Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 10. 5. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Grafton nabídne uchazečům o zaměstnání možnost připravit se na přijímací pohovor prostřednictvím umělé inteligence

Personální agentura Grafton Recruit­ment navázala spolupráci s online psychologickou platformou Talk2­amy, která je založená na umělé inteligenci. Grafton díky této spolu­práci bude uchazečům o zaměstnání nabízet na svých stránkách možnost otestovat se na přijímací pohovor prostřednictvím Talk2amy. Cílem je pomoci uchazečům k lepšímu výběru zaměstnání. Obě společnosti věří, že spolupráce jim pomůže identifikovat nástroje, které dokážou podpořit lidský potenciál s ohledem na soukromí a integritu, ale také jakým způsobem lze pracovat s kandidáty.



Agentura Grafton se rozhodla využít předností umělé inteligence a nabídnout je zájemcům o změnu zaměstnání, kteří budou moci přejít ze stránek Graftonu přímo do prostředí Talk2amy. Zde zdarma a anonymně získají celkový pohled na svou osobnost, který pak mohou využít jak v pracovním, tak i soukromém životě. Lepší poznání vlastní osobnosti jim pak pomůže nejenom se lépe připravit na pracovní pohovor, ale také si vybrat vhodné zaměstnání.

Talk2amy představuje unikátní spojení psychologie a technologií umělé inteligence na cloudové platformě Microsoftu. Grafton nabízí propojení s Talk2amy jak v České republice, tak i na Slovensku.

„Podobně jako Grafton vidíme důležitost a dlouhodobou potřebu kvalifikovaného rozvoje lidského potenciálu kandidátů. Tato spolupráce jim pomůže najít lepší, pro ně ideální zaměstnání. Ve vyšších verzích také umožňuje nalézt pracovní pozice, které se k danému člověku osobnostně hodí, nebo vytvářet popis pracovních pozic, na základě úspěšných lidí ve společnosti. Proto jsme rádi, že si Grafton vybral právě naši Amy, nástroj, který dokáže analyzovat osobnost a rozvinout ji,“ řekl k navázané spolupráci Martin Rücker, zakladatel společnosti Mongata, která platformu Talk2amy provozuje.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.