- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 15. 1. 2015
Sledování a ovlivňování reputace na sociálních sítích
Někdo o nás prý na Facebooku mluví negativně! Proboha, co budeme dělat? To je častá reakce řady firem, které doposud neřešily sledování reputace na sociálních sítích. Místo toho, aby byly společnosti připraveny obratem reagovat na jakékoliv zmínky, které se jich týkají, obvykle ani netuší, že se o nich někde na internetu píše. Jak je to tedy vlastně s tím sledováním reputace? A proč budeme psát i o nedostatku zásuvek? více
Realita a budoucnost docházkových a přístupových systémů
Identifikační systémy se celkem v tichosti staly standardní součástí života každého z nás. Už od školy (někde i školky) používáme karty, čipy nebo otisky prstů v jídelnách, u vstupů do budov a areálů, i k platbám u obchodníků. V průměru má dospělý člověk u sebe přes 15 identifikačních karet. více
Svět ovládají zákazníci
Od CRM ke Customer Experience
Moderní podnikové aplikace zaměřené na řízení komunikace se zákazníky jsou stále více nezbytností pro všechny organizace bez ohledu na jejich velikost. Jaký je rozdíl mezi zkratkami CRM a CX? více
Než začnete ukládat data do cloudu, udělejte si v nich pořádek
Nejčastější chybou v IT většiny českých podniků i institucí je plýtvání prostorem datových úložišť. Tato věta zní hrozivě. Je problém skutečně takového rázu, že stojí za to se jím vážně zabývat? Pokusme si na tuto otázku odpovědět. více
Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 9. 1. 2015
E-government v roce 2014
Formulace „ICT ve veřejné správě“ byla v poslední době z pohledu některých médií synonymem pro neprůhledné investice, zmanipulované zakázky a vyhozené peníze. Neberte to prosím úplně vážně. Pravdou je, že pár úletů se objevilo a některé z nich jsou téměř nepochopitelné, ale vedle toho existuje spousta projektů, které se povedly a díky tomu se o nich příliš nemluví. Přes všechny kritiky a negativní hodnocení udělal tuzemský... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 6. 1. 2015
Projekt Turris v roce 2014
Projekt Turris je výzkumnou aktivitou sdružení CZ.NIC, správce české národní domény .CZ, zaměřenou na bezpečnost v domácích sítích. Hlavním cílem projektu je s pomocí specializovaného routeru sledovat síťový provoz mezi domácí sítí a Internetem a nabízet uživateli zvýšenou ochranu před útoky. Projekt byl veřejnosti představen v polovině roku 2013 a v tomto článku si zrekapitulujeme jeho vývoj v roce 2014 a nahlédneme... více
Cloud a virtualizace IT, Podnikové aplikace a služby - 3. 1. 2015
OpenStack? OpenStack!
Linux prošel během uplynulých dvaceti let vývojem od systému vhodného pro svobodné a komunitní projekty k platformě, která je ideální pro nasazení ve všech komerčních oblastech. Toto přijetí firemní sférou přitom nebylo lineární – signifikantní nárůst zájmu zaznamenal Linux až v posledních pěti letech. A ve srovnání s předchozími obdobími šlo o nárůst opravdu velmi výrazný. Důvod je prostý – Linux si dokázal získat důvěru. Oprávněně. více
Podnikové aplikace a služby - 30. 12. 2014
Jak na výstavbu firemního datacentra? (2. díl)
Síť, architektura, servery, datové úložiště
Druhý díl série věnovaný výstavbě datacentra naváže výběrem vhodného hardware, zajištěním vysoké dostupnosti jednotlivých prvků infrastruktury a propojením všech komponent moderní počítačovou sítí. více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 30. 12. 2014
Historie, současnost a budoucnost DoS útoků
Mezi první dokumentované DoS útoky patří ICMP flood roku 1989 [1]. Jednoduché zahlcení pomocí pingu stačilo pro znepřístupnění cílové služby. I během dalších let se objevovali další útoky, spíše ale jako technologické pokusy bez většího zájmu médií. Prvním větším milníkem v historii DoS útoků byl únor roku 2000, kdy byla zasažena stránka Yahoo! Použitým nástrojem byl software trinoo (nebo také trin00), který z několika infikovaných strojů spouští UDP... více
AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 29. 12. 2014
Kolik nás stojí osiřelá, opuštěná, zbloudilá a zapomenutá data?
Každý, kdo někdy pracoval v podnikovém IT třeba i malého podniku, ví, co se stane, když končí projekt nebo odchází zaměstnanec. Ať už se končí v dobrém nebo ne tak v dobrém, proběhne rozlučková party, fotky z ní se nahrají někam na sdílenou storage, rozešle se goodbye-email. Když odchází pracovník, zpravidla vrátí ajťákům laptop s „preventivně“ přeformátovaným nebo zakryptovaným diskem, ti mu zablokují přihlášení, někdy i smažou emailovou... více
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
IT Systems podporuje
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |



















