facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy situaci velmi obtížnou. Jedním z prvků, které mohou udržení zákazníků i maximalizaci prodejů efektivně podpořit je tzv. lead management. Za tímto spojením se skrývají nástroje, pravidla a postupy, které společně umožňují efektivně pracovat s obchodními příležitostmi a ideálním způsobem o nich komunikovat s existujícími i potenciálními klienty.
Obchodní pří... více »

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního chování a přijetí odpovídajícího postupu pro maximalizaci zisku. Čím více může firma přesněji zacílit na aktuální potřeby potenciálního zákazníka, tím je větší šance, že dojde k uskutečnění ochodu. Fakt sice všeobecně známý, ale jen málokdo si uvědomuje, co vše se za ním skrývá. Tedy i to, že obchodník proaktivně nabídne zákazníkovi pomoc. Takovou, která bude věcně i č... více »

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií se setkáváme stále častěji. Jedním z biometrických prvků, který je možno využít například pro vzdálené ověřování volajícího, je lidský hlas. Pojďme si tedy stručně představit tzv. hlasovou biometrii.
Kontaktuje-li klient zákaznickou linku, má zpravidla nějaký problém, který potřebuje vyřešit a v průběhu komunikace se pochopitelně chce vyhnout zbytečným zdržením. Mezi nejvíce otravu... více »

Význam BPM pro akviziční procesy

Význam BPM pro akviziční procesy
Vytvoření běžného účtu klientovi - 3 minuty. Předschválení spotřebitelského úvěru - 4 minuty. Jak toho dosáhnout? S pomocí business process management řešení (BPM). S jeho pomocí totiž mohou moderní finanční domy snadno a rychle zavádět nové produkty, které plně korespondují s dnešními požadavky na kvalitu služeb, komfort a online zpracování a komunikaci. Jednou z mnoha oblastí pro uplatnění BPM ve finančních institucích jsou akviziční procesy.
Finanční instituce poskytují širokou škálu produktů a služeb, které se neomezují pouze na bankovnictví. Mezi přední odvětví dále patří segment poj... více »
akce

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci
Ověřování identit i kontrola oprávnění k provádění jednotlivých činností je jedna z typických oblastí, kterou informační technologie nejen zjednodušují, ale také výrazně zdokonalují. Autentizace i autorizace se za poslední tři desítky let vyvinuly od pouhého zadávání hesla po vícestupňové mechanismy, které je velmi náročné obejít, a současně nejsou pro uživatele příliš obtěžující. A byť o tom nijak zvlášť nepřemýšlíme, faktem je, že tyto moderní technologie umožnily pokrok v oblastech, které dnes považujeme za naprosto samozřejmé. Od bezpečného vzdáleného přístupu k podnikovým systémům přes využívá... více »

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?
Řada odborníků nazývá naši současnou dobu „Doba informační“. Objemy dat rostou exponenciální řadou a tempo stále akceleruje. Nejvíce dat a potenciál práce s nimi je zejména v segmentu bank, pojišťoven a finančních institucí. Vědí finanční instituce, jak se jejich zákazníci chovají? Umějí ovlivňovat jejich chování?
Většina firem v oblasti finančního sektoru již nyní umí pracovat se strukturovanými daty, tedy informacemi, které ukládá ze svých bankovních systémů, platebních terminálů, kontaktních center apod. Jedná se zejména o základní informace o klientech, jejich transakcích (tedy objemech, termín... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
Ceník inzerce portálu SystemOnLine