facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách
Společnost SAP Ariba zveřejnila výsledky průzkumu, který zkoumal, jak se robotická automatizace procesů, umělá inteligence a Internet věcí uplatňují v odděleních nákupu. V rámci průzkumu mezi zaměstnanci nákupních odděleníbylo dotazováno 452 pracovníků s řídicí pravomocí, kteří potvrdili, že jejich podniky při nákupech stále více využívají automatizaci. Nejčastěji se prozatím využívá robotická automatizace procesů (RPA).  více
 

Novinky v nástroji pro týmovou spolupráci Freelo

Novinky v nástroji pro týmovou spolupráci Freelo
Freelo, nástroj podporující týmovou spolupráci, komunikaci a vylepšování produktivity práce napříč obory, používá po dvou a půl letech provozu již více než 15000 uživatelů. Změny, které přicházeli postupně v průběhu první poloviny roku 2018 zásadně posunuli celou službu.  více
 

Čím se sklad stává opravdu řízeným?

WMS je základním předpokladem efektivního řízení skladu

Čím se sklad stává opravdu řízeným?
Pod pojmem WMS si v současnosti mnoho lidí představuje pouze práci se skladovými pozicemi a čárovými kódy snímanými prostřednictvím skladových terminálů. WMS (Warehouse Management System) je však především systémem pro řízení činnosti skladu. Tím se rozumí zejména řízení skladových procesů, řízení tak zvané fronty práce skladníků a řízení jejich priorit. Základním předpokladem efektivního řízení skladu je podrobné zmapování veškerých procesů, které...  více
 

Faktory výběru vhodného ERP systému

Faktory výběru vhodného ERP systému
Podnikové informační systémy, přesněji systémy plánování podnikových zdrojů (odtud ERP – Enterprise Resource Planning), dnes integrují procesy firmy napříč různými činnostmi a odvětvími. Rozmanitost systémů a jejich nabídek může značně komplikovat volbu vhodného řešení. V tomto článku proto shrnuji oblasti, které podle našich zkušeností v současné době hrají při výběru nového systému nejdůležitější roli.  více
 

Naši zákazníci získávají systém, se kterým mohou růst a expandovat

říká Petr Schaffartzik, ředitel systémové integrace K2 atmitec

Naši zákazníci získávají systém, se kterým mohou růst a expandovat
Vaše společnost přichází každý rok s novou verzí informačního systému K2. Vždy s originálním označením a řadou novinek. Jak se bude jmenovat letošní verze a jaké zásadní inovace přináší?  více
 

Nová verze řešení GFI Archiver 14 pro archivaci e-mailů

Nová verze řešení GFI Archiver 14 pro archivaci e-mailů
Společnost GFI Software uvedla novou verzi svého řešení pro archivaci e-mailů GFI Archiver 14, které je vhodné pro malé a středně velké podniky (SMB). Verze 14 přináší možnost ukládat veškeré informace spojené s elektronickou poštou do jednoho centrálního úložiště, jednodušší přechod na nový licenční model GFI Unlimited a rychlejší vyhledávání.  více
 

Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech

Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech
Český startup Vistag spustil naostro (po čtyřměsíčním pilotním programu) systém pro oživování fotografií. Vistag přináší zejména e-shopům, ale také mediálním domům a všem tvůrcům online obsahu způsob označování fotografií (tagování), kterému jsme si přivykli na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tagy umožňují rozšířit informace o tom, co je na fotografiích zobrazeno, a po najetí kurzoru myši rozšířit informace o objektech...  více
 

SAP představil plánované novinky v oblasti strojového učení

SAP představil plánované novinky v oblasti strojového učení
Společnost SAP na konferenci TechEd v Barceloně oznámila další vylepšení funkcí strojového učení v rámci svého portfolia SAP Leonardo. Současně s novinkami, které budou uvedeny na trh ještě do konce roku, představil SAP také inovace platforem SAP Cloud Platform a SAP S/4HANA Cloud.  více
 

Nezavírejte své ajťáky do sklepa!

Výzva konference CIO Agenda 2018

Nezavírejte své ajťáky do sklepa!
Vztah managementu k IT by měl být nastavený tak, aby se firma nedělila na „my“ a „oni“. Za případná selhání systému nenesou odpovědnost jen IT manažeři. Je na top managementu a následně celé firmě, aby se zapojili do prevence bezpečnostních rizik. Takové je poselství konference CIO Agenda 2018 zaměřené na business continuity v digitální době, na níž se 10. října sešlo v KC City v Praze 150 účastníků. Přinesla řadu praktických příkladů a zkušeností efektivní spolupráce...  více
 

MCAE Systems uvádí na náš trh řešení Tebis ProLeiS MES

MCAE Systems uvádí na náš trh řešení Tebis ProLeiS MES
Společnost MCAE Systems nově nabízí na našem trhu software značky Tebis, která je specialistou na řešení typu CAD/CAM a MES. V oblasti MES nabízí dvě řešení, která se zaměřují na sběr strojních dat (startovací balíček ProLeiS MDA) a správu výrobních dat (startovací balíček ProLeiS MDM). Oba uvedené balíčky se skládají ze softwaru a služeb a pro Českou a Slovenskou republiku jsou nyní k dispozici prostřednictvím MCAE...  více