- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
DMS eDoCat vylepšuje řízení uživatelských oprávnění
Systém pro správu dokumentů eDoCat nabízí ve své nejnovější aktualizaci vylepšené řízení přístupu prostřednictvím uživatelských práv. Společnost Onlio, která eDoCat vyvíjí a dodává, si od inovace slibuje, že díky ní bude řízení a prosazování bezpečnostních politik jednodušší a efektivnější.


Systém pro podporu správy dokumentů s řízením jejich oběhu pomocí workflow eDoCat postavila společnost Onlio na platformě Alfresco Community Edition a v první verzi jej představila už v roce 2011. Systém eDoCat nachází uplatnění u široké škály firemních zákazníků, kteří pochopitelně vyžadují i vysokou míru bezpečnosti. Nejnovější aktualizace systému eDoCat reaguje právě na poptávku po dalším zdokonalení bezpečnostních mechanismů a přináší vylepšený způsob řízení uživatelských oprávnění. Veškerá oprávnění uživatelů k přístupu ke složkám a dokumentům uloženým v DMS eDoCat lze nyní spravovat centrálně z jediného místa, a to z jednoho rozhraní nad celou složkovou strukturou a pro jednotlivé skupiny uživatelů. Nechybí ani integrace s Active Directory nebo s některým z dalších obdobných systémů adresářových služeb.
Velkou výhodou, zejména pak ve větších firemních prostředích, je možnost oddělit práva administrátora systému eDoCat od obsahu. Jinými slovy – oprávnění správců lze nastavit tak, aby přístup k dokumentům vůbec neměli. Obdobně užitečné jsou i pokročilé možnosti reportování bezpečnostních nastavení, k dispozici jsou výstupy v grafické i textové podobě.
„Všechny organizace pracují s dokumenty, které obsahují důvěrné a utajované informace. Musí tedy zajistit, aby k jednotlivým dokumentům měli přístup pouze ti uživatelé, kteří ho mít mají. Řízení z pohledu bezpečnosti by přitom mělo být nejen spolehlivé, ale také maximálně snadné a efektivní. A přesně to umožňuje náš přístup, který je součástí nejnovější aktualizace systému eDoCat,“ uvádí Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio. „Velký důraz jsme kladli i na podporu centrálního řízení bezpečnosti a administrátoři tak mohou všechny související úkony provádět z jediného panelu, který nabízí globální přehled o nastaveních a přidělených právech.“
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |