facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákaz­níkům dnes svádějí nelehký boj. Ser­visní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně problémy...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2023 - Martin Dudek

Plané sliby, nebo reálné řízení udržitelnosti?

Firmy v Česku čeká úkol těžší, než si mnohé z nich představují

Plané sliby, nebo reálné řízení udržitelnosti?
Téma udržitelnosti dnes plní média, internet a sociální sítě. S tím se pojí i nespočet nových zkratek, regulací a reportingů, ve kterých se vyznat je čím dál tím složitější a jejich zavedení představuje noční můru pro nejednu firmu. Ať už máme názor jakýkoliv,...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 20. 4. 2023 - Lukáš Klášterský

Příběh o (ne)bezpečnosti cloudu

Příběh o (ne)bezpečnosti cloudu
Povím vám příběh o cestě do cloudu, který je sice smyšlený, ale mnozí z vás v něm možná poznáte své vlastní zkušenosti. Začněme jako v pohádce...  více
 
ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 19. 4. 2023 - Zuzana Kubíková

Jak vám ERP systém může pomoci v době dynamických změn?

Jak vám ERP systém může pomoci v době dynamických změn?
Proč v době dynamických změn vůbec uvažovat o novém ERP systému? Podniky všech velikostí napříč obory u nás i po celém světě aktuálně čelí řadě výzev, které si žádají nemalé změny v jejich přístupu. Vyrovnávání se...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 18. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

GFI uvádí nové řešení pro správu firemních sítí

GFI uvádí nové řešení pro správu firemních sítí
Společnost GFI Software představila pod názvem GFI ClearView nové řešení pro dosažení maximální výkonnosti a ochrany firemních sítí. Řešení, které je postavené na původním produktu GFI Exinda Monitor, poskytuje správcům IT množství informací pro pochopení...  více
 

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie

Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Digitalizace nabírá na obrátkách napříč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na poptávce po CRM řešení, která za posledních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombinaci s automatizací dokáže přinést skvělou...  více
 
ERP systémy, Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 17. 4. 2023 - Jakub Djablik

ERP budoucnosti se zakládá na špičkové UX

Čím příjemnější interní systémy jsou, tím více je lidé používají

ERP budoucnosti se zakládá na špičkové UX
V minulých desetiletích požadovali manažeři a uživatelé interních systémů pouze jednu vlastnost – funkčnost. Se stále větší mírou digitalizace a silnější konkurencí se tento trend mění. Zatímco u našich osobních zařízení a aplikací jsme v posledních letech...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 14. 4. 2023 - Tomáš Páral

Agilní dodávka softwaru neznamená černou díru na peníze, je jedinou realistickou volbou u inovativních řešení

Agilní dodávka softwaru neznamená černou díru na peníze, je jedinou realistickou volbou u inovativních řešení
U dodávky softwarového řešení inovativních nebo velkých projektů prakticky nikdy nelze stanovit přes­nou cenu, protože není na začátku určen zcela přesný a neměnný obsah dodávky do posledního detailu. Vždy dochází k doplňujícím (původní záměr rozšiřujícím)...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 13. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Cisco postupně vylepšuje komunikační platformu Webex o funkce umělé inteligence

Cisco postupně vylepšuje komunikační platformu Webex o funkce umělé inteligence
Společnost Cisco integrovala do své videokonferenční platformy Webex sadu inovací založených na využití umělé inteligence (AI). Cisco již implementovalo prvky umělé inteli­gence do operačního systému RoomOS pro zařízení v konferen­čních a zasedacích místnostech....  více
 
Podnikové aplikace a služby - 13. 4. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový plugin Klarna pro ChatGPT slouží jako nákupní rádce

Nový plugin Klarna pro ChatGPT slouží jako nákupní rádce
Společnost Klarna vytvořila ve spolupráci s OpenAI plugin pro ChatGPT, který funguje jako nákupní rádce a je dalším příkladem využití technologie generativní umělé inteligence. Uživatelé mohou pokládat dotazy, na jejichž základě jim plugin doporučí produkty...  více