facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek

Role CRM při vymáhání úvěrových pohledávek
Správně implementovaný CRM systém by měl podporovat obchodní činnosti společností nejenom při procesech získávání klientů a následné péče o ně, ale i v době, kdy dochází k porušování předem dohodnutých smluvních vztahů, a to zejména nesplácení...

Rozhovor: Jiří Havel, TurboConsult

„Požadavky na bankovní systémy ovlivňuje flexibilita klientů i mobilní technologie“

Rozhovor: Jiří Havel, TurboConsult
Podle ČNB je český bankovní sektor v dobré kondici. Tuzemské banky disponují dostatečným kapitálovým „polštářem“ a v rámci svých vlastnických skupin jsou převážně čistými věřiteli. Zdá se to být dobrá pozice pro rozvoj vlastního podnikání, a...

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech

Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech
Kvalitně strukturovaná data. Efektivní nástroje k jejich využití pro zákaznickou segmentaci. Stanovení obchodní strategie, její provádění a následné vyhodnocení. To jsou nutné podmínky přežití finanční instituce v současném turbulentním ekonomickém...

Softwarová podpora korporátních úvěrů

Softwarová podpora korporátních úvěrů
Softwarová podpora korporátních úvěrů je nejen možná, ale i žádoucí, protože dokáže předejít mnoha operačním rizikům. Systém však musí být navržen jinak než pro malé a střední podniky.

Specifika implementace provozních systémů v bankách

Specifika implementace provozních systémů v bankách
Dnešní doba je typická poměrně dynamickými změnami v bankovním podnikání. Stávající banky, které na trhu fungují již několik let a jsou mezi klienty velmi dobře etablovány, se mění a přizpůsobují aktuálním trendům. Zároveň vznikají zcela nové...
akce

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Kontaktní centra ve finančních institucích
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů,...

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý...

Trendy v mobilních bankovních aplikacích

Trendy v mobilních bankovních aplikacích
V současné době se potřeby klientů ve vztahu k bankám mění. Jedním z neopominutelných trendů je přitom zájem spotřebitelů čím dál častěji jednat s bankami prostřednictvím on-line kanálů. Preferují komunikaci s bankou, která je nenutí vyřizovat...

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění
Problematika IT podpory se v odvětví pojišťovnictví netýká zdaleka jen rutinních systémů typu ERP, jež podporují administrativní, finanční a personální procesy v rámci organizace. Jde především o core pojišťovnické systémy pokrývající specifickou...

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů
V době ekonomické recese mají společnosti stále stejný finanční cíl v podobě růstu. Finanční instituce mohou podpořit svůj růst získáním nových klientů či zvýšením provázanosti s klientem. Jedno ani druhé však není jednoduché, neboť klienti...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
Ceník inzerce portálu SystemOnLine