocí aplikace zásilku vrátit, změnit místo nebo čas doručení, tedy například přesměrovat ji z domácí či pracovní adresy do jednoho z PPL Parcelshopů nebo PPL Parcelboxů. Aplikace disponuje i průběžnými notifikacemi, díky kterým tak mají uživatelé vždy aktuální informace o pohybu všech svých zásilek.

Aplikace mojePPL znamená i velké ulehčení pro zákazníky využívající službu Balík pro tebe pro zásilky až do hmotnosti 31,5 kg podávané soukromými osobami. Rovnou v aplikaci si mohou snadno zobrazit všechna výdejní místa a najít to nejbližší a nejvhodnější. Nově už není nutné tisknout etiketu. Potřebné údaje lze zadat přímo v aplikaci. Zásilku pak stačí zanést do nejbližšího PPL Parcelshopu či PPL Parcelboxu, nebo jednoduše zavolat řidiče, který si pro ni zajede na určenou adresu.

V mojePPL si navíc zákazníci mohou uložit oblíbené kontakty, na které posílají zásilky často. V nejbližších týdnech bude možné změřit zásilku pomocí fotoaparátu v telefonu, zákazníci si tak nebudou muset dělat starosti s přeměřováním a s tím spojeným výběrem velikosti a ceny zásilky.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.