Podnikové aplikace a služby

AVG Technologies uvolňuje AVG 8.0

AVG Technologies uvolňuje AVG 8.0
Společnost AVG Technologies uvolňuje na celosvětový trh novou verzi programu AVG 8.0. Obsahuje unikátní technologii ochrany webového provozu v reálném čase LinkScanner, zařazenou do systému po loňské akvizici společnosti Exploit Prevention Labs. Přepracované testovací...  více
 

Oracle uvádí novou verzi Identity Manager

Oracle uvádí novou verzi Identity Manager
Společnost Oracle oznámila okamžitou dostupnost nové verze produktu Oracle Identity Manager. Oracle Identity Manager je součástí middlewaru Oracle Fusion. Jedná se o řešení přidělování a správy uživatelských účtů, které umožňuje organizacím automatizovat proces přidávání, aktualizací a odstraňování uživatelských účtů z aplikací a adresářů. Generuje podrobné...  více
 

Jak dodavatelé ERP pečují o své zákazníky

Co lze očekávat od servisních služeb k ERP systémům na českém trhu?

Jak dodavatelé ERP pečují o své zákazníky
Problematika výběru ERP systému se dotýká nejen samotného produktu a jeho dodavatele, ale také služeb, které se s ním pojí. Způsob a podmínky podpory klíčové podnikové aplikace není dobré ponechat náhodě. Již na počátku je nutné prověřit rozsah a úroveň služeb pro celý životní cyklus ERP systému. Zvýšená pozornost by měla být věnována také poimplementačním servisním službám. Jen tak můžete předejít případným nedorozuměním, konfliktům či nepříjemným právním sporům. Služby z hlediska obchodního cyklu Základní členění služeb k ERP systémům, podobně jako u běžně dostupných průmyslových komodit, vychází z podstaty a časového průběhu obchodního cyklu dodavatele....  více
 

Progress Software uvádí Progress Actional

Progress Software uvádí Progress Actional
Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze produktové řady Progress Actional 7.1 pro správu SOA, která poskytuje sjednocený přehled o existujících řešeních pro řízení podnikových procesů BPM (business process management) a umožňuje získávat a analyzovat informace i o souvisejícím middlewaru a službách. Produktová řada Actional pro správu SOA poskytuje funkce pro vizibilitu, zabezpečení a...  více
 

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?

Proč integrovat CRM s kontaktním centrem?
Termín kontaktní centrum mají klienti asociovaný s příjemnou slečnou, která působí možná trošku afektovaně. Vedoucí marketingu si hned vzpomene na komunikační kanál, který se jí těžko kontroluje. Top managementu přijde jako první na mysl negativní slovní spojení zdroj nákladů. Aby management při pomyšlení na kontaktní centrum přemýšlel v termínech jako zdroj příjmů, nebo dokonce strategická výhoda, je nevyhnutelná jeho integrace s CRM systémem. Jejím prostřednictvím se zajistí propracovanější a efektivnější pracovní procesy a tím i vyšší kvalita služeb poskytnutých...  více
 

Systém Sledování Vazeb se rozšiřuje

SSV obsahuje data z Insolvenčního rejstříku a Katastru nemovitostí

Systém Sledování Vazeb se rozšiřuje
Společnost Creditinfo Solutions uvolnila novou verzi Systému Sledování Vazeb, jejíž zásadní novinkou je přístup k datům katastru nemovitostí, dále detailní finanční analýza pro všechny ekonomicky aktivních subjekty, a v neposlední řadě také aktualizovaná evidence stavů insolvenčních řízení dle nového Insolvenčního rejstříku. Systém sledování vazeb (SSV) je nástroj pro efektivní zobrazení vztahů a vazeb mezi společnostmi, statutárními zástupci...  více
 

Produktová řada Citrix Delivery Center

Citrix sjednotil různá řešení infrastruktury pro poskytování aplikací

Produktová řada Citrix Delivery Center
Společnost Citrix Systems oznámila uvedení nové produktové řady nesoucí název Citrix Delivery Center. Nová řada zastřešuje čtyři hlavní skupiny výrobků: Citrix XenServer, Citrix XenDesktop, Citrix NetScaler a Citrix XenApp (dříve Citrix Presentation Server). Společnost Citrix rovněž představila nový nástroj Citrix Workflow Studio, s jehož pomocí mohou zákazníci plně využít všech výhod produktů Citrix Delivery Center na základě řízení komunikace v rámci různých produktů Citrix...  více
 

Adobe uvádí Director 11

Upgrade produktu pro tvorbu interaktivních multimediálních aplikací

Adobe uvádí Director 11
Společnost Adobe Systems představila software Adobe Director 11, nástroj pro tvorbu interaktivních multimediálních aplikací. Nejnovější verze obsahuje přizpůsobitelné a snadno použitelné tvůrčí prostředí, umožňující autorům multimédií, animátorům a vývojářům vytvářet výkonné interaktivní aplikace, hry, e-learningové kurzy a simulace. Pomocí softwaru Director 11 nebo kombinace softwaru Director 11 a přehrávače Adobe Shockwave Player lze vytvořit obsah jen jednou a současně ho publikovat na webu, CD/DVD i desktopu. Toto výkonné...  více
 

Progress uvedl DataXtend SI 8.3

Progress uvedl DataXtend SI 8.3
Společnost Progress Software oznámila dostupnost nové verze Progress DataXtend Semantic Integrator (SI) 8.3 pro vytváření, údržbu a správu datových služeb založených na společném (kanonickém) datovém modulu v servisně orientované architektuře SOA. Nově vydaná verze umožní poskytovatelům komunikačních služeb efektivněji synchronizovat jejich různorodá a distribuovaná data. Využívá k tomu novou funkci CDC (change data capture) pro sledování údajů o datových změnách, která...  více
 

Nové verze řešení pro zálohování

Symantec ohlásil řešení Backup Exec 12 a Backup Exec System Recovery 8

Nové verze řešení pro zálohování
Společnost Symantec ohlásila software Symantec Backup Exec 12 for Windows Servers a nejnovější verzi software Symantec Backup Exec System Recovery 8. Řeseni Symantec Backup Exec 12 for Windows Servers zajišťuje zálohování disk-disk-páska a rychlé a efektivní obnovení prostředí, od serveru až po stolní počítač. Software Backup Exec 12 zavádí certifikovanou a optimalizovanou podporu prostředí Microsoft Windows Server 2008, vylepšené granulární obnovení důležitých dat aplikací...  více