- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Podnikové aplikace a služby - 19. 12. 2019 - Ondřej Krajíček
Nástup Edge computingu je přirozenou evolucí Cloud computingu
Dva různé přístupy k distribuci výpočetního výkonu a migraci dat odráží v současnosti zdánlivý souboj mezi Cloudem a Edge. Nicméně ve skutečnosti se nejedná o souboj, ale o rodící se synergii. Obě technologie se navzájem doplňují a jedna bez druhé nedávají příliš smysl. Jaký je ale skutečný technologický potenciál Edge Computingu v budoucnosti? více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 18. 12. 2019 - Ing. Petr Polanský
S workflow dostává DMS skutečný smysl
Document Management System (DMS) přináší firmám i organizacím nespočet předností, ať už se jedná o snížení fyzického úložného prostoru archivovaných dokumentů, vzniku centrálního zabezpečené úložiště, získání kontroly nad citlivými údaji, možnosti rychlého a snadného vyhledávání či dostupnost firemních dat odkudkoliv. To jsou základní vlastnosti DMS, které již samy o sobě přinášejí obrovskou přidanou hodnotu a pro některé zákazníky jsou tyto funkcionality pro práci... více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 17. 12. 2019 - Jakub Turner
Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům
Customer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem, správně nastavenou automatizací a strojovým učením, povede k lepším výsledkům obchodního týmu. Budoucnost však vypadá ještě zajímavěji a nasazení umělé inteligence zajistí obchodníkům podstatnou konkurenční výhodu. více
Podnikové aplikace a služby - 16. 12. 2019 - Ondřej Švihálek
Zkušenost s procesem digitalizace výrobních provozů ČR
Veškerá veřejná, ale i odborná diskuze, kolem Internetu věcí (IoT), pokročilých analytických metod v průmyslu, umělé inteligenci nebo např. big datech se soustředí především na odvětví, ve kterých zásadní roli hraje koncový zákazník. Důvod se nabízí. Koncoví zákazníci zcela přirozeně generují velké množství dat, na kterých se nové technologie, ale i odborníci, dokáží poměrně snadno a kvalitně „trénovat“. Po tréninku, z pravidla, následuje veřejně srozumitelná interpretace... více
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 13. 12. 2019 - Jan Gřeš
Přínosy moderních docházkových systémů
Už dávno nejde jen o klasické píchačky pro zaznamenání příchodu a odchodu. Moderní docházkové systémy nabízí chytré píchací hodiny, propracované mobilní aplikace a intuitivní manažerské rozhraní, které nabízí širokou škálu funkcí. více
Podnikové aplikace a služby - 12. 12. 2019 - Jan Škrabánek
ITIL 4 aneb Jak lépe řídit IT
Díl 3: Nejpraktičtější porce ITIL 4 – řídící principy
Ještě než vůbec vyšla kniha ITIL 4 Foundation, měli jsme možnost zeptat se autorů, jaká je jejich oblíbená kapitola. Čekali jsme různorodé odpovědi, ale všichni se shodli na jednom: Kapitola o řídících principech. Není se čemu divit. Řídící principy jsou možná to nejpraktičtější, co v novém ITIL najdete. V následujících dvou článcích si všech 7 řídících principů detailně představíme. více
Podnikové aplikace a služby - 11. 12. 2019 - Pavlína Volková
Otevřené bankovnictví vede k inovacím a větší konkurenci, ale také zvětší útočný prostor, kterému banky a jejich zákazníci čelí
14. září vstoupila v platnost nová bankovní směrnice Evropské unie (EU) nazvaná Revidovaná směrnice o platebních službách (PSD2) - známá pod názvem Otevřené bankovnictví. Cílem nové sady pravidel je poskytnout uživatelům větší kontrolu nad jejich bankovními údaji a zahrnuje možnost sdílení jejich informací s dodavateli třetích stran za účelem využití finančního softwaru, jako je rozpočtování, správa faktur a automatizace plateb. Zatímco PSD2 je směrnice EU, účinky... více
Plánování a řízení výroby, Podnikové aplikace a služby - 10. 12. 2019 - Petr Šperka
Chcete výrobní podnik s Průmyslem 4.0?
Můžete začít u obyčejného smartphonu
Téma Průmyslu 4.0 je pro spoustu firem stále trochu mytické a tajemné. Tyto podniky by rády naskočily na vlnu digitalizace, ale netuší, jak začít. Jejich představa moderní výroby nemá konkrétní obrysy, a tak se bojí velkých investic a výrazných obměn vybavení. Mlha domněnek jim zastírá fakt, že podstatou Průmyslu 4.0 je jednoduchý sběr a co nejlepší vytěžování informací, automatizace rutiny a směřování lidí do vyšších hodnototvorných činností. A k tomu společnosti... více
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 9. 12. 2019 - Jan Škrabánek
IT v nemocnicích je podfinancované
říká David Zažímal, který řídí IT v Nemocnici Jihlava
David Zažímal řídí IT v Jihlavské nemocnici. Bavili jsme se o tom, jak vypadá kritický výpadek v nemocnici, jaké specifické problémy řeší a proč musí nakupovat odolnější popisky počítačů než v jiných provozech. více
Podnikové aplikace a služby - 6. 12. 2019 - Daniel Šafář
Kyberválky jsou krutou realitou
Je důvod se bát?
Estonsko se stalo na jaře 2007 prvním státem, který byl obětí masivního, cíleného kybernetického útoku. Obří DDoS útok ochromil vládní a další kritické webové stránky a systémy, jako je bankovní infrastruktura, a donutil v té době jednu z nejvíce propojených zemí na světě odpojit se od internetu, aby bylo možné zotavit se z útoku a obnovit služby. více
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |