facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články
IT SYSTEMS 11/2015, 14. 12. 2015

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu

Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu
Praní špinavých peněz škodí společnosti mnoha způsoby. Největší škody přináší fakt, že legalizované prostředky jsou zdrojem pro další zločineckou činnost a její rozvoj. Zločinecká činnost narušuje státní organizaci a snižuje důvěru...
  

- PR -

InSign

Nejprogresivnější biometrický podpis na trhu


DreamViewKompletní digitalizace podepisování v obchodních, ale i jiných procesech může být velice rychlá, efektivní a s řešením inSign, které v EU využívají statisíce zástupců klienta denně, také prověřená zahraničními trhy a právním systémem.

IT SYSTEMS 11/2015, 11. 12. 2015

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven

Klíčové vlastnosti a funkce CRM řešení z hlediska pojišťoven
Získat a udržet si zákazníky je výzva pro každý podnik. Platilo to i v minulosti a dnes to platí dvojnásob. V sektoru pojišťoven je situace o to komplikovanější, že náklady na prodej bývají vysoké a efektivita...
IT SYSTEMS 11/2015, 9. 12. 2015

Jsi moje banka, tak mě bav!

Jsi moje banka, tak mě bav!
Finanční sektor je jedním z nejvíce digitalizovaných odvětví. Při styku s klienty v něm tedy hodně záleží na aplikacích. A to nejen na poskytované funkcionalitě, ale i na emocích a celkovém zážitku. Co...
IT SYSTEMS 11/2015, 8. 12. 2015

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)

Lead Management - kontaktní centrum jako generátor obchodních příležitostí

Kontaktní centra 2.0 (3. díl)
Klíčovým předpokladem pro podnikatelský úspěch je získání zákazníků a maximální vytěžení současných i budoucích obchodních příležitostí. Konkurence je silná ve všech vertikálách a bez proaktivního přístupu mají firmy...
IT SYSTEMS 10/2015, 24. 11. 2015

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra

Kontaktní centra 2.0 (2. díl) - Web engagement v napojení na kontaktní centra
Boj o zákazníky – a to nejen v on-line prostředí – je stále tvrdší. Je proto s podivem, jak málo elektronické obchody a produktové weby využívají komplexní přístup k návštěvníkům včetně vyhodnocování jejich aktuálního...
IT SYSTEMS 3/2015, 21. 4. 2015

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi

Hlasová biometrie pomáhá klientovi i operátorovi
Biometrie, tedy využití jedinečných biologických charakteristik člověka pro oblast bezpečnosti, byla ještě před deseti patnácti lety spíše otázkou sci-fi příběhů než každodenního života. Dnes je ale situace jiná a s biometrií...
IT SYSTEMS 3/2015, 14. 4. 2015

Význam BPM pro akviziční procesy

Význam BPM pro akviziční procesy
Vytvoření běžného účtu klientovi - 3 minuty. Předschválení spotřebitelského úvěru - 4 minuty. Jak toho dosáhnout? S pomocí business process management řešení (BPM). S jeho pomocí totiž mohou moderní finanční domy snadno a rychle...
  

- PR -

Budoucnost práce a byznysu ve 4D
#digital #disruptive #diverse #developing

Nenechte si ujít konferenci roku!


abslDigitální transformace a inovace s pomocí technologií, zavádění disruptivních obchodní modelů a strategií, rozvoj talentů v době umělé inteligence. To jsou výzvy, které dnes stojí na čelních příčkách firemních priorit. Výzvy, které mění tradiční fungování firem i charakter lidské práce. Jak se na přechod do digitální éry připravit? Jak a proč inovovat zaběhlé procesy?

IT SYSTEMS 3/2015, 9. 4. 2015

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci

Progresivní technologie pro bezpečnou autentizaci
Ověřování identit i kontrola oprávnění k provádění jednotlivých činností je jedna z typických oblastí, kterou informační technologie nejen zjednodušují, ale také výrazně zdokonalují. Autentizace i autorizace se za poslední...
akce
IT SYSTEMS 11/2014, 11. 12. 2014

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?

Budou finanční instituce řídit naše kroky v reálném čase?
Řada odborníků nazývá naši současnou dobu „Doba informační“. Objemy dat rostou exponenciální řadou a tempo stále akceleruje. Nejvíce dat a potenciál práce s nimi je zejména v segmentu bank, pojišťoven a finančních institucí....
  

- PR -

Data, analytika a umělá inteligence jsou základem digitální transformace

říká Lucie Staňková, regionální Customer Advisory Manager společnosti SAS


SASLucie Staňková pracuje jako Regionální Customer Advisory Manager ve společnosti SAS. V současné době vede regionální tým zkušených konzultantů v 6 zemích zahrnujících Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Slovinsko a Chorvatsko. Má dlouhodobé zkušenosti s podporou prodeje SAS řešení u klientů z řad bank, pojišťoven nebo telekomunikací.

IT SYSTEMS 11/2014, 11. 12. 2014

Rozhovor o trendech ve vývoji podnikových portálů

Rozhovor o trendech ve vývoji podnikových portálů
Podnikové portály se staly důležitou součástí komunikace firmy a pro mnohé, včetně bank, také významným prodejním kanálem. Petr Skohoutil se kolem jejich návrhu pohybuje několik let, momentálně jako projektový manažer v Expobank CZ...
 
Další stránky tematické sekce: 12345678910
Ceník inzerce portálu SystemOnLine