- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Archiv zpráv
Podnikové aplikace a služby - 5. 5. 2005
Řízení IT prostřednictvím Mercury Managed Services
Společnost Interactive Corporation oznámila produkty Mercury IT Governance Center 6.0 a Mercury Managed Services pro IT Governance, které pomáhají manažerům IT řídit priority, procesy a pracovníky IT. Mercury IT Governance Center 6.0 poskytuje rozšířenou sadu aplikací a osvědčených postupů pro řízení IT, manažerský ovládací panel a základnu podnikového systému. Mercury IT Governance Center 6.0 obsahuje... více
Hardware - 5. 5. 2005
Multifunkční tiskárny i pro zdravotně postižené
Tiskárny iR 5570/6570 jsou vybaveny unikátní platformou Canon MEAP a splňují požadavky různých oblastí podnikové komunikace poskytováním plně funkčního tisku, kopírování, skenování a odesílání. Díky rychlosti výstupu 55 str./min (iR 5570) a 65 str./min (iR 6570) a kratší době zahřívání 30 sekund jsou zařízení vhodná pro organizace s vysokými objemy tiskové produkce. Otázku zabezpečení dat na pracovišti řeší tyto produkty nabídkou celé řady funkcí zabezpečení tisku. Riziko neoprávněného přístupu k důvěrným... více
IT Business - 5. 5. 2005
Den oborových řešení s Microsoft Business Solutions

Dne 4. Května 2005 proběhla v pražském TOP Hotelu konference s názvem Den oborových řešení s Microsoft Business Solutions. Microsoft zde se svými partnery představil specializovaná řešení pro různé obory podnikání. Microsoft totiž spolupracuje s partnery nejenom na rozvoji samotných produktů divize Microsoft Business Solutions, ale také na vývoji oborových vertikálních řešení. Tato řešení jsou postavena... více
IT Business - 5. 5. 2005
Rozšíření spolupráce Oracle Czech a ICZ
Společnost ICZ se stala certifikovaným partnerem společnosti Oracle na dodávky sady aplikací Oracle E-Business Suite. ICZ splnila náročná kritéria certifikačního procesu, která zahrnují sadu školení, přípravu demoprostředí a specializovaných týmů na prodej a implementaci... více
IT Business - 5. 5. 2005
Nárůst obratu Oki Systems

Zastoupení japonské společnosti Oki pro Českou republiku a Slovensko ohlásilo své hospodářské výsledky. Ve finančním roce 2004 končícím 31. 3. 2005 dosáhla společnost Oki Systems (Czech and Slovak) obratu 272 mil. Kč, což znamená 7% nárůst oproti předchozímu roku. Zisk po zdanění dosáhl 1,7 mil. Kč. Pozitivní výsledky byly v loňském roce podpořeny především úspěšným prodejem barevných digitálních LED... více
Komunikace a sítě - 4. 5. 2005
Virtuální privátní síť pro Siemens
Koncern Siemens AG zahajuje migraci stávající korporátní WAN infrastruktury na nejmodernější síť typu MPLS. České regionální zastoupení Siemens AG, společnost Siemens, se připojila podepsáním dlouhodobé smlouvy se společností T-Systems PragoNet o poskytování národních... více
IT Business - 4. 5. 2005
OKI změnila značku
V květnu 2005 společnost OKI Europe změnila značku OKI na OKI Printing Solutions. Tato změna je součástí dlouhodobého směřování společnosti na globálním trhu barevných laserových/LED tiskáren. OKI Printing Solutions je globální značka pro podnikové zákazníky. Je určena... více
Analýzy - 4. 5. 2005
Češi upřednostňují systémy rozpoznávající lidskou řeč

Genesys Telecommunications Laboratories se ve své poslední analýze zaměřila na preference českých spotřebitelů a manažerů kontaktních center. Studie poukazuje na rostoucí poptávku po automatizovaných samoobslužných systémech, které využívají rozeznávání řeči. Tři čtvrtiny Čechů tvrdí, že by při komunikaci s call centrem preferovaly automatizované systémy rozeznávající řeč namísto vymačkávání tlačítkových... více
Komunikace a sítě - 4. 5. 2005 - Karel Heinige
Nové cenové tarify Českého Telecomu
Minulý týden rozvířilo poměrně poklidné vody cenových hladin telekomunikačních poplatků rozhodnutí ČTÚ namířené proti poskytování volných minut v základních paušálech Českého Telecomu, na které si stěžovali alternativní operátoři. Telecom tak musel podruhé v týdnu svolat tiskovou konferenci a ohlásit další nové cenové programy. Došlo sice k optickému snížení základních paušálů a také minutových... více
Komunikace a sítě - 4. 5. 2005
Atlas.CZ otevřel nové komunikační centrum v Brně
Internetový portál Atlas.CZ dokončil budování komunikačního centra pro své zákazníky a za přítomnosti vedení společnosti a IT novinářů spustil 3. května jeho provoz. Za sídlo KC bylo vybráno pro svoji strategickou polohu Brno, také proto, že se zde podařilo získat vhodné prostory a dostatečnou komunikační infrastrukturu a také dostupnou a kvalifikovanou pracovní sílu. Podle generálního ředitele společnosti Atlas.CZ, Michala Černíka, svoji roli sehrála i otevřenost a přátelskost lidí v tomto regionu. Již nyní v centru pracuje... více