- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 24. 9. 2008
CRM pro středně velké organizace
Společnost SAP AG oznámila přidání nové funkčnosti CRM k řešení SAP Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací. Ty teď mohou efektivněji řídit vztahy se zákazníky napříč všemi procesy pomocí zcela nové funkčnosti. SAP CRM v SAP Business All-in-One podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených nejlepších postupů, tzv. best practices. Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One je jednoduchá a výkonná, postavená tak, aby řešila skutečné problémy za dostupnou cenu a poskytla nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO). SAP Business All-in-One poskytne klíčové funkce CRM pro marketing, obchod a služby s možností analyzovat výsledky dosažené v těchto oblastech. Procesy jsou navrženy tak, aby umožnily středně velkým firmám generovat více potenciálních zákazníků, uzavírat více smluv a poskytovat lepší služby občanům a jejich podporu. Řešení zajistí 360stupňový pohled na zákazníkovy či občanovy aktivity.

Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One obsahuje to nejlepší z praktického marketingu, obchodu a služeb, má integrované analýzy podporující lepší rozhodování. Dále obsahuje řízení příležitostí, funkčnost pro call centra a služby, služby řízení objednávek, stížností a vracení zboží, služby řízení poptávek. Navíc podporuje reporty o aktuálních transakcích a analýzy business intelligence. Základ nové funkčnosti je v technologické platformě SAP NetWeaver. Flexibilita této platformy umožní zákazníkům například rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků. Nové funkce CRM v SAP Business All-in-One budou v ČR dostupné certifikovaným partnerům SAP od září 2008.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









