facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

Podnikové aplikace a služby

Podnikové aplikace a služby - 23. 4. 2021 - Viktória Lukáčová Bracjunová

Budoucnost je v RPA

Firmy se bez softwarových robotů neobejdou

Budoucnost je v RPA

Čtvrtá průmyslová revoluce mění pohled společností na firemní IT systémy. Pandemie covid-19 trend robotizace v ČR i ve světě ještě urychlila. Automatizace procesů bude do budoucna hrát stále větší roli.

 více
 

Bankovnictví jako služba umožňuje finančním institucím oslovit nové cílové skupiny

Bankovnictví jako služba umožňuje finančním institucím oslovit nové cílové skupiny

Bankovnictví jako služba (BaaS) je nastupujícím trendem, který umožňuje finančním institucím nabídnout svým klientům nové služby jako je placení, správa osobních financí či věrnostní programy za pomoci integrace třetích stran do své platformy anebo prostřednictvím...  více

 

Od šanonů až po umělou inteligenci

V HR a náboru pracovníků probíhají rychlé změny

Od šanonů až po umělou inteligenci

Automatizace a digitalizace jsou dnes alfou a omegou mnoha oborů. Patří k nim i HR včetně náboru lidí, takzvaného recruitmentu. Využití technologií v tomto sektoru kráčí dopředu mílovými kroky. Jak došlo k posunu od šanonů přes Excel až po automatizované...  více

 
Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2021 - Zdeněk Gric

Správce identit CzechIdM vychází v nové verzi

Správce identit CzechIdM vychází v nové verzi

Aktuálně vyšla nová verze českého SW správce identit CzechIdM – verze 10.8 od společnosti BCV solutions. Vývojáři pokračují v trendu vylepšování uživatelské přívětivosti. Nový grafický průvodce připojením k systému...  více

 
ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2021 - Erik Odvářka

Nejrozšířenější mýty o implementaci ERP systému

Nedejte se odradit a přistupujte k nasazení ERP systematicky

Nejrozšířenější mýty o implementaci ERP systému

Nasazování podnikových in­for­mač­ních systémů (kon­krét­ně pak ERP sys­té­mů) je opře­de­no mnoha mýty. Což je škoda. Sou­čas­ná spo­le­čen­ská situace v kontextu ne­před­ví­da­tel­ných omezení pohybu a set­ká­vá­ní osob této formě di­gi­ta­li­za­ce...  více

 

Virtuální realita vzdělává lékaře a pomáhá i v léčbě samotné

Virtuální realita vzdělává lékaře a pomáhá i v léčbě samotné

Jednou z oblastí, kde virtuální realita boří hranice a mění zavedené postupy je i medicína. Týká se to všech jejích oblastí, jelikož je prospěšná nejen při vzdělávání mediků, ale také v klinické praxi. Představuje nejdokonalejší zobrazovací techniku,...  více

 
ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 20. 4. 2021 - Ing. Martin Válek

Firmy, které právě nyní investují do rozvoje IT, získají zásadní konkurenční výhodu

Firmy, které právě nyní investují do rozvoje IT, získají zásadní konkurenční výhodu

Před pár dny jsem měl telefonát s jedním z našich zákazníků a samozřejmě přišla řeč i na COVID-19. Když jsme se na aktuální situaci snažili dívat pozitivně, shodli jsme se na tom, že každá krize vytváří nové příležitosti a mnohdy urychluje rozhodnutí,...  více

 
CRM systémy, Trendy ICT, Podnikové aplikace a služby - 16. 4. 2021 - Ondřej Vaněk, PhD

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem

Efektivní digitální onboarding je počátkem dobrého a dlouhodobého vztahu se zákazníkem

Technologie dnes zákazníkům napříč segmenty výrazně ulehčují onboarding. Tedy proces, pomocí kterého se stávají součástí zákaznického kmene určité společnosti, aby si mohli sjednat její služby či produkty. Mnohé benefity přinášejí také společnostem. Těm...  více

 

Budoucnost přišla kvůli covidu rychleji

Banky se již neobejdou bez umělé inteligence a strojového učení

Budoucnost přišla kvůli covidu rychleji

Využívání umělé inteligence a strojového učení v oblasti bankovnictví a finančních služeb obecně není žádnou novinkou. Pro úspěch na vysoce konkurenčním trhu ale banky potřebují ještě větší zapojení těchto nejmodernějších technologií.

 více
 
Podnikové aplikace a služby - 13. 4. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avaya nově nabízí své cloudové řešení pro kontaktní centra i v ČR

Avaya nově nabízí své cloudové řešení pro kontaktní centra i v ČR

Společnost Avaya rozšířila dostupnost svého řešení kontaktního centra Avaya OneCloud CCaaS do čtyřiceti zemí včetně České republiky. Avaya OneCloud CCaaS je klíčovou součástí platformy Avaya OneCloud rozšířené o umělou inteligenci, která zahrnuje řešení...  více

 

Helios
- inzerce -