facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vylepšení platformy hybris Commerce Suite

umožní vydavatelům prodávat více digitálních výrobků

Společnost hybris, poskytovatel vícekanálového obchodního softwaru, oznámila zavedení nových prvků do obchodní platformy hybris Commerce Suite. Vydavatelům knih, časopisů, her a softwaru, ale i poskytovatelům jiných služeb, umožní prodávat větší množství digitálního zboží, obsahu a služeb online. Celá řada nových vylepšení produktu hybris Commerce Suite umožňuje internetovým prodejcům nabízet nejrůznější pravidelně se opakující flexibilní modely pro oceňování. Prodejci navíc mohou snadno vytvářet složité koše výrobků, na něž budou nabízeny sofistikované slevy definované podle daných pravidel, a umožňovat tak zákazníkům, aby si vytvářeli vlastní balíčky pomocí moderních služeb pro uživatele založených na řízeném prodeji.



Všichni vydavatelé digitálního zboží a obsahu tak ve výsledku dosáhnou lepší míry konverze, vyšší hodnoty objednaného zboží, dlouhodobějších vztahů se zákazníky, trvalých příjmů a lepší schopnosti zpeněžit své již dříve zveřejněné výrobky.

 

Vydavatelům knih a časopisů nyní společnost hybris umožňuje prodávat jednotlivé články nebo kapitoly, nebo je flexibilně seskupovat. Vydavatelé softwaru a her zase mohou nových funkcí využít pro snazší prodej doplňků, aktualizací, prodloužení licencí a stahovatelného obsahu (DLC).

 

Kromě nových funkcí nabízí produkt hybris Commerce Suite také již ověřené nástroje pro personalizaci, marketing pro prodej souvisejícího zboží (tzv. cross-selling) nebo dražší alternativy produktu (tzv. up-selling), řízení kmenových dat, katalog služeb a výrobků a možnosti pro přípravu objednávek.

 

Společnost hybris rovněž poskytuje výkonné rozhraní (známé pod názvem REST API), které umožňuje tzv. „impulzivní nakupování“, kdy kniha, časopis, hra nebo aplikace je pouze začátkem nákupu a k transakcím dochází v souvislostech, čímž se výrazně zvyšuje míra konverze. Díky této technologii je pro vydavatele rovněž mnohem snazší vytvářet podporu pro širokou škálu nejrůznějších průběžně se měnících zařízení.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.