- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
Podnikové aplikace a služby - 30. 9. 2025 - Věra Janičinová
Využít potenciál AI agentů naplno
znamená překonat celou řadu technických i organizačních překážek
AI agenti přináší firmám nový typ digitálních kolegů. Jde o samostatné systémy, které zvládnou řešit úkoly, rozhodovat a dosahovat výsledků bez neustálého dohledu člověka. Pokud ji firmy dokáží správně uchopit, může jim agentní AI výrazně zrychlit provoz, zlepšit zákaznickou zkušenost a ušetřit náklady. Agentní AI ale firmám nepomůže sama. CIO ji musí vést s jasným cílem. více
Podnikové aplikace a služby - 29. 9. 2025 - redakce
Agnostix vyvinul nástroj pro ochranu konverzační AI před chybami, zneužitím a útoky
Pražská společnost Agnostix rozšířila svoji platformu E.V.A. Insights pro řízení konverzační AI o nástroj Defender, který je navržen tak, aby firmy chránil před rostoucími riziky spojenými s využíváním AI – od sofistikovaných útoků a toxického obsahu až po úniky citlivých dat. Defender poskytuje komplexní ochranu konverzačních AI systémů, jako jsou chatboti a voiceboti, které mohou generovat nevhodné odpovědi, což přináší právní rizika a může způsobit reputační škody.... více
Podnikové aplikace a služby - 29. 9. 2025 - redakce
N‑able rozšiřuje své řešení zálohování o pokročilou detekci hrozeb
N-able rozšířil možnosti svého řešení Cove Data Protection o službu Anomaly Detection as a Service (ADaaS). Tato proaktivní služba posiluje obranu zmíněného řešení proti útokům zaměřeným na zálohy a je integrována přímo do architektury Cove, což mimo jiné znamená, že pro uživatele nepředstavuje žádné dodatečné náklady. více
Podnikové aplikace a služby - 29. 9. 2025 - Viktor Mečiar
Jak řídit tým s volnými pravidly docházky?
Základem je důvěra
Stále více firem pracuje ve volnějším režimu, pokud jde o docházku nebo pracovní dobu a samotné pracoviště. Pomalu, ale jistě jsou pryč doby, kdy byla pracovní doba pevně stanovena, zaměstnanec přišel do práce a pomocí tzv. píchaček označil svůj příchod do práce, odchod z práce, případně označil nejen sebe, ale i kolegu... :). Pokud dnes firmy, které nepotřebují své lidi z hlediska byznysu monitorovat, chtějí k sobě přilákat mladou generaci, musí jim umožnit pracovat... více
Podnikové aplikace a služby - 29. 9. 2025 - Martin Polepil
Základem chytrého města jsou chytré budovy
Chytré budovy mění způsob, jakým vnímáme provoz nemovitostí. Díky propojení jejich technologií, dat a automatizaci se stávají efektivnějšími, udržitelnějšími i bezpečnějšími. Zároveň tvoří základ budoucích chytrých měst, kde budovy nefungují izolovaně, ale jako propojené uzly digitální infrastruktury. více
Podnikové aplikace a služby - 26. 9. 2025 - -red-
Pro dosažení reálných přínosů AI nestačí jen nadšení
Umělá inteligence se v českých firmách rychle zabydluje. Z nástroje technologických nadšenců a vývojářů se stává běžná součást našeho každodenního života, která má potenciál měnit fungování firem a institucí. Jak ale poznat, zda je umělá inteligence v konkrétní situaci skutečně přínosná? Jak se nenechat strhnout nadšením a využít AI optimálně s ohledem na její přínosy i rizika? Oslovili jsme dva odborníky, kteří sledují rozvoj AI, aby se s námi podělili o své zkušenosti... více
Podnikové aplikace a služby - 25. 9. 2025 - redakce
Progress Software rozšiřuje nabídku AI asistentů pro tvorbu kódu
Progress Software představil výrazné rozšíření AI funkcí pro vývojáře v rámci vydání nových verzí knihoven Telerik a Kendo UI. Po úspěšném uvedení AI asistentů pro tvorbu kódu v Telerik UI for Blazor a KendoReact nyní Progress rozšiřuje tuto technologii do všech hlavních UI knihoven komponent – ASP.NET Core, WPF, WinForms, .NET MAUI a Angular – a poprvé také do nástrojů Telerik Reporting a Progress Document Processing. více
Podnikové aplikace a služby - 25. 9. 2025 - redakce
Trendy digitalizace v českém pojišťovnictví
Neživotní pojištění digitalizuje rychleji, roste samoobslužnost a využití AI
Digitalizace již není volbou, ale nutností i v segmentu pojišťovnictví. Klíčovým trendem je důraz na samoobslužnost klienta, bezpapírové procesy a využívání umělé inteligence například při likvidaci pojistných událostí nebo pokročilých digitálních nástrojů při odhalování pojistných podvodů. U neživotního pojištění jsou elektronické nástroje běžnější, zatímco u životního pojištění čelí digitalizace složitějším bariérám. více
Podnikové aplikace a služby - 24. 9. 2025 - Jaroslav Tajbr, Debora Cibulková
Když chatbot poradí špatně, kdo za to nese odpovědnost?
Právní aspekty nasazení AI v zákaznické podpoře
Chatboti využívající umělou inteligenci (AI) se rychle stali běžnou součástí zákaznické podpory. Firmy je nasazují kvůli jejich dostupnosti 24/7, schopnosti rychle reagovat a výraznému snížení provozních nákladů. Zákazníci si zvykli na okamžité odpovědi, ať už jde o reklamace, dotazy k produktům nebo technickou pomoc. S rostoucím využitím těchto systémů však vyvstává zásadní otázka: kdo nese odpovědnost, pokud chatbot poskytne chybnou informaci? více
Podnikové aplikace a služby - 23. 9. 2025 - Jakub Hamerník
Zákazník v roce 2025 čeká víc než fakturu
aneb Digitální transformace v energetice
Energetika prochází stejně jako jiné segmenty zásadní proměnou. Ztrácí status klidného odvětví – digitální očekávání zákazníků nutí přepisovat zavedená pravidla. Zatímco dříve stačila klientům smlouva, záloha a faktura, dnes to pro většinu znamená jen začátek cesty. více
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |

















