facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Řádná evidence a vyhodnocování požadavků

Cesta k efektivní správě a údržbě majetku

Řádná evidence a vyhodnocování požadavků
Náklady na vlastní údržbu spravovaného majetku podniku stále rostou a tvoří velkou část objemu finančních prostředků vynakládaných na celkovou správu majetku. Nejefektivnějším prostředkem pro snížení nákladů bez vlivu na kvalitu služby je přesná a řízená evidence požadavků na údržbu a jejich vyhodnocování.  více
 

CRM pro malé a střední podniky

Má být autonomní, nebo integrované v ERP?

CRM pro malé a střední podniky
Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda. Faktem ale zůstává, že malé a střední firmy mají stále poněkud odlišné požadavky a také prostředky od těch velkých. A to musí tvůrci ERP i CRM respektovat.  více
 

Software AG představuje řešení iKnow

pro vylepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce

Software AG představuje řešení iKnow
Software AG představila iKnow – řešení pro zpřehlednění objednávkového procesu. iKnow poskytuje účastníkům procesu informace a kontext pro efektivní podchycení kritických odchylek v dodavatelsko-odběratelském řetězci. iKnow je balíček software a služeb, který poskytuje jak dostatek informací, tak kontext pro přeměnu znalostí...  více
 

Strategie údržby ve výrobních společnostech

s využitím informačního systému

Strategie údržby ve výrobních společnostech
Úspěšní dodavatelé informačních systémů pro správu majetku a údržbu strojů přinášejí svým zákazníkům nejenom vlastní informační systém, ale rovněž znalosti a zkušenosti s jeho optimálním nasazením pro naplňování cílů a strategie údržby. Správné vymezení možností informačního systému se může stát i významným motivačním faktorem pro posílení pozornosti věnované cílům a strategiím údržby ve výrobních společnostech.  více
 

Co je a není CRM

neboli Řízení vztahů se zákazníky

Co je a není CRM
Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“? Nebo to znamená, že nám pořád někdo volá a něco nám nabízí? V podstatě existují dva základní pohledy na CRM, a to jako na IT technologii a jako na podnikovou strategii.  více
 

Zkušenosti z implementací IT systémů v oblasti asset managementu

Zkušenosti z implementací IT systémů v oblasti asset managementu
Počet implementací procesů asset managementu s podporou specializovaných IT systémů i v našich končinách neustále narůstá. Tento článek nabízí lehký náhled do této problematiky a několik doporučení a tipů založených na zkušenostech z realizovaných projektů.  více
 

Cloudová řešení

aneb Eldorádo pro malé firmy

Cloudová řešení
Slovní spojení „malá firma“ navozuje představu dynamické, flexibilní a moderní firmy s několika zaměstnanci a jasnou vizí do budoucnosti. A většina malých firem potvrzuje, že si takové hodnocení rozhodně zaslouží. Ba co víc, malé firmy jsou často průkopníky nejnovějších trendů a prvními uživateli moderních technologií, a dokonce i jejich tvůrci. Platí to i v případě cloudu. Již...  více
 

Zavádění business intelligence nástrojů

v malých a středních podnicích

Zavádění business intelligence nástrojů
Nabídka nástrojů business intelligence (BI) se v posledních letech stále více zaměřuje na segment malých a středních podniků (small and medium-sized enterprises – SME). I zde je přitom zavádění business intelligence nástroje závislé na specifických potřebách, které je třeba respektovat. O problémech a výzvách s tím spojených pojednává následující příspěvek.  více
 

Význam a průběh procesů ve facility managementu

Význam a průběh procesů ve facility managementu
Všechny společnosti pohybující se v tržním prostředí jsou v dnešní době vystaveny velkému konkurenčnímu tlaku, který je nutí hledat nové cesty, jak lépe uspokojit potřeby svých zákazníků a zároveň zefektivnit vlastní práci. Společnosti, které chtějí dosáhnout dlouhodobého úspěchu, se v současnosti neobejdou bez dobře navržených firemních procesů.  více
 

Řešení GFI MailEssentials 2012

s kombinovanou antivirovou a antispamovou ochranou

Řešení GFI MailEssentials 2012
Společnost GFI Software uvolnila nejnovější verzi GFI MailEssentials 2012 UnifiedProtection, která pomáhá SMB společnostem s ochranou proti e-mailovým hrozbám. Řešení se vyznačuje anti-spamovou funkcionalitou kombinovanou s pěti antivirovými jádry, včetně antivirového řešení GFI VIPRE, a poskytuje komplexní ochranu proti phishingovým, spamovým a virovým e-mailům. Nová verze GFI MailEssentials 2012 UnifiedProtection posílila své...  více