facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Analýzy

HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Analýzy - 15. 12. 2023 - Soňa Výhonská

Nejčastější mýty o docházkových systémech

Nejčastější mýty o docházkových systémech
U evidence docházky, tak jako při každém byrokratickém požadavku, zaměstnavatelé obvykle sázejí na opatrnost. Často to však vede ke vzniku mýtů a upevnění zvyků, které pak mohou ztěžovat práci oddělení lidských zdrojů i zaměstnancům. Podobným mýtům by neměli...  více
 
DMS/ECM - Správa dokumentů, Trendy ICT, Analýzy - 14. 12. 2023 - Dalibor Lukeš

Pravá digitalizace není jen o elektronizaci zavedených procesů

Pravá digitalizace není jen o elektronizaci zavedených procesů
Na první pohled by se mohlo zdát, že pojišťovnictví je plně digitalizova­né. Vždyť smlouvy uzavřeme v řadě případů plně online, škody nahlásíme a často i zlikvidujeme také online. Ale je to ta pravá digitalizace? Není to náhodou jen elektronizace standardních...  více
 
Plánování a řízení výroby, Trendy ICT, Analýzy - 13. 12. 2023 - Peter Bílik, Martin Kudláč

5 hlavních důvodů proč byste neměli odkládat digitalizaci výroby

5 hlavních důvodů proč byste neměli odkládat digitalizaci výroby
Digitální transformace výroby již není něco, co by firmy mohly odkládat na později. Pokud chcete v dnešní době zůstat konkurence­schopní a připraveni na nejistoty budoucnosti, je nezbytné začít in­vestovat do pokročilých technologií a systémů, které přinášejí...  více
 

Novela zákoníku práce a mýty při digitalizaci personalistiky

Novela zákoníku práce a mýty při digitalizaci personalistiky
I přesto, že novela zákoníku práce přinesla změny a nové možnosti v oblasti digitalizace personálních procesů, je téma bezpapírové personalistiky stále opředeno řadou mýtů a představ, které brání rychlejší inovaci i na tomto poli života firem a organizací....  více
 
Analýzy - 8. 12. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Repatriace cloudu

Cesta z veřejných cloudů zpět do datových center a k hybridním řešením

Repatriace cloudu
Podle studie Nutanix Enterprise Cloud Index v současnosti 85 % společností bojuje s vysokými náklady na veřejný cloud, a proto téměř polovina všech oslovených firem (46 %) plánuje v příštím roce přenést alespoň některé aplikace do lokálních datových...  více
 
Analýzy - 7. 12. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Přínosy umělé inteligence pro byznys rostou a spolu s tím také investice do ní

Přínosy umělé inteligence pro byznys rostou a spolu s tím také investice do ní
Nová studie společnosti Moore Global ukazuje, že umělá inteligence (AI) se stává klíčovou sou­čás­tí růstové stra­te­gie mnoha spo­leč­nos­tí. Tři čtvrtiny velkých a středních firem po celém světě v posledních čtyřech letech zvýšilo své...  více
 
Analýzy - 7. 12. 2023 - Aleksandr Kadesikov

Jaký je skutečný potenciál low-code vývoje?

Jaký je skutečný potenciál low-code vývoje?
Poptávka po softwarových apli­ka­cích v éře tech­no­lo­gic­kých inovací raketově roste. Každý podnik, od těch začí­na­jí­cích až po ty velké, hledá efektivní řešení pro rychlé vytváření vlastních aplikací....  více
 
IT Security, Analýzy - 6. 12. 2023 - Štěpán Bínek

5 příznaků toho, že organizace potřebuje vylepšit kybernetickou bezpečnost

5 příznaků toho, že organizace potřebuje vylepšit kybernetickou bezpečnost
Modernizace kyber­ne­tic­ké bez­peč­nos­ti je stále důle­ži­těj­ší kvůli rychle se měnícímu pro­stře­dí hrozeb. Zasta­ra­lá opa­t­ře­ní a postupy mohou způ­so­bit, že orga­ni­za­ce budou zra­ni­tel­něj­ší. Objektivním vyhodnocením strategie kybernetické...  více
 
Analýzy - 28. 11. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Charakter DDoS útoků se mění, hrubá síla již není na pořadu dne

Charakter DDoS útoků se mění, hrubá síla již není na pořadu dne
Čísla počtu a celkové intenzity DDoS útoků na české firmy v říjnu stagno­vala. Přesto to není dobrá zpráva, naopak. Jednotlivé útoky jsou totiž stále kvalitnější a inten­ziv­něj­ší a dokáží tak napáchat stejně vysoké, nebo i horší škody než dříve obvyklé velké plošné útoky. Roste podíl...  více
 
CRM systémy, AI a Business Intelligence, Analýzy - 27. 11. 2023 - Marcel Vejmelka

Špatně navržení a nedostatečně připra­ve­ní chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků

Špatně navržení a nedostatečně připra­ve­ní chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků
Neexistuje špatný voicebot a chatbot. Existuje jen neadekvátní implementace a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posled­ních letech se stále více společností obrací k automatizovaným systémům komunikace,...  více