google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>


prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 4/2017

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 4/2017
arrow Tištěná podoba: 110 Kč (4.78 EUR)  
 
 
 
arrow Elektronická podoba: 77 Kč 
 
Alza Media arrow
 
IT projekty / Aktuality ...04
Analýzy IT ...08
IT strategie
Jak realizovat digitální továrnu? ...10
Jak se vydat na cestu k Průmyslu 4.0? ...12
EDI jako komplexní služba ...13
Co vyžaduje Průmysl 4.0 od managementu firmy? ...14
OR-SYSTEM automatizuje procesy v GRENA ...17
MES/MOM řízení výroby ve vizi Industry 4.0 ...18
WMS nepřináší do skladu čárové kódy, ale umělou inteligenci ...21
Využití a zpracování dat v procesech výrobních společností ...22
Bez efektivního odvádění výroby nelze plánovat ...24
Automatická deklarace výroby ve FAURECIA ...25
Základy kvalitního řízení výroby ...26
Co nabízí ERP systém výrobním podnikům? ...28
Výhody umístění systému pro řízení údržby do cloudu ...29
Dopady nařízení GDPR na systémy ECM/DMS ...30
Vyšší komfort a efektivita v oblasti HR pro MPO ČR ...33
Posouzení vlivu na ochranu osobních údajů dle GDPR ...34
Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému ...36
Digitální vlastnoruční podpis je dnes již dostupný všem ...38
Jak (u)řídit rozsah projektu a požadavky ...40
IT právo – Implementační smlouvy z pohledu objednatele ...42
Jak vybrat vhodný systém CMS pro správu webového obsahu ...44
IT Professional
10 tipů a důvodů, proč zálohovat data do cloudu ...46
Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů ...48
Alvao Technology Day 2017 - Konference o řízení IT služeb ...50
Automatizace s novou JIRA Service Desk ...51
Přehled ITAM řešení pro správu IT majetku ...52
Je konec kanceláří, jak je známe? ...53
HW novinky ...54
Test NASu Synology DS916+ ...57
Zprávy ze světa IT byznysu ...58
 

Anotace vybraných článků


Co vyžaduje Průmysl 4.0 od managementu firmy?

ČVUTRealizace nových přístupů, které vyvolává platforma Průmysl 4.0, není pouze tématem informačních technologií. Má další dimenze, jako je zaměření na individualizaci potřeb zákazníka, řešení složitých otázek konkurenční schopnosti, ale i právní záležitosti spojené s technikou, ochrana dat a samozřejmě svět práce. Přesto je třeba vzít na vědomí, že digitální transformace zůstává i v příštích letech dominantním tématem. Aby tento fenomén byl pochopen ve své plné šíři a nebyl ponechán jako pouhé heslo, je zapotřebí ovšem systematického vypořádání. Je třeba navázat především v oblasti ekonomicko-manažerské.


Strana: 14

Bez efektivního odvádění výroby nelze plánovat

AppliConHlavním požadavkem na výrobní společnosti je v současné době flexibilita. Vysoká kvalita a dodržování dodacích termínů jsou pouze nezbytnou, nikoliv však postačující podmínkou dosažení konkurenceschopnosti. Schopnost rychle reagovat na promptní požadavky zákazníků ovšem vyžaduje přesné a okamžité informace o aktuálním stavu výrobní logistiky a toho nelze dosáhnout především bez efektivního odvádění výroby.


Strana: 24

Dopady nařízení GDPR na systémy ECM/DMS

DatasysGDPR představuje další legislativní normu, která ovlivňuje oblast správy dokumentů a obsahu, tedy oblast systémů ECM/DMS. Po zákonu o kybernetické bezpečnosti (ZKB) a nařízení eIDAS je to v poměrně krátkém čase už třetí případ. ZKB se ale oblasti ECM/DMS dotkl spíše okrajově a nařízení eIDAS zase mělo vliv primárně na systémy spisové služby. Zato GDPR má na oblast ECM/DMS mnohem větší dopady a skrývá v sobě mnohé zajímavé výzvy.


Strana: 30

Posouzení vlivu na ochranu osobních údajů dle GDPR

AECObecné nařízení o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation neboli GDPR) je pro mnohé nová a revoluční legislativa EU, která výrazně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti. Jedním takovým, často zmiňovaným, opatřením je posouzení vlivu na ochranu osobních údajů (Data Protection Impact Assessment) neboli DPIA. Je to opravdu taková revoluční novinka, nebo jen čeření vody? Jak a kdy musím DPIA realizovat a jak má vypadat? Otázek je stále mnoho a ne na všechny lze odpovědět s jistotou.


Strana: 34

Napojení na DMS zvyšuje efektivitu CRM systému

IBA.czJistě se shodneme, že informace, obzvláště ve firemním prostředí, mají obrovskou hodnotu. Správná informace ve správný čas může být zásadní konkurenční výhodou. Jakým způsobem je co nejefektivněji spravovat? Systémy pro správu dokumentů by měly být ve spolupráci se CRM vaší firmě užitečným pomocníkem, a ne jen nástrojem managementu pro kontrolu zaměstnanců.


Strana: 36

IT právo – Implementační smlouvy z pohledu objednatele

Havel, Holásek & PartnersImplementační smlouvy jsou jedním z nejběžnějších druhů IT smluv uzavíraných vždy v případě, že má dojít k vytvoření anebo dodání a implementaci počítačového software. Implementační smlouvy nejsou samostatným smluvním typem v právním smyslu, naopak jsou často velmi komplexním právním vztahem složeným obvykle ze smlouvy o dílo, licenční smlouvy, nepojmenovaných smluvních vztahů, jako je například doložka o zachování mlčenlivosti, a nezřídka také například i kupní smlouvy, příkazu nebo zprostředkování (nákup licencí třetích stran apod.).


Strana: 42

Aktuální trendy v oblasti ITSM nástrojů

AlvaoAsi žádný člověk, který denně pracuje s ITSM či obdobnou aplikací, není s používaným nástrojem bezvýhradně spokojený. K těmto programům míváme často hořko-sladký vztah. Nezřídka je vnímáme jako nutné zlo. Slouží dobře, ale kdyby to tak jen lépe umělo… Co přesně by ale měly ITSM nástroje umět lépe? Existuje mezi IT profesionály nějaký konsenzus? Na tuto otázku hledal odpověď Service Desk Institute (SDI) a přišel na zajímavé skutečnosti, se kterými vás seznámíme v tomto článku.


Strana: 48


arrow Cena za kus: 110 Kč (4.78 EUR)