Podnikové aplikace a služby

CRM jako cesta k pochopení zákazníka

CRM jako cesta k pochopení zákazníka
Mezi firmami je už hodně rozšířen koncept CRM. Firmy evidují kontaktní informace, zapisují poznámky ke klientovi anebo evidují své obchodní aktivity. Většina firem ale ještě neobjevila skutečný potenciál CRM a zákaznických dat. CRM je potřeba brát jako hlavní uzel všech zákaznických aktivit a interakcí, a ne jako samostatný, izolovaný systém pro evidenci dat. Navíc v dnešním digitálním světě se nabízí množství zdrojů, z nichž je...  více
 

Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele

Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele
Společnost U&Sluno uvedla novou mobilní aplikaci Shelfer, jejímž cílem je usnadnit spolupráci mezi dodavateli a obchodníky. Mobilní aplikace umožňuje oboustranné sdílení dat o zboží; podklady a informace jsou tak ihned dostupné všem zainteresovaným stranám. Aplikace Shelfer urychluje dodání aktuálně nedostupného zboží a stará se tak o zvyšování prodejů, resp. spokojenost a očekávání zákazníků.  více
 

Elektronická výměna zdravotnických informací v praxi

Elektronická výměna zdravotnických informací v praxi
Evropa se připravuje na elektronickou výměnu informací mezi systémy sociálního zabezpečení států Evropské unie. Připravuje se důkladně… a dlouho. Pojďme se podívat, co by tato elektronizace měla přinést a jaká je realita.  více
 

Také sítě SMB vyžadují vícevrstvou ochranu

Také sítě SMB vyžadují vícevrstvou ochranu
Zatímco velké společnosti nemají problém utratit jakoukoliv částku na IT bezpečnost, malé a střední firmy a organizace mají na technické a personální zdroje pouze velmi omezené rozpočty. Ve světle posledních ransomwarových útoků, které si vybírají ty nejméně chráněné infrastruktury, se tak SMB nacházejí v rizikové situaci, když komplexnost útoků narůstá, ale ochrana jejich IT se nachází na úrovni jednoho či dvou dílčích nástrojů....  více
 

Digitální transformace HR zatím připomíná čekání na Godota

Digitální transformace HR zatím připomíná čekání na Godota
Opravdu ale není na co čekat. Godota se nedočkáme. ICT technologie jsou už tak vyspělé, že to nelze přehlédnout ani v oblasti HR. Nastupující generace pracovníků už dlouhá léta přichází na pracoviště s mobilním telefonem v kapse a s určitým očekáváním, ale žádanku o pracovní volno vypisuje na papírek nebo do e-mailu. Manažeři vyplňují stále tytéž excelové formuláře posílané tam a zpátky. Jediné, co brzdí digitální...  více
 

Nový systém pro řízení skladů Lokia WMS v cloudu

Nový systém pro řízení skladů Lokia WMS v cloudu
Společnost CCV Informační systémy uvádí na trh nové softwarové řešením pro řízení skladů, systém Lokia WMS poskytovaný formou služby z cloudu. Systém je tak možno velmi rychle nasadit a přitom modulárně přizpůsobit podle potřeb logistiky konkrétních obchodních a výrobních firem. Řešení využívá cloudové služby platformy Microsoft Azure.  více
 

Cesta od autistického k chytrému městu

Cesta od autistického k chytrému městu
Mnoho zástupců našich měst hovoří o tom, jak z města, v jehož čele stojí, udělají inteligentní město. Znamená to, že se tím přiznávají, že jejich město bylo a je hloupé, zaostalé nebo nevím jaké? Určitě ne. Jen podlehli marketingovému trendu vše zjednodušovat a nazývat slovem „smart“. A mnohdy je to spíš ovlivněno politickým marketingem než tím komerčním. Co si tedy máme představit pod pojmem Smart City? Tak především je to takové město,...  více
 

Jak si vede Česká republika v rozvoji Smart Cities?

Jak si vede Česká republika v rozvoji Smart Cities?
Rozvoj měst i obcí dnes naráží na nejrůznější úskalí. Města založená před stovkami let přestávají dispozičně stačit současným nárokům na dopravu, infrastrukturu i kvalitu života a životního prostředí. Jejich zásadní přestavba není možná, a tak se jako zatím jediné řešení jeví takzvaný udržitelný rozvoj a inteligentní řízení municipalit s využitím chytrých technologií, tedy koncept, který označujeme pojmem Smart Cities.  více
 

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury

Měření kvality IT (3. část): Zlepšování reportů a služeb IT manažerů infrastruktury
Při dnešních technických možnostech by se každý manažer, který zatím nesbírá data z infrastruktury, měl sám sebe ptát, proč tak ještě neučinil. A to z více důvodů. Jak zjistí, že potřebuje výkonnější servery nebo disková pole? Může se stát, že ho o zádrhelu v infrastruktuře budou informovat kolegové. Dají mu vědět, že něco nejede, že je to pomalé a je potřeba problém vyřešit....  více
 

7 zabijáků inovací

7 zabijáků inovací
Rychlost změny tažené technologiemi je vyšší než kdykoliv předtím. Je zde patrný jak rychlejší vliv vývoje technologií, tak také dopad technologií na změnu byznysu (a tím zprostředkovaně i běžného života). Aby společnosti byly schopny udržet vysoké tempo inovací v technických i netechnických oborech, je potřeba, aby aktivně hledaly perspektivní technologie a ty následně aplikovaly do svého prostředí. Jedině tak budou schopny vytvořit...  více