facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 17. 12. 2019 - Jakub Turner

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům

Umělá inteligence v CRM systémech povede k vyšším ziskům
Customer Relationship Management systémy by měly sloužit jako podpora sales. V současné době to je však – vinou špatně zvoleného nástroje – naopak. Přitom dobře zavedený systém s virtuálním asistentem, správně nastavenou automatizací a strojovým učením, povede k lepším výsledkům obchodního týmu. Budoucnost však vypadá ještě zajímavěji a nasazení umělé inteligence zajistí obchodníkům podstatnou konkurenční výhodu.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 16. 12. 2019 - Ondřej Švihálek

Zkušenost s procesem digitalizace výrobních provozů ČR

Zkušenost s procesem digitalizace výrobních provozů ČR
Veškerá veřejná, ale i odborná diskuze, kolem Internetu věcí (IoT), pokročilých analytických metod v průmyslu, umělé inteligenci nebo např. big datech se soustředí především na odvětví, ve kterých zásadní roli hraje koncový zákazník. Důvod se nabízí. Koncoví zákazníci zcela přirozeně generují velké množství dat, na kterých se nové technologie, ale i odborníci, dokáží poměrně snadno a kvalitně „trénovat“. Po tréninku, z pravidla, následuje veřejně srozumitelná interpretace...  více
 

Přínosy moderních docházkových systémů

Přínosy moderních docházkových systémů
Už dávno nejde jen o klasické píchačky pro zaznamenání příchodu a odchodu. Moderní docházkové systémy nabízí chytré píchací hodiny, propracované mobilní aplikace a intuitivní manažerské rozhraní, které nabízí širokou škálu funkcí.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 12. 12. 2019 - Jan Škrabánek

ITIL 4 aneb Jak lépe řídit IT

Díl 3: Nejpraktičtější porce ITIL 4 – řídící principy

ITIL 4 aneb Jak lépe řídit IT
Ještě než vůbec vyšla kniha ITIL 4 Foundation, měli jsme možnost zeptat se autorů, jaká je jejich oblíbená kapitola. Čekali jsme různorodé odpovědi, ale všichni se shodli na jednom: Kapitola o řídících principech. Není se čemu divit. Řídící principy jsou možná to nejpraktičtější, co v novém ITIL najdete. V následujících dvou článcích si všech 7 řídících principů detailně představíme.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 11. 12. 2019 - Pavlína Volková

Otevřené bankovnictví vede k inovacím a větší konkurenci, ale také zvětší útočný prostor, kterému banky a jejich zákazníci čelí

Otevřené bankovnictví vede k inovacím a větší konkurenci, ale také zvětší útočný prostor, kterému banky a jejich zákazníci čelí
14. září vstoupila v platnost nová bankovní směrnice Evropské unie (EU) nazvaná Revidovaná směrnice o platebních službách (PSD2) - známá pod názvem Otevřené bankovnictví. Cílem nové sady pravidel je poskytnout uživatelům větší kontrolu nad jejich bankovními údaji a zahrnuje možnost sdílení jejich informací s dodavateli třetích stran za účelem využití finančního softwaru, jako je rozpočtování, správa faktur a automatizace plateb. Zatímco PSD2 je směrnice EU, účinky...  více
 

Chcete výrobní podnik s Průmyslem 4.0?

Můžete začít u obyčejného smartphonu

Chcete výrobní podnik s Průmyslem 4.0?
Téma Průmyslu 4.0 je pro spoustu firem stále trochu mytické a tajemné. Tyto podniky by rády naskočily na vlnu digitalizace, ale netuší, jak začít. Jejich představa moderní výroby nemá konkrétní obrysy, a tak se bojí velkých investic a výrazných obměn vybavení. Mlha domněnek jim zastírá fakt, že podstatou Průmyslu 4.0 je jednoduchý sběr a co nejlepší vytěžování informací, automatizace rutiny a směřování lidí do vyšších hodnototvorných činností. A k tomu společnosti...  více
 

IT v nemocnicích je podfinancované

říká David Zažímal, který řídí IT v Nemocnici Jihlava

IT v nemocnicích je podfinancované
David Zažímal řídí IT v Jihlavské nemocnici. Bavili jsme se o tom, jak vypadá kritický výpadek v nemocnici, jaké specifické problémy řeší a proč musí nakupovat odolnější popisky počítačů než v jiných provozech.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 6. 12. 2019 - Daniel Šafář

Kyberválky jsou krutou realitou

Je důvod se bát?

Kyberválky jsou krutou realitou
Estonsko se stalo na jaře 2007 prvním státem, který byl obětí masivního, cíleného kybernetického útoku. Obří DDoS útok ochromil vládní a další kritické webové stránky a systémy, jako je bankovní infrastruktura, a donutil v té době jednu z nejvíce propojených zemí na světě odpojit se od internetu, aby bylo možné zotavit se z útoku a obnovit služby.  více
 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 5. 12. 2019 - Martin Šebela

Změny a trendy v implementaci CRM systémů

Změny a trendy v implementaci CRM systémů
Primární úkol CRM systémů je od počátku stejný. Jedná se o komplexní řízení kontaktu se zákazníkem. Jde například o obchodní proces, zákaznický servis nebo marketing. Jsou tedy i požadavky na systémy jako takové stále stejné? Pokud se nemění účel, proč by se měly měnit požadavky? Mění se dramaticky – stejně jako nastupující generace a svět kolem nás. Jaké jsou tedy 4 hlavní trendy CRM systémů posledních let?  více
 

Prsten s umělým otiskem prstu jako řešení ochrany biometrických dat?

Prsten s umělým otiskem prstu jako řešení ochrany biometrických dat?
Společnost Kaspersky se spojila se švédským designérem módních doplňků a společně vytvořili prsten, který obsahuje umělý otisk prstu a slouží tak jako rozšíření digitální identity uživatele, ale přitom chrání jeho pravá biometrická data. Tento prsten s umělým otiskem prstu tak představuje jednu z možností ochrany biometrických dat v prostředí, kde neexistuje 100% záruka toho, že k jejich uložení přistupuje třetí strana s maximálním ohledem na bezpečnost. Případné...  více