- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
eMerite.cz nabízí firmám monitoring webů jejich konkurentů

Změny v obsahu webových stránek firem, které si navzájem konkurují, začala nově sledovat společnost eMerite. Cílem zadavatelů služby je moci bezprostředně reagovat na zveřejňování nových ceníků, obchodních podmínek, uvádění produktů na trh, na personální přesuny, reklamní kampaně a další aktivity konkurentů v daném oboru podnikání. K monitoringu webů definovaných klienty používá eMerite vždy několik specializovaných softwarových nástrojů zároveň.

Novinka je dalším volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která byla v roce 2009 prvním ryze českým nástrojem pro monitoring sociálních médií (Social Listening). Po třech letech rozvoje monitoruje VOBID v současnosti internetové diskuse už v 9 jazycích pro klienty v ČR i v zahraničí. Jeho výsledky jsou stoprocentně filtrovány od irelevantních výskytů vyhledávaných klíčových slov. V navazujících podrobných analýzách obsahu a dopadu on-line diskusí vyhodnocují specialisté eMerite např. podíly konkurentů na diskusích o určitém oboru, jejich témata a sentiment (např. zda firma s malým tržním podílem nepoutá pozornost internetových diskutérů nějakou konkurenční výhodou na úkor firmy dominující trhu), identifikují nejvlivnější Opinion Makers (potenciální Brand Advocates), odhalují zdroje mediálních útoků (kdo na jakém serveru rozpoutal určitou kritickou kauzu) atd.










