- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Grit spouští SMB verzi skladového systému Lokia WMS
Zpřehlednění skladu, inventura při plném provozu nebo optimalizace trasy skladníků – to jsou jen některé z výhod skladových systémů. Aby si jeho pořízení mohly dovolit i ty nejmenší společnosti, firma Grit spouští novou verzi své služby Lokia WMS, která je speciálně určená pro malé sklady.


Tento plnohodnotný skladový systém je vhodným řešením pro začínající a menší firmy, rostoucí e-shopy či vedlejší sklady větších společností. Firmám nabízí mnohem více funkcí než aplikace pro čtečky. „Například při obchodní schůzce můžete rovnou přes mobil zadat požadavek na vychystání objednaného zboží. Zpráva ihned dorazí do vašeho skladu a kdokoliv z pracovníků vezme čtečku a připraví objednávku. Díky službě Lokia WMS tak máte stoprocentní jistotu, že kolegové velmi rychle expedovali správné zboží,“ uvedl produktový manažer Lokia WMS Tomáš Kormaňák.
Implementace verze pro malé firmy stojí jen 45 tisíc korun, což je výrazně méně než u jiných skladových systémů. Lokia WMS následně funguje jako cloudová služba – firmy platí měsíční poplatek.
Ve verzi pro malé firmy zákazníci najdou všechny potřebné funkce pro hladký provoz řízeného skladu. „Díky službě Lokia WMS například mohou spravovat a evidovat čárové kódy, generovat etikety pro tisk, dodržovat zvolenou strategii FEFO nebo FIFO, udržovat soulad mezi počtem zboží na skladu a v účetnictví, zajistit komunikaci s využitím EDI a mnoho dalšího,“ řekl Kormaňák. Pokud se sklady zákazníků časem zvětší a oni začnou potřebovat i doplňkové funkce, jednoduše si o ně službu rozšíří.



19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |