Podnikové aplikace a služby

Ochrana citlivých dat není jen o DLP

Ochrana citlivých dat není jen o DLP
V současné době je většina firemních informací digitalizována, což přináší riziko jejich jednoduchého zneužití, či ztráty. Takovéto riziko hrozí jak od vlastních zaměstnanců, konkurence, či útočníků obecně. Data jsou totiž cenná a dají se zneužít, případně přímo zpeněžit. V některých případech mají přímo obrovskou hodnotu! Nechtěli byste například znát finanční poměry, nebo zdravotní stav vlivného politika? Vím, že by se mezi vámi dost zájemců našlo. Otázkou je,...  více
 

J.K.R. rozšířila informační systém BYZNYS ERP o modul Byznys Servis

J.K.R. rozšířila informační systém BYZNYS ERP o modul Byznys Servis
Možnosti podpory servisních služeb rozšířila v podnikových informačních systémech Byznys ERP společnost J.K.R. s novým modulem Byznys Servis. Řešení umožňuje kompletní management servisních případů včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další. Základem je nabídka servisovaného sortimentu, kde se evidují jednotlivé...  více
 

Nová nástavba SAP Business One pro faktoringové společnosti

Nová nástavba SAP Business One pro faktoringové společnosti
Nová nástavba řešení SAP Business One, určená pro společnosti poskytující služby factoringu, je plně integrována do komplexního informačního systému a lze ji přizpůsobit přáním uživatelů. Společnost SOFTIP ji úspěšně implementovala u prvního zákazníka, společnosti PB Finanční služby. Mezi hlavní funkcionality řešení patří evidence faktoringových smluv včetně různých druhů dodatků, sledování...  více
 

Co nás čeká v oblasti bezpečnosti IT?

Co nás čeká v oblasti bezpečnosti IT?
Velkým tématem v roce 2015 zůstane soukromí, ať již ve vztahu vlády k občanům, zaměstnavatelů k zaměstnancům nebo zveřejňování osobních informací a fotografií a ve vztahu k následkům nejrůznějších bezpečnostních průniků. Soukromí také velmi úzce souvisí s oblíbeným buzzwordem Internet of Things (IoT). Mnoho zařízení má přístup k velkému množství soukromých informací a možnost kontroly nad jejich pohybem se stává téměř...  více
 

Predikce IT bezpečnosti - není to dobré a bude hůř

Predikce IT bezpečnosti - není to dobré a bude hůř
Stejně jako je tomu i v řadě dalších oborů i bezpečnostní specialisté obvykle na přelomu roku bilancují, jaká byla situace v oblasti bezpečnosti informací a ICT v tom uplynulém a snaží se predikovat, jaká by asi mohla být situace v tom nadcházejícím. Pojďme se tedy zkusit v krátkosti podívat, jaké bezpečnostní výzvy v našich zeměpisných šířkách můžeme letos čekat a zamysleme se současně i nad tím, jak bychom...  více
 

Klíčem k úspěšné správě IT infrastruktury je automatizace

Foreman automatizuje instalaci a konfiguraci IT

Klíčem k úspěšné správě IT infrastruktury je automatizace
V každé společnosti musejí IT správci řešit proces instalace operačních systémů a jejich následnou konfiguraci. Pokud je serverů jen několik, obvykle nepředstavuje jejich občasná reinstalace problém. Se zvyšujícím se počtem serverů (nebo stanic) však může tato úloha představovat zbytečnou zátěž IT oddělení náchylnou k nechtěným rozdílnostem mezi konfiguracemi. Velkou výzvou je také správa virtualizačních, cloudových nebo databázových clusterů čítající...  více
 

COMGUARD rozšiřuje nabídku řešení pro archivaci emailové komunikace

COMGUARD rozšiřuje nabídku řešení pro archivaci emailové komunikace
COMGUARD, VAD distributor bezpečnostních ICT & síťových řešení, představil software ArchiveOne od Barracudy, které je určený k archivaci emailů, PST souborů a dat na síťových úložištích. Řešení ArchiveOne se stalo součástí produktového portfolia společnosti Barracuda Networks, která jej získala díky akvizici společnosti C2C Systéme. ArchiveOne je možné jednoduše integrovat s...  více
 

Trendy v CRM (1. díl)

Přehled aktuálních trendů v oblasti CRM

Trendy v CRM (1. díl)
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve byl tento nástroj navržen tak, aby centralizoval a udržoval znalosti o zákaznících, dnes se přizpůsobuje měnícím se nárokům na jeho využití a změnám ekonomického prostředí. CRM nástroje vstupují do fáze, kdy musí pokrývat nové trendy založené na čtyřech hlavních pilířích: mobilitě, sociálních sítích, spolupráci a chování. Právě proto...  více
 

IS a nástroje řízení jakosti

IS a nástroje řízení jakosti
Oblast řízení jakosti je v dnešní době již plnohodnotnou součástí řízení podnikových procesů. Budování systému kvality je postavené na normách a standardech, resp. na koncepci TQM (Total Quality Management). Tradičně se používá také přístup neustálého zlepšování metodou PDCA cyklu (plánování, realizace, vyhodnocování a zlepšování), resp. princip prevence a detekce.  více
 

Možnost propojení služeb call centra s logistikou

Možnost propojení služeb call centra s logistikou
Společnost Algotech, zabývající se oblastí kontaktních center a cloudu, a společnost Hifour, autor a provozovatel aplikace Balíkonoš, připravily společnou nabídku propojující výhody kontaktního centra a logistiky. První produktový brunch proběhl 11. 2. 2015 v prostorách společnosti Algotech. Pokud dnes firmy chtějí vybudovat nebo modernizovat své kontaktní centrum, nabízí jim společnost Algotech vlastní produkt s názvem AlgoCC (kontaktní centrum v cloudu) poskytující kompletní funkcionalitu kontaktního centra včetně automatické...  více