- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 4. 3. 2008
Symantec uvolnil update pro Norton 2008
Společnost Symantec oznámila uvolnění updatů pro aplikace Norton AntiVirus 2008 a Norton Internet Security 2008 a nové verze nadstavbového software Norton Add - On Pack. Update produktů Norton 2008 nabízí plnou podporu pro Microsoft Windows Vista Service Pack 1 a vylepšuje nástroj Identity Safe, umožňující bezpečné uchování hesel a přihlašovacích údajů pro webové formuláře. Nadstavbový software Norton Add – On Pack pak přináší vylepšení v oblasti rodičovské kontroly a ochrany proti... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 4. 3. 2008
EMC oznámilo novou verzi RecoverPoint
EMC RecoverPoint podporuje lokální průběžnou ochranu dat
Společnost EMC oznámila zdokonalení softwaru pro heterogenní ochranu dat pro lokální a vzdálenou replikaci EMC RecoverPoint. Software EMC RecoverPoint nabízí možnost rychlé a nepřetržité obnovy dat s minimální hrozbou výpadku v případě nehody, poškození souborů nebo jiné podobné potíže. RecoverPoint ve verzi 3.0 může nyní chránit a replikovat tatáž data v kombinacích lokálních a vzdálených sítí. EMC také přidala funkci RecoverPoint do systému síťově propojitelných... více
AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 3. 3. 2008
Business process management (2. část)
Jak úspěšně modelovat procesy organizace
V první části tohoto článku jsme se zabývali postupnou změnou vnímání firemních procesů a tomu odpovídající úloze vytvářených procesních modelů v období několika posledních desítek let. Uvedli jsme, že nyní jsme svědky období, kdy se procesy vrací plně do rukou organizací, které je mohou uchopit jako klíčové objekty svého podnikání. Požadavky na podobu procesních modelů v tomto období diktuje zejména následná automatizace modelovaných procesů pomocí workflow nebo... více
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 29. 2. 2008
Creditinfo integruje Insolvenční rejstřík
Společnost Creditinfo Solutions pracuje na propojení informací nového Insolvenčního rejstříku se svými produkty jako jsou Systém Sledování Vazeb, Bureau Connector či Decision Maker a Debt Master. Integrace dat zajistí aktuálnost údajů dříve používané Evidence úpadců (která zůstává dostupná pouze pro historické informace) a vyšší efektivitu při použití získaných informací při rozhodování. Jednotlivé produkty společnosti Creditinfo... více
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 28. 2. 2008
VMware představila čtyři produkty
Nové produkty automatizují poskytování IT služeb a zajištění kontinuity provozu
Společnost VMware představila čtyři nové produkty pro správu virtuálních strojů které obohacují virtualizační platformu VMware o automatizaci dřívějších chybových, pomalých a manuálních procesů. Nové produkty VMware pro management využívají všech výhod mobility a ovladatelnosti virtuálních strojů, aby zajistily škálovatelné, opakovatelné a účinné IT služby. Produkty podporují... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 27. 2. 2008
AVG Technologies uvolňuje AVG 8.0
Společnost AVG Technologies uvolňuje na celosvětový trh novou verzi programu AVG 8.0. Obsahuje unikátní technologii ochrany webového provozu v reálném čase LinkScanner, zařazenou do systému po loňské akvizici společnosti Exploit Prevention Labs. Přepracované testovací... více
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 27. 2. 2008
Oracle uvádí novou verzi Identity Manager
Společnost Oracle oznámila okamžitou dostupnost nové verze produktu Oracle Identity Manager. Oracle Identity Manager je součástí middlewaru Oracle Fusion. Jedná se o řešení přidělování a správy uživatelských účtů, které umožňuje organizacím automatizovat proces přidávání, aktualizací a odstraňování uživatelských účtů z aplikací a adresářů. Generuje podrobné... více
ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 27. 2. 2008
Jak dodavatelé ERP pečují o své zákazníky
Co lze očekávat od servisních služeb k ERP systémům na českém trhu?
Problematika výběru ERP systému se dotýká nejen samotného produktu a jeho dodavatele, ale také služeb, které se s ním pojí. Způsob a podmínky podpory klíčové podnikové aplikace není dobré ponechat náhodě. Již na počátku je nutné prověřit rozsah a úroveň služeb pro celý životní cyklus ERP systému. Zvýšená pozornost by měla být věnována také poimplementačním servisním službám. Jen tak můžete předejít případným nedorozuměním, konfliktům či nepříjemným právním sporům.
Služby z hlediska obchodního cyklu
Základní členění služeb k ERP systémům, podobně jako u běžně dostupných průmyslových komodit, vychází z podstaty a časového průběhu obchodního cyklu dodavatele.... více
ITSM (ITIL) - Řízení IT, Podnikové aplikace a služby - 25. 2. 2008
Progress Software uvádí Progress Actional
Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze produktové řady Progress Actional 7.1 pro správu SOA, která poskytuje sjednocený přehled o existujících řešeních pro řízení podnikových procesů BPM (business process management) a umožňuje získávat a analyzovat informace i o souvisejícím middlewaru a službách. Produktová řada Actional pro správu SOA poskytuje funkce pro vizibilitu, zabezpečení a... více
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 24. 2. 2008
Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?
Termín kontaktní centrum mají klienti asociovaný s příjemnou slečnou, která působí možná trošku afektovaně. Vedoucí marketingu si hned vzpomene na komunikační kanál, který se jí těžko kontroluje. Top managementu přijde jako první na mysl negativní slovní spojení zdroj nákladů.
Aby management při pomyšlení na kontaktní centrum přemýšlel v termínech jako zdroj příjmů, nebo dokonce strategická výhoda, je nevyhnutelná jeho integrace s CRM systémem. Jejím prostřednictvím se zajistí propracovanější a efektivnější pracovní procesy a tím i vyšší kvalita služeb poskytnutých... více
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
17.6. | Snídaně s Exonem - digitalizace v praxi - 17. června... |
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |