Vylepšení platformy hybris Commerce Suite

umožní vydavatelům prodávat více digitálních výrobků

Společnost hybris, poskytovatel vícekanálového obchodního softwaru, oznámila zavedení nových prvků do obchodní platformy hybris Commerce Suite. Vydavatelům knih, časopisů, her a softwaru, ale i poskytovatelům jiných služeb, umožní prodávat větší množství digitálního zboží, obsahu a služeb online. Celá řada nových vylepšení produktu hybris Commerce Suite umožňuje internetovým prodejcům nabízet nejrůznější pravidelně se opakující flexibilní modely pro oceňování. Prodejci navíc mohou snadno vytvářet složité koše výrobků, na něž budou nabízeny sofistikované slevy definované podle daných pravidel, a umožňovat tak zákazníkům, aby si vytvářeli vlastní balíčky pomocí moderních služeb pro uživatele založených na řízeném prodeji.



Všichni vydavatelé digitálního zboží a obsahu tak ve výsledku dosáhnou lepší míry konverze, vyšší hodnoty objednaného zboží, dlouhodobějších vztahů se zákazníky, trvalých příjmů a lepší schopnosti zpeněžit své již dříve zveřejněné výrobky.

 

Vydavatelům knih a časopisů nyní společnost hybris umožňuje prodávat jednotlivé články nebo kapitoly, nebo je flexibilně seskupovat. Vydavatelé softwaru a her zase mohou nových funkcí využít pro snazší prodej doplňků, aktualizací, prodloužení licencí a stahovatelného obsahu (DLC).

 

Kromě nových funkcí nabízí produkt hybris Commerce Suite také již ověřené nástroje pro personalizaci, marketing pro prodej souvisejícího zboží (tzv. cross-selling) nebo dražší alternativy produktu (tzv. up-selling), řízení kmenových dat, katalog služeb a výrobků a možnosti pro přípravu objednávek.

 

Společnost hybris rovněž poskytuje výkonné rozhraní (známé pod názvem REST API), které umožňuje tzv. „impulzivní nakupování“, kdy kniha, časopis, hra nebo aplikace je pouze začátkem nákupu a k transakcím dochází v souvislostech, čímž se výrazně zvyšuje míra konverze. Díky této technologii je pro vydavatele rovněž mnohem snazší vytvářet podporu pro širokou škálu nejrůznějších průběžně se měnících zařízení.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.