facebook LinkedIN LinkedIN - follow

eMerite.cz nabízí firmám monitoring webů jejich konkurentů

Změny v obsahu webových stránek firem, které si navzájem konkurují, začala nově sledovat společnost eMerite. Cílem zadavatelů služby je moci bezprostředně reagovat na zveřejňování nových ceníků, obchodních podmínek, uvádění produktů na trh, na personální přesuny, reklamní kampaně a další aktivity konkurentů v daném oboru podnikání. K monitoringu webů definovaných klienty používá eMerite vždy několik specializovaných softwarových nástrojů zároveň.



Novinka je dalším volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která byla v roce 2009 prvním ryze českým nástrojem pro monitoring sociálních médií (Social Listening). Po třech letech rozvoje monitoruje VOBID v současnosti internetové diskuse už v 9 jazycích pro klienty v ČR i v zahraničí. Jeho výsledky jsou stoprocentně filtrovány od irelevantních výskytů vyhledávaných klíčových slov. V navazujících podrobných analýzách obsahu a dopadu on-line diskusí vyhodnocují specialisté eMerite např. podíly konkurentů na diskusích o určitém oboru, jejich témata a sentiment (např. zda firma s malým tržním podílem nepoutá pozornost internetových diskutérů nějakou konkurenční výhodou na úkor firmy dominující trhu), identifikují nejvlivnější Opinion Makers (potenciální Brand Advocates), odhalují zdroje mediálních útoků (kdo na jakém serveru rozpoutal určitou kritickou kauzu) atd.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.