facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade?  více
 

Social content management a podniková sociální síť

Budoucnost, nebo realita?

Social content management a podniková sociální síť
Doba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru. Proč ale nevyužít tyto možnosti také v podnikové struktuře ke zlepšení spolupráce, na podporu sdílení...  více
 

IBM rozšiřuje nabídku pro social business

o mobilní cloudová řešení

IBM rozšiřuje nabídku pro social business
Společnost IBM představila nový software pro social business. Ten umožní firemním klientům spolupracovat snadněji a bezpečněji v prostředí cloudu s využitím řady mobilních zařízení. Nejnovější IBM SmartCloud zahrnuje nové prvky social networkingu a také nově službu IBM SmartCloud Docs, kancelářskou sadu umístěnou v cloudu, která umožňuje spolupracovat na zpracování textových dokumentů, tabulek...  více
 

Data mining v procesu vymáhání pohledávek

Data mining v procesu vymáhání pohledávek
Pohledávka je charakterizována řadou proměnných. Z hlediska statistického modelování jde o proměnné, podle kterých lze pohledávky shlukovat dle různých hledisek. Dataminingové modelování ale může pomoci i jinde než pouze v selekci případů. Může významně usnadnit klasifikaci jednotlivých případů a vylepšit dosud stanovené scénáře zacházení s jednotlivými případy.  více
 

Softwarová podpora korporátních úvěrů

Softwarová podpora korporátních úvěrů
Softwarová podpora korporátních úvěrů je nejen možná, ale i žádoucí, protože dokáže předejít mnoha operačním rizikům. Systém však musí být navržen jinak než pro malé a střední podniky.  více
 

Specifika implementace provozních systémů v bankách

Specifika implementace provozních systémů v bankách
Dnešní doba je typická poměrně dynamickými změnami v bankovním podnikání. Stávající banky, které na trhu fungují již několik let a jsou mezi klienty velmi dobře etablovány, se mění a přizpůsobují aktuálním trendům. Zároveň vznikají zcela nové subjekty. V rámci konkurenčního prostředí se tyto organizace navzájem předhánějí v honbě za novými klienty. Důsledkem je rozšiřování portfolia bankovních produktů a služeb a jejich poskytování za stále výhodnějších podmínek....  více
 

Řízená diverzifikace produktového portfolia

Řízená diverzifikace produktového portfolia
Mnoho výrobních společností musí vzhledem ke stagnaci poptávky po své „tradiční“ produkci diverzifikovat – rozšiřovat svůj výrobní sortiment o modifikace produktů, nebo o produkty zcela nové. Prostřednictvím diverzifikace pak lze posilovat poptávku prostřednictvím vstupů do nových vertikál stávajících trhů, či budováním trhů zcela nových. Proces diverzifikace však není záchranným kruhem v pravém slova smyslu, nemusí totiž za každých okolností fungovat správně. Diverzifikace,...  více
 

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Kontaktní centra ve finančních institucích
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době.  více
 

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý sedmý člověk! Již dnes ale roste popularita on-line bankovnictví. Realitou se stává bezkontaktní placení mobilem, mobil jako multi-systémová věrnostní karta nebo identifikační průkaz. Jaká bude další budoucnost chytrého...  více
 

Webový klient K2 přináší řadu inovací

Webový klient K2 přináší řadu inovací
Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. V nové verzi se změnil nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek. Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém...  více