- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Analýzy
Kvůli koronaviru začali lidé upřednostňovat platbu online
Letošní koronavirová krize způsobila, že čeští zákazníci po letech výrazně změnili své nákupní chování. Místo aby zaplatili za zboží objednané online až při jeho převzetí, začali upřednostňovat platbu online. Platba na dobírku klesla z více než 50 % na 15 až 20 %. V roce 2020... více
Pod tlakem pandemie 80 % podniků urychlilo digitální transformaci
Podle aktuální studie společnosti Dell Technologies letos 75 % podniků v Evropě a 80 % celosvětově urychlilo některé programy digitální transformace. Digitální transformace je totiž považována za důležitý klíč k zotavení podniků v době pandemie i po ní.... více
Komunikace uvnitř firem se opět masivně přesouvá do online prostředí
V důsledku bezpečnostních opatření zavedených v boji proti koronaviru se zásadně mění i mezilidská komunikace, která se masivně přesouvá do online světa. Potvrzuje to například i výrazný nárůst stažených aplikací určených k firemní či soukromé komunikaci... více
V porozumění kybernetickým hrozbám si IT manažeři v ČR docela věří
Globální průzkum společnosti Sophos ukázal, že po útoku ransomwaru už organizace nejsou jako dříve. Zejména sebedůvěra IT manažerů a jejich přístup k boji proti kybernetickým útokům se významně liší v závislosti na tom, zda již ransomware jejich organizaci... více
Prodeje počítačů rostou mírně, prodeje chromebooků téměř dvojnásobně
Pokračující poptávka po domácí zábavě a učení na dálku měly vliv na prodeje počítačů ve třetím čtvrtletí. Americký trh znamenal největší růst za posledních deset let, v regionu EMEA rostl trh jen velmi mírně.
víceKomplexnost a celkový přístup k informacím jsou zásadní,
říká Tomáš Smutný, generální ředitel společnosti QI GROUP
Společnost QI GROUP letos slaví kulaté výročí. Vývoj informačního systému QI totiž oficiálně odstartovala právě před 20 lety (tehdy ještě jako DC Concept). Za tuto dobu se produkt zařadil mezi nejúspěšnější svého druhu na českém i slovenském trhu, implementován... více
Automatizace a technologie budou hrát v logistice stále větší úlohu
V jakém stavu je česká logistika a skladování? Jak logistické firmy reagují na stále kratší čas dodání? Vidí automatizaci jako nutnost, nebo navazující investice spíše odkládají? Na tyto otázky přináší odpověď nová studie na základě výzkumu, který realizoval... více
Více než třetina zaměstnanců ohrožuje firemní data při používání soukromých zařízení
Společnost Trend Micro zveřejnila výsledky aktuálního průzkumu, jehož cílem bylo získat informace o návycích zaměstnanců, kteří během koronavirové pandemie pracovali vzdáleně. Z analýzy vyplývá, jak slabým článkem jsou chytrá domácí zařízení a s nimi související... více
Výdaje na IT: kyberbezpečnost zůstává prioritou navzdory škrtům
Podle nového reportu společnosti Kaspersky zůstává u firem kybernetická bezpečnost prioritní investicí. U malých a středních podniků stouply výdaje na IT bezpečnost z 23 % v roce 2019 na 26 % v roce 2020 a u velkých společností z 26 % na 29 %. Bezmála... více
Pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu
Společnost GFI Software zjistila, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle jejích odhadů se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně... více
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
2.3. | IT MEETS OT |
2.3. | Sophos Threat Hunting Academy |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
3.3. | Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům... |
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |