Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články
IT SYSTEMS 3/2017, 4. 5. 2017 - Jan Kopřiva

(Ne)bezpečnost internetového bankovnictví v ČR

(Ne)bezpečnost internetového bankovnictví v ČR
Vzhledem k vysoce citlivé povaze dat přenášených při komunikaci s portály internetového bankovnictví po síti je pro jejich ochranu zásadní korektní nastavení všech bezpečnostních mechanismů užívaných na straně serveru. Dalo...
  

- PR -

HPE GreenLake pomáhá modernizovat důležité aplikace v řadě odvětví

HPE GreenLakeSpolečnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) na konferenci HPE Discover oznámila nové cloudové služby HPE GreenLake. Ty jsou optimalizované pro vybrané vertikály a navržené tak, aby poskytovaly cloudové prostředí pro aplikace a úlohy, na které organizace při svém podnikání spoléhají.

IT SYSTEMS 3/2017, 12. 4. 2017 - Jan Guzanič

Prevence online fraudu a kybernetických incidentů

Prevence online fraudu a kybernetických incidentů
Rok 2017 a léta následující se ponesou ve znamení digitalizace – společenského procesu, při němž jsou, zjednodušeně řečeno, zákazníkům přinášeny služby a další hodnoty prostřednictvím kombinace různých online a mobilních...
IT SYSTEMS 3/2016, 12. 4. 2016

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií

Trendy v bankovnictví jdou ruku v ruce s rozvojem technologií
Trendy v bankovnictví jdou jako v mnoha jiných oborech ruku v ruce s rozvojem technologií a následnými požadavky zákazníků. Tlak na vysokou ekonomickou efektivitu stejně jako značná očekávání klientů a v neposlední...
IT SYSTEMS 11/2015, 14. 12. 2015

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu
Praní špinavých peněz škodí společnosti mnoha způsoby. Největší škody přináší fakt, že legalizované prostředky jsou zdrojem pro další zločineckou činnost a její rozvoj. Zločinecká činnost narušuje státní organizaci a snižuje důvěru...
IT SYSTEMS 11/2015, 11. 12. 2015

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita...
IT SYSTEMS 11/2015, 9. 12. 2015

Jsi moje banka, tak mě bav!

Jsi moje banka, tak mě bav!
Finanční sektor je jedním z nejvíce digitalizovaných odvětví. Při styku s klienty v něm tedy hodně záleží na aplikacích. A to nejen na poskytované funkcionalitě, ale i na emocích a celkovém zážitku. Co...
IT SYSTEMS 11/2015, 8. 12. 2015

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy...
  

- PR -

Šedá eminence kamerových systémů. Na co si dát pozor při výběru VMS

ACSSoftware pro správu videa, zkráceně VMS (z anglického video management software) stojí trochu na pozadí kamerových systémů. Přitom právě VMS jako pomyslný „manažer a tiskový mluvčí“ bezpečnostních kamer určuje, jak dobře se vy nebo váš zákazník s kamerami domluvíte. A také jaký užitek kamerový systém přinese.

IT SYSTEMS 10/2015, 24. 11. 2015

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního...
akce
IT SYSTEMS 3/2015, 21. 4. 2015

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií...
  

- PR -

Implementace elektronického podpisu v ČSOB Pojišťovně

DreamviewZáměrem projektu digitalizace obchodních procesů s využitím elektronického podpisu bylo zrychlení a zjednodušení procesů, díky tomu i podpoření proklientského přístupu a v neposlední řadě i minimalizace uhlíkové stopy. Jedním z hlavních cílů byla digitalizace procesů spojených se vznikem pojistných smluv v rámci naší interní distribuční sítě. Do konce roku pojišťovna plánuje, že 90 % pojistných smluv uzavřených touto distribuční sítí vznikne bezpapírovou formou.

IT SYSTEMS 3/2015, 14. 4. 2015

Význam BPM pro akviziční procesy

Význam BPM pro akviziční procesy
Vytvoření běžného účtu klientovi - 3 minuty. Předschválení spotřebitelského úvěru - 4 minuty. Jak toho dosáhnout? S pomocí business process management řešení (BPM). S jeho pomocí totiž mohou moderní finanční domy snadno a rychle...
 
Další stránky tematické sekce: 123456789101112
Ceník inzerce portálu SystemOnLine