facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla

Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - 27. 4. 2020 - Marek Řídký

Fenomén biometrického podpisu roztahuje křídla

Fenomén biometrického podpisu roztahuje křídla

Hlavním způsobem, jakým potvrzujeme naši vůli, je od nepaměti podpis dokumentu a je pravděpodobné, že to tak z velké části zůstane i v budoucnu. Možnosti, jak se můžeme podepsat, se v poslední době dramaticky změnily, a to především díky biometrickému...  více

 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 27. 4. 2020 - Aleš Hok

Ransomware v Česku

Ohrožuje ransomware český veřejný sektor?

Ransomware v Česku

Ještě před rokem, když jsme se bavili se svými zákazníky, jsme vždy uváděli odstrašující příklady ze Spojených států, západní Evropy a různých vyspělých regionů. Bohužel, letos již při kontaktu se zákazníky můžeme uvádět i lokální příklady, zejména poté,...  více

 
CRM systémy, AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 24. 4. 2020 - Dagmar Bínová, Alžběta Gabalová

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti

Data v dnešním světě bourají bariéry mezi bankami a jejich klienty. Už neplatí, že by na jedné straně byla banka a na druhé klient. V moderním finančním světě je jejich vztah spíše vzájemný, funguje oběma směry. Banka si buduje personalizovaný image...  více

 
CRM systémy, Podnikové aplikace a služby - 23. 4. 2020 - Tomáš Řehoř

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení

Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro marketing, generování leadů (záznam osob nebo firem, které ještě nejsou klienty), účetní software a...  více

 

Jak využitím cloudové architektury a umělé inteligence vzniklo online pojištění s nejrychlejším vyřízením události na světě

Jak využitím cloudové architektury a umělé inteligence vzniklo online pojištění s nejrychlejším vyřízením události na světě

Před dvěma roky vzniklo v Česku nové pojištění domácích mazlíčků PetExpert. Je využívané zejména na úhradu veterinárního ošetření, které bývá často velmi nákladné. Jeho hlavním rysem a klíčovou odlišností na trhu je skutečnost, že celá jeho obsluha...  více

 
IT právo, Podnikové aplikace a služby - 22. 4. 2020 - JUDr. Lukáš Jansa

Nárok na zdrojové kódy softwaru

Nárok na zdrojové kódy softwaru

V praxi se pravidelně setkáváme s požadavkem objednatele SW na dodavatele, aby současně s předáním SW předal i zdrojové kódy a dokumentaci k nim. Důvodem tohoto požadavku je obava objednatele, že v budoucnu může dojít k problémům, ať už v rámci dalšího...  více

 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2020 - Martin Lohnert

Hackeři neútočí v pracovní době a navíc je hned tak neodhalíte

Hackeři neútočí v pracovní době a navíc je hned tak neodhalíte

Je to velmi rozšířený mýtus: „Proč právě nás by měl někdo napadnout, vždyť jsme jen malá firma ve středních Čechách. Nás žádný hacker nebo malware nemá v hledáčku.“ Možná zatím nemá, ale to samo o sobě riziko nijak nesnižuje. Nemluvě o tom, že doba,...  více

 

Jak správně vybrat docházkový systém

Jak správně vybrat docházkový systém

Požádat o dovolenou, naplánovat směnu či ověřit střízlivost zaměstnanců. Moderní docházkové systémy v dnešní době umožňují mnohem víc než jen zaznamenávat příchody a odchody zaměstnanců. Zefektivňují práci a zajistí i větší bezpečnost na pracovišti....  více

 
Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

NTT nabízí nemocnicím zdarma Koronabota, který lidem odpoví na základní dotazy

NTT nabízí nemocnicím zdarma Koronabota, který lidem odpoví na základní dotazy

Společnost NTT Czech Republic s.r.o. vytvořila speciálního chatbota, který zodpoví otázky ohledně koronavirové pandemie. Nabízí ho zdarma nemocnicím a dalším institucím. Takzvaného Koronabota využívá v současné době například Nemocnice Jičín, ale zdarma...  více

 
Podnikové aplikace a služby - 20. 4. 2020 - Ľudovít Balaj

Přesolená polévka a podnikové plánování

Přesolená polévka a podnikové plánování

Už pár let jsme všichni s velkou chutí ujídali z polévky, která se vařila v kotli globální ekonomiky a jejími nejkvalitnějšími ingrediencemi byly nízká nezaměstnanost a hospodářský růst. A každý přitom čekal, kdy do tohoto stále více se přehřívajícího...  více