- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Analýzy
Analýzy - 1. 3. 2005
Kvalitní projektový manažer může ušetřit více než třetinu nákladů
Nejdůležitější profesí v rámci tvorby softwarových řešení je podle odborníků projektový manažer. Z pohledu personalisty je proto nesnadné kvalitního projektového manažera získat. Jeho role totiž nespočívá jen v dohledu nad dodržením termínů a kooperací svého týmu, ale především v komunikaci se zákazníkem. Díky přesnému stanovení cílů, řízení projektu podle zadaných parametrů a také díky zkušenosti... více
Analýzy - 15. 2. 2005
Automaty místo lidí
Výsledky průzkumu zaměřeného na využívání samoobslužných systémů v oblasti call center zveřejnila Genesys Telecommunications Laboratories. Průzkum prokázal, že 68 procent manažerů kontaktních center dává používání samoobslužných systémů nejvyšší či velmi vysokou prioritu. více
Analýzy - 21. 1. 2005
Největší slabinou projektového řízení bývá komunikace

Z analýzy konzultační a technologické společnosti Logos jednoznačně vyplývá, že zdárné dokončení softwarových IT projektů je hlavně podmíněno schopnostmi projektového manažera. K podobným závěrům došla i studie The Standish Group, podle níž 97 procent projektů, které byly dokončeny včas a v rámci daného rozpočtu, mělo za kormidlem zkušeného projektového manažera. Další příčku obsadily faktory, jako... více
Analýzy - 21. 1. 2005
Využíváním kontaktních center ke zvýšení produktivity

Podle zákaznické analýzy společnosti NextiraOne zvýší inovace infrastruktury kontaktních center u evropských podniků a organizací produktivitu jejich personálu během příštích dvou let až o jednu třetinu. Organizace v současné době investují do multimediálních, IP a CRM funkcionalit, jež se stávají základem těchto inovací. více
Analýzy - 18. 1. 2005
Nevhodný přístup k údržbě připravuje podniky o milionové částky

Společnost Intentia uveřejnila výsledky své nejnovější celosvětové srovnávací studie za rok 2004 v oblasti správy výrobních prostředků (Enterprise Asset Management, EAM). Tyto výsledky ukazují, že nevhodný přístup k údržbě způsobuje podnikům zbytečné ztráty a omezuje možnosti zvyšování jejich zisku. Studie zkoumala přístup k údržbě v podnicích z oblasti energetiky, infrastruktury a veřejných služeb,... více
Analýzy - 6. 1. 2005
Zvládání obrovského nárůstu dat - obtížně řešitelný úkol
Výsledky nového výzkumu zveřejněného v posledním vydání studie Hitachi Data Systems Storage Index ukazují, že překotný růst dat uchovávaných v různých organizacích je pro ředitele IT v České republice stále velmi obtížně řešitelný problém. Nový výzkum, který se provádí dvakrát do roka na vzorku 840 ředitelů IT v 21 zemích Evropy, Středního východu a Afriky, naznačuje trendy, kterými se ubírá trh paměťových technologií v zemích tohoto regionu. Výzkum ukazuje, že v mnoha zemích sledovaného regionu již konečně technologie „krotí“ záplavu dat, do které organizace zabředly v nedávných letech, i když v České republice je poptávka po paměťových systémech stále vysoká. více
Analýzy - 5. 1. 2005
Klíčové faktory vlivu na CRM
Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace... více
Analýzy - 5. 1. 2005
Průzkum nabídky outsourcingových služeb
V období 3.1.-28.1.2005 pořádá Centrum pro outsourcing IT průzkum, který je součástí projektu "Průzkum a analýza nabídky outsourcingových služeb poskytovaných v České republice a do zahraničí". Projekt je určen pro subjekty z oblastí poskytování outsourcingových služeb (ICT, BPO) v ČR i do zahraničí (poskytování tzv. „offshore outsourcingových služeb“), poskytovaní ASP (Application Service... více
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |