facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Specifika implementace provozních systémů v bankách

Specifika implementace provozních systémů v bankách
Dnešní doba je typická poměrně dynamickými změnami v bankovním podnikání. Stávající banky, které na trhu fungují již několik let a jsou mezi klienty velmi dobře etablovány, se mění a přizpůsobují aktuálním trendům. Zároveň vznikají zcela nové subjekty. V rámci konkurenčního prostředí se tyto organizace navzájem předhánějí v honbě za novými klienty. Důsledkem je rozšiřování portfolia bankovních produktů a služeb a jejich poskytování za stále výhodnějších podmínek. Jedním z důležitých pilířů úspěšného soutěžení je kvalitní a efektivní ICT infrastruktura organizace, a především pak hlavní provozní systém.
Pro každou finanční organizaci je p... více »

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Kontaktní centra ve finančních institucích
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době.
Finanční instituce se od klasické podnikové sféry liší způsobem využívání finančních prostředků. Z pohledu kontaktních center je můžeme rozdělit do tří hlavních kategorií. První skupinu předst... více »

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý sedmý člověk! Již dnes ale roste popularita on-line bankovnictví. Realitou se stává bezkontaktní placení mobilem, mobil jako multi-systémová věrnostní karta nebo identifikační průkaz. Jaká bude další budoucnost chytrého telefonu? Změní bankovnictví samotné a bude mít dopad na běžné životní situace?
Chytrý telefon dnes a zítra Chytrý telefon je v podstatě mobilní telefon, který je stejně jako poč... více »

Trendy v mobilních bankovních aplikacích

Trendy v mobilních bankovních aplikacích
V současné době se potřeby klientů ve vztahu k bankám mění. Jedním z neopominutelných trendů je přitom zájem spotřebitelů čím dál častěji jednat s bankami prostřednictvím on-line kanálů. Preferují komunikaci s bankou, která je nenutí vyřizovat požadavky pouze prostřednictvím osobní návštěvy pobočky, nabízí snadnou interakci a také pohodlí spojené s rychlým přístupem k informacím. Tato změna v chování byla jasným signálem pro banky, aby začaly věnovat maximální úsilí nově přicházejícím technologiím, a obzvláště chytrým telefonům.
Nárůst využívání smartphonů a tabletů přinutil banky zareagovat a propojit tato zařízení se svými tradičními k... více »
akce

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění
Problematika IT podpory se v odvětví pojišťovnictví netýká zdaleka jen rutinních systémů typu ERP, jež podporují administrativní, finanční a personální procesy v rámci organizace. Jde především o core pojišťovnické systémy pokrývající specifickou oblast podnikání pojišťovny, tedy o IT podporu procesů pro řízení celého produktového portfolia včetně životního pojištění, pojištění nemovitostí, havarijního, cestovního, zdravotního pojištění apod. Jsou to právě tyto specifické core systémy, jež jsou základním nástrojem pro řešení současných výzev a získávání konkurenční výhody.
Unikátní pojišťovnické výzvy Jaké trendy dnes hýbou pojišťovacím... více »

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů
V době ekonomické recese mají společnosti stále stejný finanční cíl v podobě růstu. Finanční instituce mohou podpořit svůj růst získáním nových klientů či zvýšením provázanosti s klientem. Jedno ani druhé však není jednoduché, neboť klienti jsou vybíraví a dodatečné služby si klidně pořídí od jiné finanční instituce. Schválně, kolik z vás má kreditní kartu od jiné finanční instituce než domácí banky, tedy banky, kde má klient aktivní primární účet. Současně se získáváním nových klientů či zvýšením provázanosti s klientem se finanční instituce snaží optimalizovat své procesy. A to nejen aby snížily náklady, ale také aby změnily myšlení banky s... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
Ceník inzerce portálu SystemOnLine