- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Embarcadero vydává nový Change Manager
Společnost Embarcadero Technologies vydala novou verzi produktu Embarcadero Change Manager 5.0, který poskytuje obsáhlou podporu mnoha databází z jediného uživatelského prostředí. Zahrnuje přitom všechny tři oblasti správy změn v databázích: schémata, data i konfigurace. Embarcadero Change Manager 5.0 poskytuje vývojářům a databázovým administrátorům pokročilé funkce pro porovnávání schémat a změny jejich funkčnosti, možnost porovnávat a synchronizovat data a prověřovat konfigurace. Uživatelé získávají možnost vytvářet výstupní sestavy s výpisem změn v databázích, připravovat a spouštět nová vydání a najít problémy výkonu databází, které bývají následkem plánovaných nebo neplánovaných změn.


Change Manager pomáhá administrátorům zajistit skutečnost, že změny aplikované v produkčním prostředí jsou též aplikovány na návrhová, vývojová a testovací prostředí. Vývojářům a administrátorům též pomáhá spolehlivě přenášet změny mezi databázemi a ověřovat integritu prostředí. Navíc Change Manager 5.0 umí pořizovat momentky zachycující databázová schémata a aktivně monitorovat změny v databázích. Pokud nastane problém, administrátoři mohou použít tyto momentky pro výpis stavu, pochopení změn a návrat k původnímu stavu. Tím se zajistí optimální výkon databáze.
Jako nástroj pro správu konfigurací umí Change Manager porovnávat, monitorovat a archivovat atributy databázových konfigurací na celé škále databázových instalací v rámci podniků. Pomocí prověřování konfiguračních nastavení mohou databázoví administrátoři zajistit shodu s pravidly a omezeními a trvale udržovat celkový výkon databází a jejich dostupnost.
Další nové vlastnosti v nástroji Change Manager 5.0 obsahují:
- Jedinou multifunkční a na databázích nezávislou aplikaci, která zahrnuje správu a prověřování databázových schémat, dat a konfigurací
- Nové edice Personal, Standard, Professional a Ultimate ušité na míru potřebám vývojářů a databázových administrátorů
- Podporu posledních verzí DMBS: Oracle 11g, SQL Server 2005 a 2008, Sybase 15 a DB2 9.5
- Rozšířenou integraci správy zdrojového kódu prakticky s každým produktem SCC prostřednictvím Eclipse Team API
- Výstupní formáty obsahující HTML, PDF, XML, CSV a RTF
- Porovnání schémat typu 1:n, tedy možnost porovnat jedinou databázi s více cíli v jiných databázích v rámci jediného sezení
- Rozšířené rozhraní příkazové řádky se "šamanem" pro tvorbu příkazů, vykonávání více příkazů s párováním regulárních příkazů a tvorbou skriptů ANT
- Rozšířené možnosti upozorňování pomocí e-mailu s novým rozšiřovacím bodem Eclipse-Java pro přidávání vlastních funkčností
Change Manager také umožní vývojářům spustit porovnávání mezi různými druhy databází; porovná a synchronizuje data mezi dvěma datovými zdroji na stejných nebo různých databázových platformách. Change Manager podporuje IBM DB2 pro LUW, Microsoft SQL Server, Oracle a Sybase z jediné aplikace a jediného rozhraní.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |