- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Podnikové aplikace a služby - 5. 9. 2018 - Daniel Dombach
Technologie rozšířené reality pomůže zvýšit produktivitu nejen v prostředí skladů
Automatizace a průmysloví roboti by měli již v blízké budoucnosti nahradit lidskou práci v podstatně větší míře, než je tomu dnes. Tato stále rozšířenější představa analytiků ale nemusí být zdaleka tak přímočará. A nic na tom nemění ani odhady společnosti McKinsey, která tvrdí, že pomocí stávajících technologií lze automatizovat až 45 procent úkonů zajišťovaných lidskými zdroji. Všechny tyto prognózy totiž ignorují skutečnost, že schopnosti robotů jsou v mnoha oblastech... více
Podnikové aplikace a služby - 4. 9. 2018
Virtuální digitální asistent TOBi už obsloužil 15000 zákazníků
Chatbot TOBi, pilotní projekt Vodafonu, zkouší zákazníci už od června v situaci, kdy si nevzpomenou na heslo do samoobsluhy. To je totiž první úkol, který ve Vodafonu TOBi dostal a testuje se na něm jeho funkčnost. Vodafone se tímto řadí mezi operátory v České republice k průkopníkům využití chatbota v komunikaci se zákazníky. Od začátku pilotního projektu už chatbot TOBi uskutečnil kolem 75 000 konverzací a 15 000 zákazníků si s jeho pomocí zresetovalo heslo. více
Podnikové aplikace a služby - 4. 9. 2018 - Ing. Aleš Studený
Nastal čas okovat kovářovu kobylu aneb Digitální transformace v IT oddělení
Díl třetí: Podniková samoobsluha aneb Jak digitalizovat IT žádanky
V každé organizaci se stále něco objednává. V některých organizacích řídí nákupy tak, že schvalují došlé faktury, ale není to již pozdě? Neřídí se vše pouze ekonomickým restriktivním pohledem? Jaký význam v tom celém má ten, kdo o něco žádá? Je vnímán jako zákazník? Jak to vidí řešitelé, kteří mají výsledek dodat? Pomáhá jim to v práci? Jsou určené podnikové standardy? Je potřeba digitalizovat žádanky nebo zavést podnikový obchod? Jaké jsou zkušenosti z praxe? To... více
Podnikové aplikace a služby - 3. 9. 2018
Robotická automatizace procesů v éře cloudu
Chytrá továrna představuje průmyslový podnik, ve kterém jsou propojeny nejen jednotlivé stroje a celé výrobní linky, ale také další podnikové systémy – ať už z oblasti obchodu, řízení provozu, skladového hospodářství nebo třeba logistiky. Inteligentní systémy se schopností učit se na základě analýzy dat pak mohou přinést optimalizaci procesů výrobního podniku i obchodní modely, které pomohou firmám uspět na globálním trhu. více
Podnikové aplikace a služby - 3. 9. 2018
Techniky obrany před phishingem
Phishing ve všech svých formách je stále více využívanou technikou útočníků. Ti se snaží vzbudit důvěru příjemců e-mailů tak, aby byl jejich e-mail přijat a příjemce aktivoval přílohu, proklikl odkaz nebo vykonal jinou akci. Vynalézavost a pečlivost útočníků je stále větší a tím je těžší a těžší takového podvržené e-maily odhalit. Jaké máme technické možnosti odhalit phishing? A kolik toho dokáže odhalit sám uživatel? více
Podnikové aplikace a služby - 3. 9. 2018 - Filip Neterda
Po-fondová kocovina aneb Big Data jako nový přístup k řízení měst
Po reformě územního uspořádání, které začalo platit od 1. 1. 2003 před naším vstupem do EU, se do nového systémového uspořádání (zrušení okresů, ustavení krajů a ORP) vkládala naděje na efektivní správu a koncepční rozvoj, které měla zrychlit investiční vlna evropských fondů a příchod zahraničních investorů. Očekával se rozvoj venkova, utlumování nerovností mezi českými regiony a mnoho dalších pozitiv. Splnila se tato očekávání? Rozvíjí se ČR harmonicky a rovnoměrně?... více
Podnikové aplikace a služby - 31. 8. 2018
Nová verze řešení SandBlast Mobile pro ochranu mobilních zařízení
Check Point představil novou verzi svého řešení SandBlast Mobile 3.0pro ochranu podnikových mobilních zařízení před různými kybernetickými hrozbami. Nová verze přináší vylepšení schopností SandBlast Mobile v ochraně před malwarem, botnety i phishingovými útoky napříč všemi mobilními aplikacemi. více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 31. 8. 2018 - Jan Tejchman
Kvalifikovaný podpis a pečeť
Důvěryhodnost na nejvyšší úrovni
Prokazatelného projevu vůle v digitálním světě lze dnes bezpečně dosáhnout prostřednictvím kvalifikovaného elektronického podpisu. Dle eIDAS kvalifikovaný elektronický podpis poskytuje nejvyšší úroveň záruky a má právní účinky rovnocenné s podpisem vlastnoručním. Obdobně jako pro elektronický podpis je definována kvalifikovaná úroveň i pro elektronickou pečeť. Elektronická pečeť je prostředek, který slouží k označení a prokázání původu a integrity dat. Elektronická pečeť říká,... více
AI a Business Intelligence, Logistika, řízení skladů, WMS, Podnikové aplikace a služby - 30. 8. 2018 - Lukáš Puchrik
Lokační analýza odhaluje nové souvislosti
Proč by měly firmy svá data analyzovat na mapě? Protože až 80 % firemních dat lze vztáhnout k nějaké lokaci. Oblast Business Intelligence se tak čím dál častěji orientuje právě na zobrazení a analýzu dat ve vztahu k lokalitě. Vzniká tak lokační analýza, která data zobrazuje na mapovém podkladu a umožňuje firmám vidět jejich business jinak. Vizualizace dat totiž mnohdy odhalí ve firemních datech souvislosti, které v tabulkách nemusí být zřejmé. Lokační analýza... více
Podnikové aplikace a služby - 29. 8. 2018
Nová verze řešení pro identity management CzechIdM
Společnost BCV Solutions uvolnila novou verzi svého Identity management řešení CzechIdM 8.2 s kódovým jménem Lapis. Nová verze přináší vylepšené funkce pro administrátory, např. nastavení práv pro správu dílčích atributů, SSO (Single sign-on) a nové hromadné akce nad rolemi. Pro vývojáře je nově k dispozici šablona, která zásadním způsobem zjednodušuje vývoj vlastních modulů. více
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |