facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
IT Systems - online trafika
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
VERA

Banky a finanční organizace

clanky Banky a finanční organizace: články

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Kontaktní centra ve finančních institucích
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů,...

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech

Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech
Chytré telefony se stávají neoddělitelnou součástí našeho života. Svěřujeme jim čím dál víc tajemství a využíváme je pro mnohem širší okruh běžných činností. Podle odhadů Gartner bude v roce 2015 na Zemi používat chytrý telefon nebo tablet každý...

Trendy v mobilních bankovních aplikacích

Trendy v mobilních bankovních aplikacích
V současné době se potřeby klientů ve vztahu k bankám mění. Jedním z neopominutelných trendů je přitom zájem spotřebitelů čím dál častěji jednat s bankami prostřednictvím on-line kanálů. Preferují komunikaci s bankou, která je nenutí vyřizovat...

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění

Pojišťovnické systémy pro konkurenční výhody na trhu životního pojištění
Problematika IT podpory se v odvětví pojišťovnictví netýká zdaleka jen rutinních systémů typu ERP, jež podporují administrativní, finanční a personální procesy v rámci organizace. Jde především o core pojišťovnické systémy pokrývající specifickou...

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů

Zlepšování efektivity finanční organizace za pomocí optimalizace procesů
V době ekonomické recese mají společnosti stále stejný finanční cíl v podobě růstu. Finanční instituce mohou podpořit svůj růst získáním nových klientů či zvýšením provázanosti s klientem. Jedno ani druhé však není jednoduché, neboť klienti...
akce

Data mining v bankách

není jen dolování dat z databází

Data mining v bankách
Data mining je jednotlivými sférami a obory lidské činnosti chápán různě. Výrazné odlišnosti bychom mohli najít například mezi akademickou a komerční sférou. Obě sice chápou data mining jako proces odhalování nových, skrytých a potenciálně důležitých...

Manažerská konsolidace u finančních a investičních společností

Manažerská konsolidace u finančních a investičních společností
V dnešní době je vzhledem k vysoké proměnlivosti požadavků vlastníků společností a globálnímu propojení jednotlivých firem potřeba připravovat prostředí se zaměřením na podporu činností středního a vrcholového managementu. Proto je zcela nezbytné...

Fraud management

aneb Předcházení podvodům ve finančních institucích

Fraud management
Anglický termín fraud management dnes slýcháme častěji než jeho poněkud těžkopádný český ekvivalent řízení rizika podvodů. Slovo podvod většinou asociuje činnosti, jako jsou krádež, korupce, zpronevěra, praní špinavých peněz nebo vydírání. Právní...

Digitální zákazník je výzvou pro moderní banku

Digitální zákazník je výzvou pro moderní banku
Svět bankovnictví prochází transformací – a to nejen vlivem řady nových směrnic a nařízení určujících, jak má fungovat každý aspekt finančního a platebního trhu. Nejvíce však transformaci pohání pokračující nástup digitálních technologií, které...

Fond pojištění vkladů (FPV) implementoval nový IS pro podporu výplaty náhrady vkladů,

který umožní vyplácet náhrady rychleji

Fond pojištění vkladů (FPV) implementoval nový IS pro podporu výplaty náhrady vkladů,
Podle novely zákona o bankách byla lhůta pro výplatu náhrad pojištěných vkladů od 31. prosince 2010 zkrácena z původních třech měsíců na dvacet pracovních dnů. K tomu, aby bylo něco podobného vůbec možné zajistit, musel Fond pojištění vkladů,...
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
Ceník inzerce portálu SystemOnLine