CRM pro středně velké organizace

SAP_CRM839.jpgSpolečnost SAP AG oznámila přidání nové funkčnosti CRM k řešení SAP Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací. Ty teď mohou efektivněji řídit vztahy se zákazníky napříč všemi procesy pomocí zcela nové funkčnosti. SAP CRM v SAP Business All-in-One podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených nejlepších postupů, tzv. best practices. Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One je jednoduchá a výkonná, postavená tak, aby řešila skutečné problémy za dostupnou cenu a poskytla nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO). SAP Business All-in-One poskytne klíčové funkce CRM pro marketing, obchod a služby s možností analyzovat výsledky dosažené v těchto oblastech. Procesy jsou navrženy tak, aby umožnily středně velkým firmám generovat více potenciálních zákazníků, uzavírat více smluv a poskytovat lepší služby občanům a jejich podporu. Řešení zajistí 360stupňový pohled na zákazníkovy či občanovy aktivity.

Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One obsahuje to nejlepší z praktického marketingu, obchodu a služeb, má integrované analýzy podporující lepší rozhodování. Dále obsahuje řízení příležitostí, funkčnost pro call centra a služby, služby řízení objednávek, stížností a vracení zboží, služby řízení poptávek. Navíc podporuje reporty o aktuálních transakcích a analýzy business intelligence. Základ nové funkčnosti je v technologické platformě SAP NetWeaver. Flexibilita této platformy umožní zákazníkům například rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků. Nové funkce CRM v SAP Business All-in-One budou v ČR dostupné certifikovaným partnerům SAP od září 2008.

 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

NIS2 v praxi: Co musí mít management firmy pod kontrolou?

Směrnice NIS2 a nový český zákon o kybernetické bezpečnosti, který nabývá účinnosti 1. listopadu 2025, zvedají laťku kyberbezpečnosti českých firem. Mimo jiné přináší i vyšší nároky na management, který je nově za soulad s legislativou přímo zodpovědný. Projděte si stručný checklist a ujistěte se, že máte všechna klíčová opatření týkající se řízení, procesů a technologií pod kontrolou.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál