Analýzy

Analýzy - 6. 1. 2005

Zvládání obrovského nárůstu dat - obtížně řešitelný úkol

Zvládání obrovského nárůstu dat - obtížně řešitelný úkol
Výsledky nového výzkumu zveřejněného v posledním vydání studie Hitachi Data Systems Storage Index ukazují, že překotný růst dat uchovávaných v různých organizacích je pro ředitele IT v České republice stále velmi obtížně řešitelný problém. Nový výzkum, který se provádí dvakrát do roka na vzorku 840 ředitelů IT v 21 zemích Evropy, Středního východu a Afriky, naznačuje trendy, kterými se ubírá trh paměťových technologií v zemích tohoto regionu. Výzkum ukazuje, že v mnoha zemích sledovaného regionu již konečně technologie „krotí“ záplavu dat, do které organizace zabředly v nedávných letech, i když v České republice je poptávka po paměťových systémech stále vysoká.  více
 
Analýzy - 5. 1. 2005

Klíčové faktory vlivu na CRM

Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace...  více
 
Analýzy - 5. 1. 2005

Průzkum nabídky outsourcingových služeb

V období 3.1.-28.1.2005 pořádá Centrum pro outsourcing IT průzkum, který je součástí projektu "Průzkum a analýza nabídky outsourcingových služeb poskytovaných v České republice a do zahraničí". Projekt je určen pro subjekty z oblastí poskytování outsourcingových služeb (ICT, BPO) v ČR i do zahraničí (poskytování tzv. „offshore outsourcingových služeb“), poskytovaní ASP (Application Service...  více