facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM pro středně velké organizace

SAP_CRM839.jpgSpolečnost SAP AG oznámila přidání nové funkčnosti CRM k řešení SAP Business All-in-One pro potřeby středně velkých firem a organizací. Ty teď mohou efektivněji řídit vztahy se zákazníky napříč všemi procesy pomocí zcela nové funkčnosti. SAP CRM v SAP Business All-in-One podstatně zlepší schopnost zákazníků SAP pečovat o své stávající i potenciální zákazníky a řídit celý proces péče o zákazníka pomocí přednastavených nejlepších postupů, tzv. best practices. Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One je jednoduchá a výkonná, postavená tak, aby řešila skutečné problémy za dostupnou cenu a poskytla nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO). SAP Business All-in-One poskytne klíčové funkce CRM pro marketing, obchod a služby s možností analyzovat výsledky dosažené v těchto oblastech. Procesy jsou navrženy tak, aby umožnily středně velkým firmám generovat více potenciálních zákazníků, uzavírat více smluv a poskytovat lepší služby občanům a jejich podporu. Řešení zajistí 360stupňový pohled na zákazníkovy či občanovy aktivity.

Funkčnost CRM v SAP Business All-in-One obsahuje to nejlepší z praktického marketingu, obchodu a služeb, má integrované analýzy podporující lepší rozhodování. Dále obsahuje řízení příležitostí, funkčnost pro call centra a služby, služby řízení objednávek, stížností a vracení zboží, služby řízení poptávek. Navíc podporuje reporty o aktuálních transakcích a analýzy business intelligence. Základ nové funkčnosti je v technologické platformě SAP NetWeaver. Flexibilita této platformy umožní zákazníkům například rychle reagovat na měnící se požadavky zákazníků. Nové funkce CRM v SAP Business All-in-One budou v ČR dostupné certifikovaným partnerům SAP od září 2008.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.