facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Odhalte podvody v pojišťovně

Odhalte podvody v pojišťovně
Hodně slýcháme o detekci podvodů ve všech oblastech finančních služeb. Výrazy jako prediktivní modely, pokročilé statistické analýzy, sofistikované dataminingové algoritmy nalezneme v každé hodnotné marketingové prezentaci fraud detection systému. Jde o zázračné black boxy, které se samy naučí, jak takový podvod vypadá, a pak s elegancí Sherlocka Holmese vypátrají a označí hříšníky v téměř reálném čase.
Pravděpodobně se mnohým z vás stalo, že jste se pokoušeli koupit zájezd pro celou rodinu a zaplatit ho platební kartou on-line. Za pár minut volá vyděšený pracovník call centra vaší banky a zeptá se, zda jste to skutečně vy, kdo se pokouš... více »

Technická implementace mobilního bankovnictví

Technická implementace mobilního bankovnictví
Uživatelé chytrých telefonů dnes neočekávají pouze zprávy, zábavu, média, nakupování, ale také možnost kontroly a správy svých financí. Banky tento signál zachytily a velmi rychle přišly s nabídkou dostupnosti svých služeb prostřednictvím chytrých telefonů. V tomto textu se podíváme na trendy a řešení implementace mobilního bankovnictví, tak aby do budoucna neomezovalo vývoj v této oblasti.
V dnešním světě si banky musí pořizovat systémy, které jim umožní rychlý vývoj mobilních služeb. Kromě toho musí splnit požadavky na bezpečnost, které jsou komplexnější, a to i díky distribuované povaze mobilních technologií. Chytrý telefon je vlastně... více »

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení závazků odběratelem. Zahrnutí strategií vymáhání do celkové procesní mapy CRM by mělo být naprosto přirozené pro banky a další úvěrující finanční instituce, kde již samotný design produktu předem počítá s možností, že část klientského portfolia nebude schopna svým závazkům dostát.
Vymáhání pohledávek je standardním obchodním procesem, u nějž lze sledovat ziskovost a ostatní parametry výkonnosti. CR... více »

Rozhovor: Jiří Havel, TurboConsult

„Požadavky na bankovní systémy ovlivňuje flexibilita klientů i mobilní technologie“

Rozhovor: Jiří Havel, TurboConsult
Podle ČNB je český bankovní sektor v dobré kondici. Tuzemské banky disponují dostatečným kapitálovým „polštářem“ a v rámci svých vlastnických skupin jsou převážně čistými věřiteli. Zdá se to být dobrá pozice pro rozvoj vlastního podnikání, a tedy i příležitost pro dodavatele informačních systémů. Jak tato situace dopadá na trh systémů pro bankovní, ale i nebankovní finanční organizace ve skutečnosti? Které trendy jím hýbou? O to se s námi podělil Jiří Havel, vedoucí oddělení organizace a managementu společnosti TurboConsult.
V oboru IT řešení pro finanční organizace se pohybujete téměř dvacet let. Jakým vývojem poslední dobou prochází ba... více »
akce

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech
Kvalitně strukturovaná data. Efektivní nástroje k jejich využití pro zákaznickou segmentaci. Stanovení obchodní strategie, její provádění a následné vyhodnocení. To jsou nutné podmínky přežití finanční instituce v současném turbulentním ekonomickém prostředí. Platí to také pro oblast poskytování úvěrů, která je jako jeden ze základních příjmových zdrojů bank přímo ovlivněna makroekonomickou situací, ve které se nachází úvěrující instituce, a zejména její klienti.
Úvěrující strana vstupuje do rizika, že klient v jistém okamžiku přestane z různých důvodů půjčku splácet. Odměnou za postoupení tohoto rizika je pak výnos plynoucí z úroku a ji... více »

Softwarová podpora korporátních úvěrů

Softwarová podpora korporátních úvěrů
Softwarová podpora korporátních úvěrů je nejen možná, ale i žádoucí, protože dokáže předejít mnoha operačním rizikům. Systém však musí být navržen jinak než pro malé a střední podniky.
Současný stav Jen několik českých a slovenských bank důsledně řeší softwarovou podporu korporátních úvěrů. Její absence bývá obvykle omlouvána menším počtem obchodních případů a jejich individualitou. Tyto úvěry se v bankách zpracovávají převážně pomocí e-mailu a základních kancelářských nástrojů, jako jsou Word a Excel. Takový přístup nutí pracovníky banky provádět množství mechanické práce, způsobuje drobné chyby, které vyžadují kontrolu dalšími pracovn... více »
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
Ceník inzerce portálu SystemOnLine