- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Logistika, řízení skladů, WMS, Podnikové aplikace a služby - 1. 8. 2024 - Lubomír Mráz
Optimalizace řízeného rozvozu v intralogistice
V každé výrobě má intralogistika zásadní význam pro zajištění efektivního provozu. V dnešní době musí vše probíhat rychleji, protože doby cyklů – neboli čas, který je alokovaný na dokončení každé části výrobního procesu – se zkracují. Pro zlepšení toku materiálu ze skladu na montážní linky mají zásadní význam řízený rozvoz (tzv. milk runy) a logistické vláčky. Klíčové je pak plánování jejich využití a stanovení konkrétních tras, po... více
CRM systémy, AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 31. 7. 2024 - Jindřich Klimíček
AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a efektivní služby. Jedním z klíčových nástrojů, který umožňuje firmám této úrovně dosáhnout, je umělá inteligence (AI). V tomto článku se podíváme na roli AI v zákaznickém servisu a na to, jak může přispět... více
Podnikové aplikace a služby - 30. 7. 2024
Systém Matrix pomáhá s řízením agilního vývoje softwaru
Společnost Ness Czech vyvinula řešení Matrix, které umožňuje vyhodnocovat kvalitu a efektivitu agilního vývoje softwaru. Nástroj shromažďuje a vyhodnocuje data o jednotlivých vývojových týmech a jejich práci. Ness Matrix tak umožňuje porovnávat jednotlivce i týmy uvnitř jedné firmy nebo i mezi různými firmami a identifikovat slabá místa v agilních procesech. Systém má v sobě prvky strojového učení a umělé inteligence, díky čemuž je schopen odhalovat anomálie ve výkonu... více
Logistika, řízení skladů, WMS, Podnikové aplikace a služby - 30. 7. 2024
Skladon zrychluje odbavení objednávek díky AMR
Z distribučního centra Skladon se stal showroom robotizace pro širší logistickou komunitu. V létě byl spuštěn pilotní provoz prvního autonomního robota s cílem zvýšit kapacitu skladových operací, zjednodušit práci operátorům, ale také manifestovat, jaký má robotizace v logistice do budoucna potenciál. více
Podnikové aplikace a služby - 26. 7. 2024
Umělá inteligence se stále více prosazuje v HR
Firmy novou éru vítají, zaměstnanci preferují osobní přístup
Již větší polovina (54 %) českých firem využívá nebo letos hodlá nasadit technologie umělé inteligence (AI) pro zefektivnění činností v oblasti lidských zdrojů (HR). Klíčovým nástrojem se AI stává jak v náborových procesech, tak i při analýze dat, komunikaci se zaměstnanci či plánování jejich dalšího rozvoje a vzdělávání. Vyplývá to z průzkumu Grafton Recruitment, který agentura zrealizovala mezi personalisty z 328 středních a velkých... více
Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024
Manažerský semafor pomáhá se schvalováním a podepisováním elektronických dokumentů
Společnost Gordic představila nový softwarový nástroj, který pomůže manažerům se schvalováním a podepisováním elektronických dokumentů. Nástroj výstižně pojmenovaný jako Manažerský semafor nabízí rychlou signalizaci rizik u podepisovaných elektronických dokumentů. Manažerský semafor je rozšířením aplikace Elektronická podpisová kniha (EPK). více
Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024
Umělá inteligence má uplatnění i na recepci, ale personál zatím nenahradí
Raketový nástup umělé inteligence proniká do stále širšího okruhu lidských činností. Člověka zatím spíše doplňuje, než nahrazuje, což je patrné i v oblasti služeb facility managementu a například recepčních služeb. Recepční s umělou inteligencí nabízí firmám a hotelům příležitost snížit provozní náklady a současně zlepšit zákaznický servis a spokojenost. Zatím zde ovšem AI zvládá jen základní úkoly. více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024 - Štěpán Bínek
XDR
Jen další zkratka ve světě kybernetické bezpečnosti?
Zkratka XDR termínu Extended Detection and Response, tj. rozšířená detekce a reakce, je bezpečnostní nástroj, který poskytuje komplexní funkce detekce kybernetických hrozeb a reakce na ně. Na rozdíl od řešení EDR, která jsou určena primárně k ochraně koncových zařízení v organizaci, řešení XDR rozšiřují rozsah detekce kybernetických hrozeb na další vrstvy bezpečnostního řešení, jako jsou například aplikace, IoT zařízení apod. více
Podnikové aplikace a služby - 24. 7. 2024
Nová verze e-mailové aplikace eM Client 10 má integrované funkce umělé inteligence
Česká společnost eM Client vydala novou verzi stejnojmenné e-mailové aplikace. eM Client je nástroj pro správu e-mailů nejen pro koncové uživatele, ale i pro firmy. Jubilejní verze 10 je do značné míry přelomová, protože přináší doposud největší počet nových funkcí a vylepšení v historii tohoto oblíbeného produktu. Zásadní novinkou je, že eM Client nově obsahuje plnou integraci umělé integrace ChatGPT, což uživatelům usnadní psaní zpráv. více
Podnikové aplikace a služby - 24. 7. 2024 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM
eIDAS 2: Elektronická identifikace a důvěryhodné služby v novém hávu
Evropská unie nedávno schválila nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2024/1183 (dále jen „eIDAS 2“), kterým se mění stávající nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014, o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu (dále jen „eIDAS“). eIDAS 2 vstoupilo v platnost dne 20. května 2024 a přináší zásadní změny v oblasti elektronické identifikace, přičemž jeho... více
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce




















